Je bent niet materialistisch. Dat is gewoon kut en dat geeft gewoon een kut gevoel.
Ik heb hetzelfde ongeveer meegemaakt (en maak ik mee) maar dan nét iets anders. Mijn ouders rijden al bijna elk weekend 2 jaar lang elk weekend naar ons toe. Mijn ouders hebben absoluut niet veel geld maar helpen ons enorm. Hierdoor hebben wij vrijwel niks uit hoeven te besteden. Financieel kunnen ze niks bijdragen en zou ik dit niet eens willen. Ik waardeer het enorm dat ze ons helpen en wij helpen hun terug in dingen in hun huis, dus we helpen daar ook met klussen.
Nu hebben we mijn schoonouders die nog geen 5 minuten van ons vandaan wonen, 4x het dubbele verdienen, meer vrije tijd hebben maar nooit langs komen en als ze langs komen alleen maar commentaar hebben. Ik bedoel, hoe kut is dat dan? Vooral voor mn vriend vind ik het gewoon lullig. Alsof hij er niet toe doet. Mijn schoonmoeder was zelfs ooit boos geworden omdat ik had gezegd dat ik zo enorm blij was met mn ouders was dat ze elk weekend kwamen helpen. Want ja, eh wij hadden daar toch ook samen een halfjaar gewoond ( waarin ik zwaar op mijn tenen liep, niks goed kon doen, gewoon netjes meebetaald etc ) dus nee hoor. Ik begrijp het helemaal!

Hé ik ben een weekendje weg, kunnen jullie dan even 30 euro naar me overmaken?