Ah dat vind ik echt heel sneu! Niet leuk om zo het cadeautje te moeten krijgen. Ik zou denk ik zo teleurgesteld zijn dat ik het geld aan iets anders zou besteden wat ik ook nodig zou hebben. Uit ‘protest’ ofzo.
Ik heb zelf iets soortgelijks maar in mijn geval vind ik mezelf wel ondankbaar haha. (Misschien heb ik het al wel eens verteld in dit topic)
Ik heb ook een keer een cadeautje gekregen wat ik had gevraagd/doorgegeven van tevoren. Was iets duurder dan wat ze wilden uitgeven maar ik had van tevoren aangegeven dat ze maar moesten aangeven als het boven het budget was want dan wilde ik wel bijleggen. Niks meer gehoord dus ik ging er vanuit dat het budget was opgehoogd. Helemaal prima. Echter totdat ik achteraf toch een beetje mijn twijfels had over het product EN bleek dat ik zelf nog een deel moest bijleggen. (Ik moest zelf de factuur betalen en kreeg dus een percentage van het bedrag gestort op mijn rekening) Dus in plaats van de factuur betalen heb ik z.s.m. het product retour gestuurd en van het geld wat ik gekregen had, heb ik iets vergelijkbaar maar goedkoper gekocht. Zonder het te zeggen en volgens mij hebben ze het nooit door gehad. Het gierige vind ik dat ik het hele product misschien niet had teruggestuurd als ik niets hoefde bij te leggen. Maar achteraf ben ik blij dat ik dat wel moest doen want ik weet nu al dat ik spijt had gehad als ik het product toch had gehouden. Ik ben nu veel blijer met hetgeen wat ik in de plaats heb gekocht.