Ik zou me dan echt een gier voelen
Als het steeds gebeurt en kort achter elkaar zou ik echt geneigd zijn aan te geven dat je steeds de rekening hebt betaald en of hij hier aan wil denken. Ofwel wil delen. Lijkt me niet zo gek toch? Ik zette m ook even extra aan omdat het nogal standaard gedrag lijkt. En jij er niet blij van wordt, wat ik me helemaal kan voorstellen
Ik zou dan ook niet maar zelf altijd betalen, omdat de ander bewust altijd zo loopt te treuzelen. Dan zou ik gewoon niet mijn portemonnee pakken of zeggen ‘betaal jij deze keer’. Sommige mensen weten gewoon dat de ander toch altijd wel betaald en gaan het dan heus niet uit zichzelf opeens doen.
Ik denk niet dat je hoeft te liegen of een smoes moet verzinnen. Zeker niet als jullie vrienden zijn. Je kan toch prima aangeven dat hij de volgende keer (en de keer daarop?) mag betalen omdat jij nu x aantal keer hebt betaald.
Als je geen tikkie durft te sturen èn het niet aan durft te spreken, zou ik ook evalueren waarom je eigenlijk vrienden bent met diegene. Dat klinkt misschien drastisch, maar als iemand zulke basale dingen niet met zijn vrienden kan bespreken, is het dan wel de moeite waard?
Gierigheid wordt beloond. Volgende week vrijdag is er een Black Friday actie met gratis inschrijving, gratis maand en wat gratis sportartikelen 
Is dat bij een sportschool keten? Zo ja, welke?
Nee helaas. Kleine sportschool. Maar zou de grote ketens wel ff in de gaten houden komende week!
Dat geeft mij hoop dat hier miss ook acties komen
Ik was vanmiddag in de supermarkt en vlakbij zit een middelbare school. Dus veel leerlingen gaan in de pauze naar de supermarkt om daar eten te kopen. Er stonden twee jongens voor het chipsvak te discussiëren over een zak chips van 1,40. Uiteindelijk hadden ze besloten dat eentje de zak af zou rekenen en een tikkie van 0.70 zou sturen.
Ooh trouwens, niet echt gierig maar wel een tip: op de meeste prijskaartjes staat ook de prijs per kilo/liter vermeld. Op basis van die prijs zoek ik de goedkoopste optie uit. Bijvoorbeeld bij mijn Jumbo is een pak stroopwafels van Kanjers goedkoper per kilo dan een pak stroopwafels van huismerk. En ook de eierwafels die per stuk twee verpakt zitten zijn net iets goedkoper dan de eierwafels die met 12 in 1 verpakking zitten.
En oreo’s per pakje ipv in een rol zijn goedkoper! Ik ben wel meer dan ooit geneigd 4 oreos per keer te eten op die manier 
Ik deed een keer mee met een sinterklaasspel op mijn werk. Ik had een slacentrifuge gekocht, vond dat megagrappig, maar elke keer werd dat ding in het spel weggegeven door mijn kutcollega’s. Uiteindelijk zei ik dat ik 'm wilde hebben en toen ben ik 'm de volgende dag terug gaan brengen naar de Blokker. 5 euro back in my pocket 
Ik zou zo gelukkig worden van een slacentrifuge. Vind het een toptip, heb 'm direct op mijn verlanglijstje gezet 
Haha ja had m dus al voor mezelf gekocht, maar dat wisten zij niet… Handig ding man!
Anonieme kliklijn voor alles 

Immaterieel Nederlands erfgoed
Haha wat erg! Doet me denken aan dat ik als kind bij een muziekvoorstelling van mijn zus was en een koekje pakte en een vrouw toen ging zeggen: je hebt al een koekje gehad, pak je er nou nog eentje? Ik had echt alleen dat koekje gehad en was diep beledigd en beschaamd. Later dacht ik ook jezus waar bemoei je je mee, ookal had ik nog een koekje gepakt hoef je niet zo te doen tegen een kind.
Ik verkocht iets van 200€ op Marktplaats. Vrij snel een reactie van iemand die het wilde: prima verhaal erbij, aardig meisje, of ik iets aan de prijs kon doen. Prima, uiteindelijk landden we op 170€. Goeie deal lijkt me. Toen werd het allemaal vrij moeizaam met 23 berichten waar het was en ze kwam toch wat later oh nee toch op tijd, kon het ook morgen? Nou godzijdank was ze er net eindelijk en ze stuurde me het per Paypal. Maar nu deed ze het zo dat er een fee van 7€ werd ingehouden, dus ik stuur haar: Kan je die nog ff overmaken? ik was er ondertussen ook echt wel klaar mee. Stuurt ze weer 10 berichten, ja dat wist ze niet en of we die fee konden splitten? MIJN HEMEL. Get on with it woman! Toen wilde ze 3€ van de fee betalen. Heb toen gestuurd: Maak 5€ over, je hebt al goed genoeg onderhandeld.

Misschien gierig van me maar ik was er ZO.klaar.mee.
Edit: nee niet gierig. Ik baal eigenlijk zelfs dat ik m’n 7€ niet heb hahaha.
ugh rot opppppp met je irritante gezeik idd. Zou er ook zwaar van over de zeik raken hoor. Heb eens iemand die bij het ophalen ineens weer probeerde te onderhandelen. Werd ik ook zo ongemakkelijk van 
Ja echt hè, geld geven en opzouten haha.
Ik voelde me gisteren heel gierig toen ik een tien minuten extra op het perron stond te koukleumen zodat ik nog in daluren in kon checken :”)
Oh en vond een vriendin van me gierig dat ze later op de avond liever een langere reis met sprinter wilde doen dan 1,50 betalen voor een intercity direct