Gierige acties

Haha dat deden mijn ouders ook bij mij en mijn broer.

2 likes

Maar je mist m’n punt, verreweg de meeste mensen zouden nooit gaan naar die verjaardag als ze niet samen waren met hun partner.

Jij mist mijn punt. Doordat je samen met met je partner ga je naar die verjaardag. En als je naar een verjaardag gaat (van wie dat dan ook is) neem je een cadeautje mee.

Ik heb ook wel eens gehad dat een vriendin van mij haar verjaardag samen vierde met iemand die ik niet kende (maar het was dus ook haar verjaardag), dan neem ik ook voor beide een cadeautje mee want het is nu eenmaal een verjaardag.

Ooh maar dit zou ik zelf niet doen. Als twee mensen samen hun verjaardag vieren waarvan ik één niet ken dan neem ik alleen een cadeautje mee voor degene die mij uitgenodigd heeft. Vind het echt niet nodig om dan ook voor iemand die ik niet eens ken een cadeautje mee te nemen.

10 likes

Dan ben ik het niet eens met jouw punt, want ik vind dat een onzinnige stelregel. Ik vind het wel een beetje krampachtig voelen dat je PER SE een cadeautje moet meenemen want iemand is jarig.

Haha ja hier ook. Ook bij het zwembad bijvoorbeeld. Ik ben zo lang 11 jaar oud geweest :joy:

6 likes

Bij mijn bestelling van and other stories zat een artikel bij dat ik helemaal niet besteld had. Ik heb dan de klantendienst gebeld en die zeiden dat ik het artikel dat ik oorspronkelijk besteld opnieuw moest bestellen.
Alleen had ik alles met 20% korting besteld en nu heb ik een mail gestuurd met de vraag of ik dan ook nu 20% korting krijg want het is eigenlijk hun fout.

Dat vind ik helemaal niet gierig! Sowieso al apart dat je opnieuw moet bestellen. Je had er toch al voor betaald? Ik had in jouw geval hetzelfde gedaan.

3 likes

Ik heb heel snel een compensatiecode gekregen en ik besef nu dat ik eigenlijk mijn sneakers die vorige keer niet in sale waren ook had kunnen bestellen.

Ik wou dat ik nog 11 was:( zoveel makkelijker haha.

1 like

Same :frowning_face:

Ik heb gister via uber eats een groot menu bij de mac besteld, wordt deze patat vervolgens bezorgd:

Uber zegt dat ze niets kunnen doen momenteel, en de mac geeft aan dat ik bij uber moet zijn. Wat zouden jullie doen?

• Lekker zo laten
  • Geld terugeisen bij Uber Eats
  • Geld terugeisen bij McDonalds
  • Kortingsbon/andere tegemoedkoming vragen bij McDonalds
  • Iets anders

0 stemmers

Je kan toch direct in de ap aangeven dat iets niet klopt en dan krijg je vrij makkelijk je geld terug.

1 like

Normaal zou ik het lekker zo laten maar nu we toch niet naar buiten kunnen zou ik hier mijn levenswerk van maken.

82 likes

@Flamoes @Banananana Ja normaal klaag ik eigenlijk nooit, dus nu heb ik zoiets van ja en nu? Heb bij uber al aangegeven dat er wat mis was en kreeg een reactie dat zoiets nu niet mogelijk was en dat ik naar het betreffende restaurant moest.

1 like

Bij ubereats zou je moeten kunnnen aangeven dat je bestelling incompleet is (je mist dus de friet) en dan krijg je geld terug van ubereats

4 likes

Ik wilde ook eerst typen dat ik er een brief aan zou wijden met allerlei wetsartikelen en juridische termen, maar vaak komt dat alleen maar erg treurig over en krijg je dan juist niet wat je wil bereiken. (Ja ik heb dit tot mijn schaamte wel eens gedaan.)

2 likes

Normaal gesproken stort ubereats al je geld terug als alleen een frietsausje ontbreekt.
Raar dat ze nu moeilijk doen @Max. Lijkt alsof de bezorger zelf ook trek had haha.

4 likes

Door dit topic kom ik er achter dat McDonald’s bezorgt. Bedankt mensen. Nu hopen dat frietjes wel goed aankomen, ik zou ook zeker geld hebben teruggevraagd.

18 likes

Haha! Hoe typisch.

Hoewel ik wel (nu we het er toch over hebben) vind dat veel studentenverenigingen studenten echt naaien met die inschrijvingen. Inschrijven op dronken avonden, heel erg overhalen en liegen over dat er bijv. geen ontgroening is. Ik zeg niet dat dat bij jullie zo is hoor, maar dat gebeurt wel heel veel en als student ga je je dan echt niet tot de rechter wenden om dat te laten ontbinden.

(Ik heb zelf op een vereniging gezeten hoor, dus geen haat.)

2 likes