Oja wcpapier hoorde ik ook dagelijks en zelfs nu kan mijn vader dat nog tegen me zeggen (ik kak één keer per jaar daar ofzo).
Haha herkenbaar van dat schillen! Als ik een appel schil (met een mesje want haat een dunschiller) en ik heb dikke schillen dan hoor ik mijn oma’s commentaar meteen haha.
Kan iemand een poll maken met hoelang doe jij over een wc rol? Wij (twee volwassenen) één dag ik krijg daar altijd zoveel commentaar op maar no way dat ik minder gebruik met de aannemelijke kansdat het papier scheurt… no way!!!
Haha dat klinkt inderdaad wel bijzonder veel, maar het hangt er denk ik ook vanaf hoe lang je thuis bent op zo’n dag en hoe vaak je naar het toilet gaat. Je hebt mensen die twee keer per dag poepen en mensen die het niet iedere dag doen, dus dat scheelt ook!
Ik heb dit vanochtend geprobeerd toen ik moest plassen. Resultaat: heel mijn hand onder de plas. Twee velletjes is gewoon niet genoeg. Ik heb echt met je te doen.
Ik ben totaal niet gierig met toiletpapier maar ik snap niet dat twee velletjes niet genoeg is met plassen? Je moet niet al gaan vegen als je nog bezig bent
Ik gebruik altijd twee velletjes die ik dubbel vouw en dan klaar. Soms een tweede keer als ik veel afscheiding heb. Met de grote boodschap ook twee of drie velletjes per veeg en dat dan een aantal keer herhalen.
Ik gebruik ook het liefst tweelaags papier want ik vind juist heel dik papier niet fijn. Dan heb ik minder controle om overal tussen te komen.
Dit bericht kan geloof ik beter in het TMI topic
Hoeveel wcpapiervelletjes gebruik jij? Laat het achter in de comments
Koop gewoon 3 laags pleepapier van de Lidl en je zit snor. Niet die met die labrador kopen. Ja, die is cute, maar gewoon niet doen. Bespaart je ook weer geld
Natuurlijk was ik klaar met plassen. Haha ok dit is misschien tmi maar zo gebeurde het:
Ik had twee velletjes dus ik dacht: om er optimaal gebruik van te maken veeg ik eerst met het ene velletje en daarna met het andere velletje. Maar dan komt de plas gewoon door het velletje heen. Misschien is mijn wc-papier niet echt van een goede kwali, maar goed @Bertie zei dat ze thuis van dat schuurpapier hadden dus dat moet eigenlijk niet uitmaken.
Misschien moet je eerst schudden?
Ja je moet eerst met je flamoes schudden
Hahaha stiekem heel grappig dit in combinatie met je gebruikersnaam. Maar nu snap ik waarom het een kliederboel was geworden Met een velletje kan ik het ook niet.
Oh 3 laags van Lidl is echt superfijn. Gebruik ik al jaren
Maar… veeg jij dan vaker met je een met poep besmeerde wc papiertje? Dat wordt toch niet schoon🤔
Dacht dat er een wereld voor me over ging nav de post van @ellegirltalk, wist niet dat dit gesprek eruit voort zou komen hahahaha.
Hoi mam
Wat vinden jullie van deze: een vriendin van mij sport sinds een tijdje heel veel. Nu vertelde ze dat ze daarna ook altijd gaat douchen in de sportschool, en dat ze sindsdien heeft gemerkt dat haar gasrekening omlaag is gegaan en ze minder hoeft te betalen, echt een voordeel volgens haar.
Is toch ook een voordeel, vind het niet perse gierig
Feitelijk denk ik; ja dat is ook zo.
Ik vind het gierig als ze nu niet meer thuis zou douchen en expres gaat sporten zodat ze thuis douchen kan vermijden.
Verder is het een logisch gevolg. Als ik gesport heb en daarna douche in de sportschool, ga ik niet thuis nog een keer douchen. Dus dan scheelt dat idd op de energierekening. En dat is dan toch een leuke bijkomstigheid/voordeel.
Nee tuurlijk niet Ik bedoel twee velletjes en dat dan aantal keer opnieuw afscheuren
Ik zou het pas gierig vinden als ze tegenwoordig alleen nog naar het toilet zou gaan bij de sportschool om te besparen op toiletpapier. En niet die keren douchen bij de sportschool na het sporten.
Ik ben nooit thuis dus doe echt een week met een wcrol. Maar nu ben ik ineens continu thuis en vliegt mn papier er door heen.