Ik vind dit niet gierig. Een prinsessentaart is alleen voor mensen met prinsessengedrag en niet voor het gewone volk. Ik zou dit ook hebben gedaan met chocolade etc.
Niet meteen, maar bedoel als er later Gewoon iemand op bezoek is. Dan wil ik het ook liever niet delen, mijn cadeautje. Is prima maar zou het wel als gierig omschrijven.
Ik vind het wel gierig als je het op gaat eten en je bezoek niks mag maar het gewoon in je kast laten liggen is toch normaal
Wat ik wel vroeger bij mijn oma had gedaan is een beetje gierig. Ze kocht dan vooraf een breed assortiment aan gebakjes en vaak zaten er 2 bij die ik lekker vond. Dus dan legde ik er een alvast apart voordat ik met de rest van de gebakjes langs ging. (Als ik helemaal geen gebakje had genomen was het ook weer niet goed want dan gingen mensen weer dingen zeggen als ākind ben je aan het afvallen?ā Ik heb toen wel eens gevraagd of ze niet meer van die gebakjes wilde nemen omdat die altijd zo in trek waren. Maar ze was net Noach van elk soort er slechts twee.
Ja I feel you. Heb het altijd met mijn dure lievelingschips. Ik neem altijd zelf maar een bakje zodat ik er lang mee kan doen (komen ook uit het buitenland) en koop dan altijd een zak goedkope(re) chips voor bezoek. Heb wel es gehad dat iemand de halve zak had leeggevroten en toen zei: ik snap niet wat je hier zo lekker aan vindt
Dit is mijn vriend met MIJN chips ten voeten uit.
Ik had vandaag een mislukte gierige actie. Ik heb een leenauto van een garage (betaald) en er zat nog geen kwart in de tank. Ga hem morgen alweer inleveren maar moest dus wel helaas tanken, dus dacht gooi er een tientje in. Is dat gewoon een halve tank in die auto.
Hahaha shit zeg
Exact!!!
Of dan koop ik āviezeā chips voor mezelf voor savonds en als ik dan uit werk komt heeft hij hem al op!!
Ergste gevallen zijn als die de chips dan toch opeens lekker vindt.
Ben al bijna 9 jaar bezig om hem te leren dat als die chips voor zichzelf koopt die dat ook voor mij moet doen en dat als die mān chips opvreet die het al helemaal opnieuw moet kopen.
Ben nu op het punt dat dat 50% vd keren gebeurt.
Huh, jouw vriend mag geen cashewnoten eten als hij honger heeft?
Ok eens als je verder alles in huis hebt en hij ook nog klaagt!
Dat prinsessentaartverhaal doet me denken aan de keer dat ik, toen ik vijf was, een barbiecamper kreeg voor mijn verjaardag. En dat ik die boven had neergezet zodat de visite er niet mee kon spelen. Mijn moeder vond dat aso want ik moest delen. En vervolgens maakte mijn nichtje 'm kapot . Een paar uur nadat ik 'm zelf had gekregen.
De ochtend erna kwam mijn tante direct een nieuwe brengen. Maar nog steeds trauma.
Dus als ik iets krijg is het gewoon van mij. Blijf van mijn barbiecamper/prinsessentaart af
In de categorie āiemand anders molt je speelgoedā;
Mijn zusje had haar Tamagotchi uitgeleend aan een achterbuurmeisje. Toen ze hem terugkreeg was een van de 3 knopjes verdwenen. (Hoe dan?!)
Die krengen waren duur dus mijn vader ging met de buurman in gesprek. Hij zei enkel ātja, zo gaat dat met kinderenā.
Gierig van die pa, toch?
Ik haat dat argument sowieso echt, gadver.
Hatelijk is dat. Zo is mijn Furby ook door een ander kind gemold. Ik was een van de eersten met een furby omdat ze eerder in Aziƫ uitkwamen waar ik net doorheen gereisd was. Ik was echt trots op dat ding want ik kreeg niet zo snel (nooit) het nieuwste van het nieuwste speelgoed. Ik heb er maar een paar weken van kunnen genieten door die lompe klauwen van die etter.
Waren die duur ja??? Ik kan me herinneren dat ik zakgeld kreeg (5 gulden) en dat aan mijn vader had gegeven om de dag erna bij de Blokker een tamagotchi te kopen. Zal hij dan zelf bijgelegd hebben. Maar waarom zou hij dat doen want hij haatte die dingen echt intens omdat ze ook geluid maakten als ik in bed lag en zij ām dan moesten verzorgen van mij want āanders gaat ie doohoood!ā Ga het eens vragen als ik hem zie.
Dit doet me denken aan dat ik een keer op mijn verjaardagsfeestje een Furby kreeg van een meisje. Ik was er helemaal blij mee tot ik er achter kwam dat het een oude van haar was die het niet meer deed.
De echte Tamagotchiās waren volgens mij rond de 50/60 gulden. Je had ook veel neppe op een gegeven moment die veel betaalbaarder waren.
Hm ik zoek het op en het blijkt 30 te zijn. Nou dat was in ieder geval voor mij een hoop zakgeld
Een vriendin van me vertelde me laatst dat ze ook dr parkingapp aan wilde zetten in de winkel waar ze voor parkeerde omdat het regende (ze wilde gauw naar binnen)
In die 5 min had ze al een boete
Dus ik zou dit ook niet durven haha