Gierige acties

Nee bij ons was dit idd niet zo, maar ik geloof wel dat dit veel gebeurt!

Tegelijkertijd vond ik het wel gek hoe onvolwassen veel mensen zich dan gedragen in zoiets. Als je een krantenabo of hello fresh abo niet op tijd opzegt moet je ook gewoon betalen, en dan bij een vereniging zeggen ze opeens ‘oh ik wist niet hoe dat werkte blabla’.

1 like

Bij mij niet hoor :unamused:

1 like

Same, te vroeg gejuicht.

1 like

Ik heb ook eens zoiets gehad. Heb toen de Mac gecontacteerd via Facebook. Dat werkte heel goed, maar dat was niet in combinatie met Uber Eats.

Anders via social media van uber eats? Denk dat ze in deze tijden geen slechte publiciteit willen!

1 like

Denk dat dat beetje overdreven is, ubereats is normaal heel netjes en snel, zal nu ook wel goedkomen

1 like

Haha jaaa zo herkenbaar dit! Elke keer als de bus eraan kwam, in de rij bij de dierentuin etc. werd ik dan bij mijn schouders gepakt: “Je bent 9. Begrepen?” "Maar mama ik ben toch al - " “JE. BENT. 9.”

36 likes

Nee, misschien dat je het daarom ook niet moet doen.

Haha, dank dat jullie allemaal meedenken wat betreft mijn missende frietjes! Ik heb nog een keer bij uber eats aangegeven dat er iets mis was, dit keer bij ‘ontbrekend eten’ ipv ‘portie kleiner dan verwacht’. Op de laatste klacht stond dat ze niets voor me konden doen, nu staat er een prijsaanpassing, wel tussen haakjes. Dus ik vermoed dat ik geld terug ga krijgen?

1 like

Ik had met vrienden vroeger een weddenschap toen we naar een musea gingen of ik nog op een kinderkaartje kon en ik vond dat spannender dan underage alcohol halen etc. :joy:

6 likes

Ik vrees dat dit trauma niet in financiële middelen valt te compenseren… Dit leed zal ik de rest van mijn leven moeten meedragen

12 likes

Maar wat als de bezorger een beetje trek had?

Als ik een hongerige bezorger zou zijn zou ik gewoon bij iedereen iets pikken. Een frietje, een nugget, een likje van iemands burger… wel alleen buiten coronatijden natuurlijk. Anders is het niet hygiënisch.

39 likes

Maar die bezorgers nemen over het algemeen toch een dichtgeniet tasje mee, met verpakte burgertjes etc, dat in zo’n warmhoudtas gaat? Hoe en wanneer kan zo’n jochie nou een patatje sneaken?

1 like

Ik heb in 2 steden Mccie bestled en nooit een dichtgeniete tas gehad

Ik maakte maar een grapje haha.
Bij ons wordt het dichtgemaakt met een sticker.

Ik gebruik mijn studentenpas soms ook nog, daar staat op dat ie in 2013 is uitgegeven en als ze daar iets van zeggen, zeg ik “tja, langstudeerder hè. :woman_shrugging:t4:

15 likes

Haha ja ik heb ook nog een studentenkaart uit 2009 van maastricht zonder jaartal. Heb die afgelopen jaar ook nog wel eens gebruikt in de bios

1 like

Heb dat totaal niet zo ervaren, heb een keer mijn bestelling van de mcdonalds ijskoud (volgens mij heeft de bezorger er echt een half uur mee buiten gestaan? Snap namelijk niet hoe het ZO koud kon zijn) gekegen omdat de bezorger mijn huis niet kon vinden. Ik wilde gewoon de bestelling opnieuw krijgen, maar dat was niet mogelijk, en kon ook mijn geld niet terugkrijgen. Mcdonalds kon ook niets voor me doen, moest contact opnemen met ubereats. :slight_smile:

Ja, en als het goed is heeft ubereats je geld teruggestort?

1 like

Ik krijg sowieso een beetje de kriebels van ubereats. Ik werk zelf ergens en daar doen we ook ubereats en bezorgers mogen dus, als ze het te lang vinden duren voordat er een bestelling klaar is, weggaan. Dus een keer had ik een bestelling af, bezorger had maximaal 5 min. gewacht en ik wil het meegeven, is die weg. Ik boos bellen naar ubereats. Mag dat dus gewoon. Dat staat in het regelement ofzo? Later op de avond ook iemand die opeens een bestelling had geannuleerd. De bezorger was het komen halen, kwartier later staat die weer voor de deur en had die de boel zelf geannuleerd???!!! Dus toen heb ik gezegd dat die het zelf of mocht eten. We hebben frietjes enzo, dus na een kwartier is dat al slap, dus hoop dat t niet te vreten was. Dit was mijn spreekbeurt.

3 likes