Gierige acties

Ik zou het pas gierig vinden als ze tegenwoordig alleen nog naar het toilet zou gaan bij de sportschool om te besparen op toiletpapier. En niet die keren douchen bij de sportschool na het sporten.

1 like

Ik ben nooit thuis dus doe echt een week met een wcrol. Maar nu ben ik ineens continu thuis en vliegt mn papier er door heen.

6 likes

Ja dan gebruik jij toch ook juist 4 of 6 of 8 velletjes? Dan moet je niet zeggen dat je niet snapt dat 2-3 velletjes niet genoeg zijn :yum:

1 like

Ja maar het gaat om de verhalen dat mensen maar 2 mochten gebruiken bij alleen plassen, dat vind ik wel raar maar het is niet dat het niet onmogelijk is :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ooh pfew dacht al :sweat_smile:

Ik heb het ook geprobeerd met twee dus ik had de velletjes al in de aanslag, maar ik moest ook poepen en uit reflex ging ik eerst naar achteren met mijn twee velletjes. Gelukkig was het een schone, maar het is niet aan te raden. Voor plassen gaat het net met mijn tweelaagse toiletpapier, maar minimaal drie is toch prettiger.

Dat je uberhaupt weet hoeveel vellen.
Ik trek gewoon random aan de rol, pak genoeg papier, veeg af en trek door. Heb nog nooit gedacht ‘laat ik 4 velletjes pakken :joy:’.

83 likes

Dit papier schijnt vaak voor verstoppingen te zorgen volgens de meneer van het riool/ontstoppingsbedrijf. Wij gebruiken het daarom niet meer.

@Vaiana

Ik gebruik het al jaren en nog nooit ergens last van gehad. Dat zal dus wel loslopen denk ik dan.

1 like

Weggehaald omdat ik geen zin heb in gezeik over waarom ik wel bbq in deze tijd.

Ja vind ik gierig.

Maar ik vind het nog stommer dat je met een groep vrienden gaat barbecueën in de huidige situatie. Dat was mijn ongevraagde mening sorry not sorry.

57 likes

Ja dat vind ik echt megagierig. Hij doet dat toch ook niet expres? Kan gebeuren toch? En inderdaad zoals hierboven ook al wordt gezegd: waaarom ga je met een groep vrienden eten in deze tijden???

8 likes

Zelfde mening als hierboven: dit kán niet. En niet om de reden die jij geeft.

8 likes

Jaa als je het van die kant bekijkt heb je gelijk! En niet idd zijn probleem dat ik maar weinig at, maar er was niets meer want alles was aangebrand haha. Maar goede leer voor de volgende keer, betere afspraken maken.

1 like

Gezeik? Jezus man.

27 likes

Jup, ik wil echt geen gescheurde velletjes papier :weary:

Haha je echt he. Ik zei al tegen mn vriend, ik snap wel waarom mensen wc papier hamsteren, je maakt echt veel meer op als je thuis bent.

Maar wel minder als je maar twee velletjes per keer gebruikt

2 likes

Ik was op een verjaardag en had 1 glaasje wijn gedronken
Ik mocht de wijn meenemen want diegene dronk geen wijn

Vraagt hij even later toch een paar euro voor die wijn
WTF

80 likes

Hahahaha ik zou de wijn teruggeven :joy:

22 likes

Haha dit dacht ik ook, in november 2017.
(ik ben dus nog steeds lid, maar ik lees ook wel echt veel boeken via kobo plus)

3 likes