Ik heb dit weekend een feestje gehouden en echt nog flink wat drank over. Twee vriendinnen gaven al aan dit wel over te willen voor hun feestje, dus heb één nu geappt of ze het nog wil hebben en dat wil ze wel. Het voelt alleen een beetje gierig om het hele bedrag terug te vragen, maar ga het ook niet voor niks weg doen. Wat zouden jullie doen?
Zulke dingen vind ik ook altijd lastig. Ik zou het aan haar vragen en even overleggen. Dus iets aangeven dat je het niet zo goed weet en vragen wat zij met de kosten wil doen. Dan kom je er samen vast wel uit, toch?
nja ik gebruik wie betaal wat niet om iedere 23 cent op te tellen hoor, haha.
Gebruik het ook op vakanties met vriendinnen, maar wij zetten alleen de “Grote uitgaven” er in zoals activiteiten of lunch of diner. Maar als we een koffie halen of een ijsje dan doen we dat gewoon om en om en pakken we echt niet als een hyena die app erbij om de betaalde 3,25 er in te zetten. En later op de dag zou ik het oprecht alweer vergeten zijn.
Zou voor mij ook wel af doen aan de sfeer, als iedere betaalde cent evenredig verdeeld moet worden
Zijn het dichte flessen? Als het om een paar euro zou gaan zou ik het misschien laten zitten en het dan beschouwen als cadeau aan haar? (is dit raar? ) Zijn het dure flessen sterke drank dan zie ik niet in waarom zij het gierig zou vinden als ze het van je over moet kopen. Anders profiteert ze flink. Dat vind ik gierig.
Ja het zijn een aantal dichte flessen mixdrank, twaalf flessen wijn en een heel krat bier. Heb haar inderdaad gewoon gevraagd of ze een X bedrag oke vindt maar verwacht niet dat ze daar moeilijk om doet. Als het om een paar euro ging had ik het inderdaad niet in m’n hoofd gehaald daar geld voor te vragen haha.
Op deze wbw voor meer dan 5000 euro aan uitgaven. Maar heb er ook eentje waar ik al 2 jaar 1,32 in de min sta om een kratje bier (en verder niets ingevoerd).
Ik ga voorlopig geen feest meer geven en drink zelf niet, mijn vriend eigenlijk ook niet dus dat komt niet op. De overgebleven frisdrank hou ik wel maar aan die drank heb ik echt niks haha. En beide vriendinnen zijn binnenkort jarig dus die kunnen het wel gebruiken.
Ja is volgens mij om de groepssfeer te bevorderen. En dat je tegen iedereen iets zegt.
En als mensen ziek zijn geven ze geen hand. Maar ik ben wel pro weerstand opbouwen
Ik vind €3,20 voor een gember thee super veel geld en wilde net bijna uitroepen: wat drie euro twintig?!!!?
€2,80 vind ik al veel en dat klinkt iets schappelijke. En is maar 40 ct verschil maar hallo.
Maar als elke boodschap 40 cent duurder is dan voel je dat wel in je beurs…
Ik heb vorige maand (samen met 1 andere vriendin) van een vriendin een tikkie gekregen voor €1,25 benzinegeld.
Ze heeft het financieel hartstikke ruim verder en heeft nu toch van ons samen €2,50 als bijdrage in de €3,75 aan opgereden benzine.
Semigierig: ik had 14 euro voorgeschoten en heb 17 teruggekregen en ik ga er niks van zeggen
Ik betaalde laatst ook €3,20 voor een muntthee?! Gestoord
Via mn werk kunnen mensen voor halve prijs naar concerten. En ik ben echt de beroerdste niet, kost me een halve sec werk om iemand op de lijst te zetten. Dus ik bied het iedereen aan die een beetje chill is. Maar het maakt wel iets los in mensen. Ik was aan het werk en er kwam per toeval iemand van mn stage aan de kassa en die heb ik toen gratis doorgelaten. Kom ik de dinsdag erna op school, komt er een leerkracht naar me toe die nog nooit een woord tegen me gezegd heeft. ‘ja ik hoorde dat je daar en daar werkte, kan je dan ook iets voor mij regelen in juni? ja hahah collega’s zeiden al dat ik dit niet mocht vragen maar ik doe het gewoon hoor hahah’. Dit was in december.
Vorige week zegt een klasgenoot tegen me dat ze die avond naar een concert zou gaan en ik heb veel contact met haar dus ik zei dat ze dat ff had moeten zeggen, dan had ik haar op de lijst gezet etc. Hoor ik achter me, wederom iemand die me nog nooit aangekeken heeft: oh hoor je dat, ze werkt daar en daar, misschien ga ik komende tijd daar ook nog wel heen, kan ik haar dus ff appen.
Nouja ik zeg dan gewoon: nee kan niet, heb al iemand via m’n naam.
Maar ik snap gewoon niet dat mensen dat ok vinden.
Schaamteloos!
Wow, zeker als docent zijnde. Wat bezielt je dan? Betaal voor je kaartje? Echt schaamteloos dit!!
Edit: haha zie dat @Blauwra ook met schaamteloos reageert nu maar dit is ook het enige wat je hierop kunt zeggen eigenlijk
Haha rot op hoor. Wat een lef
Je begrijpt dat ik absoluut geen zin heb om haar op dat festival te zien
“ik kan dit even niet aan” het leed van 50 cent besteden weegt natuurlijk niet op tegen een operatie.