Dat eerste doe ik ook. Moest laatst rond 16:15 de trein naar Leeuwarden hebben en dat was best veel geld vanaf waar ik moest instappen. Dus ik heb daar zo ongeveer 20 min gewacht, omdat ik perse met korting wilde reizen.
Oh dat vind ik het sowieso haha
Ik heb nu weekend ov dat vrijdag vanaf 18.30 in gaat. Toen ik het voor het eerst gebruikte stond er echt een hele groep mensen te wachten voor de poortjes en precies om 18.25 checkte ze allemaal in. Dus je bent zeker niet de enige haha!
Maar studenten weekend ov is vrijdag vanaf 12.00 toch of hebben ze dat veranderd? Of bedoel je een ander soort weekend ov?
Heb inderdaad gewoon een weekend abonnement bij de ns die vrijdagavond om 18.30 ingaat. Helaas geen studentenov meer
Wist je misschien al, maar hij gaat 18:25 al in! Ik neem altijd de trein om 18:27 en sta met medestanders altijd te wachten totdat het 18:25 is om in te checken haha
Ik bedenk net iets gierigs naar aanleiding van een ander topic.
Mijn moeder snapt niet hoe internet bankieren werkt, ze vraagt mân zus en mij wel eens om iets voor haar te bestellen, en wordt chagrijnig als we dit niet doen.
Ik zeg steeds vaker nee omdat ik het dan ook voor haar betaal. Uit zichzelf zal ze nooit het geld teruggeven wat het gekost heeft.
Maar dan kan je haar toch je geld terug vragen? Of wil ze het dan niet geven?
En ze snapt wel dat het nu van jullie rekening af gaat? Dan vind ik t best bizar.
Het vervelende is dat ik er meerdere keren om moet vragen, meestal krijg ik het uiteindelijk wel, maar dan wel met tegenzin. Het lijkt wel alsof ze denkt dat ze mij dan geld geeft (zomaar)
Dat snapt ze wel, maar ze hoopt toch dat we uiteindelijk zeggen âlaat maar zittenâ
En als ze het vooraf overmaakt?
Of met haar eigen pas doen?
Of haar leren internetbankieren.
-screenshot verwijderd door mod-
Haha wat.
Volgens mij mag je geen screenshots van whatsapp gesprekken hier delen. Ik zou 'm even weghalen!
Nee in principe vind ik het ook niet gierig hoor! Aan de andere kant was ik op dit specifieke moment wel snipverkouden en was het erg koud/winderig op het perron (klein station dus geen hal of wat dan ook) dus of het het dan nou waard is⊠I dunno haha
Je moet zeggen dat je niet meer doet aan internetbankeren
Gierig van mij dit, maar ik weiger om kerst cadeautjes te kopen voor de 4 kleine neefjes en nichtjes van mân vriend. Die kids zijn 1-5 jaar oud en krijgen nu al per kind iets van 20 cadeaus voor kerst, heb echt geen zin om daar extra geld aan uit te geven. Het zal niet eens opvallen als ik niet koop
Echt groot gelijk!
Nou logisch! Had het gister nog met mijn vriend over dat ik zag dat een baby van 3 maanden 8(!!) kadootjes had gehad. In mijn ogen echt bizar.
Als moeder van drie; doe het niet. Groot gelijk hoor, het is al snel veeeeel te veel. Mijn kinderen raken dan helemaal leip, van al dat uitpakken.