Thanks voor de check. Ik heb mij zelf er gewoon afgehaald haha. En dat blijf ik doen. Als ze er problemen mee hebben, hoor ik het wel. Wil er toch zsm weg
Zou ook meteen die scharrel van je huisgenoot toevoegen
Hahhaha goed ideetje! Hahah
Begrijp ik nou goed dat ze je nog laat weten of ze überhaupt kwijt zijn? Als ze niet kwijt zijn hoeft niemand iets te betalen toch?
Als ze appt dat ze ze kwijt is zou ik een tikkie sturen (althans ik hoop dat ik dat zou doen want ik ben pussy) want zo ga je écht niet met geleende spullen om. Dat mag je best op een ‘harde manier’ leren vind ik.
Ik zou haar zeker een Tikkie sturen. Zo ga je, wat @Hippe_kikker al zegt, inderdaad niet met geleende spullen om. Ik vind het ook echt niet raar om dat te doen. Maar als ik ze geleend zou hebben zou ik ze of allang terugbetaald hebben of nieuwe hebben gekocht.
Ik vind het eigenlijk best zorgelijk hoe mensen omgaan met andermans trui of skeelers. Waarom zijn zoveel mensen laks? 
Zo heb ik er niet eens naar gekeken kan je nagaan hoe ik in elkaar steek #braveburger. 
Vind het ook echt aso
Als lener voel je toch wel de verantwoordelijkheid daarover, wtf. Snap echt niet hoe mensen zo laks kunnen omgaan met andermans spullen
@SeatLeona Moest ze sturen dat ze ze niet kan vinden, zou ik eerder aangeven dat je het wel een heel vervelende situatie vindt, aangezien je ze uiteraard had uitgeleend met het idee ze terug te zien. Zeggen dat je het jammer vindt hoe ze met andermans spullen omgaat en vragen wat ze zelf voorstelt. Ipv op het voorhand al een tikkie sturen.
Geen dag gaat er voorbij zonder dat ik de trui in mijn gedachten heb. Maar hij is nog steeds bij die meid.
En omg jullie zullen wel gek worden van die kut trui inmiddels
Die trui begint gewoon een cult figuur te worden in deze FF samenleving.
Gelukkig staat de geest van de trui je altijd bij.
Ik vind niet dat het de taak is van @SeatLeona om haar vriendin eraan te herinneren de skeelers terug te brengen? Je leent toch spullen uit om iemand een plezier te doen? Vind niet dat Seat schuld heeft “omdat ze haar vriendin er maar aan had moeten herinneren”. Als je telkens als je iets uitleent aan iemand een herinnering moet sturen om het terug te brengen, dan word je toch helemaal gek? Je bent toch geen bibliotheek!
Hoop echt voor je dat ze de skeelers terugvindt of tenminste vergoedt
Nu weten we EINDELIJK waar we allemaal naar uit moeten kijken! En deze foto kan naar opsporing verzocht? 
Weet je wel 100 zeker dat je ze niet hebt teruggekregen? Als zij denkt van wel en jij zo afwezig was?
Heeft ze ze anders van haar studentenkamer verhuisd toen ze naar het buitenland ging?
En ondertussen al iets bekend?
Ik zou haar in dat geval overigens bellen en er proberen samen uit te komen. Lees hier een paar pagina’s terug en je leert dat Tikkies meer stukmaken dan het terugbetaalde geld kan goedmaken. Zou haar dus bellen, het uitpraten en vragen wat zij voorstelt als oplossing. Dan móet ze er wel over nadenken, daar leert ze denk ik meer van dan zomaar een tikkie.