Als mijn ouders me mee willen nemen uit eten dan verwacht ik ook dat zij betalen. Ik heb ze wel eens zelf een etentje cadeau gedaan maar nog niet eerder op mijn kosten meegenomen. Vind ik ook vrij prijzig 
Voor mijn verjaardag bestel ik vaak het cadeau wat ik wil hebben en laat het bij hun bezorgen. Meestal geven ze aan wat de richtprijs is wat ze per kind willen besteden per jaar. Ik had gezegd, de factuur is nog niet betaald en zit in de bestelling. Regel zelf dat het betaald wordt en als ik moet bijbetalen dan hoor ik het wel.
Niks gehoord tot ik ineens een x bedrag gestort kreeg als compensatie voor het cadeau, dus ik dacht dat mijn cadeau te âgoedkoopâ was en dat ik dat geld kreeg zodat iedereen evenveel in waarde heeft gekregen.
Chill dacht ik! Tot de eerste aanmaning kwam dat het product nog niet betaald was, ik snapte er niks van. Dus ik vragen waarom het nog niet betaald was en dat de factuur bij de bestelling zat. Bleek dus dat geld wat ik gestort kreeg âhetâ geld te zijn voor het cadeau en moest ik zelf de factuur nog betalen. Oeps.
Ergens was ik heel teleurgesteld want ik dacht dus eerst dat ik een bepaalde waarde had gekregen en nu moest ik ineens 2/3e zelf soort van terugbetalen. En om eerlijk te zijn viel het product me een beetje tegen en had ik spijt van die dure aankoop.
Wat ik toen heb gedaan is nog net op tijd voor het terugsturen een retourformulier aangevraagd en het product teruggestuurd. Vervolgens heb ik van mijn gekregen verjaardagsgeld een vervangend product gekocht die en veel goedkoper was en waar ik veel blijer mee ben.
Ouders hebben volgens mij geen idee.