Snitches get stitches.
Je werd uitgescholden omdat je beter was? 
Misschien kun je heel subtiel vragen of de ânieuweâ kleren haar bevallen of of ze ze al heeft aangehad? Wellicht is dat even een geheugensteuntje voor haar dat ze geld over zou maken haha.
Nee omdat je volgens haar niet za ziek kon zijn en dan ma weer beter voor school. Echt een sneu verhaal dit maar het was mijn eerste baantje en heeft nogal indruk gemaakt dat een volwassene me daarom uitschold.
Ahh nee ik snap het helemaal, ik zou hier zelf nu volgens mij nog steeds om moeten huilen als mij dit gebeurde, laat staan als puber!
Haha wel zelf komen ophalen⊠Maar gelukkig heb je ze terug!
Wow wat een verhalen over die kasverschillen ja. Ik heb lang in een groothandel gewerkt, daar was je verantwoordelijk voor je eigen la. Je kon vanaf je kassa afromen naar je kluisje met zo;n luchtsluis, en 's avonds moest je alles tellen en moest op de cent kloppen. Ik had vaak meer dan 20.000 euro in mijn la was altijd een hele klus.
Maar bijzonder dat er op zoveel plekken zo laks wordt omgegaan, dan werk je kleine bedragen jatten toch in de hand?
Wellicht ben ik gewoon heel strikt opgevoed door mijn teamleider daar haha.
Toen ik bij de supermarkt werkte was het ook heel strikt! Maarja bij de baan waar het totaal niet strikt was hebben 2 managers achter elkaar de hele kluis leeg gerooft, na de eerste keer hebben ze er blijkbaar niks van geleerd. 
Twijfelde of hij hier moet of in het biechttopic
Mân zus wilde een mooi boeket voor mân ma kopen voor moederdag, dus ik bood aan het voor mân maâs deur te zetten en iets te halen.
Uiteindelijk heb ik een kamerplant met potje gekocht onder het mom van:âBlijft langer mooi dan bloemen!â
Maar eigenlijk wilde ik niet zoveel uitgeven aan een cadeau aan haar hahahhahaha en was dit 4x goedkoper
Nou hier heeft ze langer plezier van als het goed is haha
Hahahaha ja dat is zeker waar, ik kon het mooi recht lullen
Eentje van een vriendin, maar mijn mond viel echt open toen ik het hoorde. Haar huisgenootje ging verhuizen en die wilde alles wat ze oorspronkelijk voor het huis aangeschaft had eerlijk verrekenen (uiteraard wel netjes met afschrijving). Waaronder⊠De wc-borstel?! Mijn vriendin heeft dit gelukkig geweigerd en gereageerd met: neem maar lekker mee naar je nieuwe huis dan!
Mijn oude huisgenoot ook. Maar ook vooraf al, die wilde misschien geld voor gebruik van de spullen. Waarop ik zei, eh ik heb al die spullen ook dus we kunnen ook 50/50 neerzetten (mijn bank en haar eettafel bijvoorbeeld) maar dat wilde ze liever niet omdat ze dan opslag moest zoeken. Toen was ook snel klaar met dat geld voor gebruik.
Sjezus, moet dan wel een dure pleeborstel zijn geweest 
Ik kende iemand die voor haar nieuwe huis een âŹ80 wcborstel met houder kocht. Vond ik best duur.
Is ook duur voor iets waarmee je je plee boent 
Of ben ik nou de gier?
Geen dure wcborstel is toch niet gierig, dat is gewoon rationeel. Of hoogstens zuinig. Gierig is als je je visite afschrijvingskosten over de wcborstel laat meebetalen na elk toiletbezoek.
Ik moet wel zeggen dat mijn wcborstel van 20 euro wel aannemelijk chiller is, maar die is van gegoten beton ofzo wat lijkt op een uitgeholde steen en met een zwarte siliconenborstel ipv van die haren. Mega chill want de vorige van plastic viel zooo vaak om, daar werd ik helemaal gek van
Die prijs snap ik nog wel hoor, maar 80âŠ
Haha ja 80 is wel echt bizarro. Maar ja ~~design