Gierige acties

Wel goed dat die andere vriendin er ook gewoon zo op reageert!

Jeetje, die vriendin worst geopereerd!!! Als ze mocht kiezen, was ze vast zelf meegegaan om een bandshirt te betalen en van een concert te genieten? Bovendien je betaalt €100+ (?) voor een festivalkaartje, daar kan echt wel €5,50 bij voor een kaart én shirt.

1 like

Ja belastingdienst ik kan dit even niet aan, ik weet voor 70% zeker dat ik ga betalen maar niet 100%, wacht even please

87 likes

Ik zou echt boos worden hierom. Doe ff fucking normaal vriendin. Of ik zou meteen laat maar zeggen en het zelf betalen. Maar nee ik ga niet zitten wachten op de laatste 30% ‘ik doe normaal’.

4 likes

Nu wil ik “ik kan dit niet aan” als titel.

6 likes

Kan de laatste 30% niet aan

9 likes

Jemig wat erg. Ze twijfelt om een paar dubbeltjes neer te leggen voor een beterschapskaart? Sorry, maar hoeveel waarde hecht je dan aan je vrienden als dat er niet vanaf kan…

3 likes

Haha ja, of: wij hebben zelf al een kaart gestuurd, stuur er anders zelf 1 waarop je uitleg waarom je naam op doe van ons ontbreekt

En dat je een gierig vervelend mens bent. Doei

44 likes

Hahahaha ga stuk hierom. Als ik iets ellendig vind zijn het gierige mensen :sob::sob:

1 like

Jeetje mina. Daar moet je niet mee uit eten gaan zeg. Hoe lang duurt het voor dat ze het eten uitgekozen heeft.

2 likes

Ik ben in de bibliotheek aan het ~flexwerken~ maar de toiletten zijn betaald… Bij het café beneden krijg je een muntje bij consumptie, ik heb er 2 gehad en ben nog maar 1 keer naar de wc geweest… ander muntje bewaar ik voor de volgende keer, hoef maar 10 minuten naar huis te lopen. In my defence, heb geen losgeld, en het is 50 cent :upside_down_face:

11 likes

Ze kan ook zelf een kaart maken. Kan ze lekker de-stressen voor haar tentamen :rofl:

3 likes

Is dit bij andere bibliotheken in Nederland ook zo?
In België is dit niet zo (of ik kom niet in die bibliotheken :smiley:).

1 like

Nee volgens mij eerder niet dan wel. Maar ik snap het op zich wel aangezien er heel veel vage figuren het als soort hangplek gebruiken :expressionless:

Da’s niet gierig toch? Je hebt gewoon recht op dat muntje, vind het gewoon verstandig dat je het dan houdt tot de volgende keer :slight_smile:
Ik dacht dat je zou zeggen dat je wc-rollen meenam :sweat_smile:

1 like

Haha, nee dat niet. Maar normaal ga ik wel een keer of 6 naar de wc op kantoor :laughing:.

Oooh zo! Nouja, blaastraining dan maar :smiley:

1 like

Hahaha Ik moet gewoon ergens 50 cent munten fixen :yum:

Is zij serieus?! Ik zou haar echt eruit gooien en blokkeren. Zou dat echt niet kunnen trekken :face_with_raised_eyebrow:

13 likes

Hoe oud is ze? 13?

5 likes

Ik had vertraging met de trein en ik ga zo’n NS formulier invullen zodat ik hopelijk/waarschijnlijk geld terugkrijg.
Mijn baas betaalt mijn abo :’)

25 likes