Nope, daar deden ze niet aan
Raar hoor
Ik zit nu tijdelijk bij mijn ouders voor onbetaalde tijd omdat ik gek werd op mijn veel te kleine kamer en rare huisgenoten (scharrel van huisgenoot die half inwoned was). Aangezien ik gewoon fulltime werk help ik mijn ouders, doe mijn financiële bijdrage.
Ondertussen krijg ik wel steeds een wbw afrekening van wc papier en schoonmaakmiddelen van mijn huisgenoten (Waar ik dus niet ben). Ik wil er eigenlijk wat van zeggen, vooral omdat ik ze mijn bijdrage niet gun en ik er helemaal niet ben. Of is dat gierig?
Nee, is toch stom dat jij voor hun wc-papier moet betalen terwijl je er niet eens bent. Ook al is het maar een paar euro.
Je bent er niet en maakt dus nergens gebruik van. Ik zou ook niets betalen.
Ik vind dat niet gierig. Als je geen gebruik maakt van die middelen hoef je er ook niet voor te betalen. Als het goed is kunnen ze nu jij er tijdelijk niet bent langer met die producten doen en kost het ze ook niet meer geld.
Thanks voor de check. Ik heb mij zelf er gewoon afgehaald haha. En dat blijf ik doen. Als ze er problemen mee hebben, hoor ik het wel. Wil er toch zsm weg
Zou ook meteen die scharrel van je huisgenoot toevoegen
Hahhaha goed ideetje! Hahah
Begrijp ik nou goed dat ze je nog laat weten of ze überhaupt kwijt zijn? Als ze niet kwijt zijn hoeft niemand iets te betalen toch?
Als ze appt dat ze ze kwijt is zou ik een tikkie sturen (althans ik hoop dat ik dat zou doen want ik ben pussy) want zo ga je écht niet met geleende spullen om. Dat mag je best op een ‘harde manier’ leren vind ik.
Ik zou haar zeker een Tikkie sturen. Zo ga je, wat @Hippe_kikker al zegt, inderdaad niet met geleende spullen om. Ik vind het ook echt niet raar om dat te doen. Maar als ik ze geleend zou hebben zou ik ze of allang terugbetaald hebben of nieuwe hebben gekocht.
Ik vind het eigenlijk best zorgelijk hoe mensen omgaan met andermans trui of skeelers. Waarom zijn zoveel mensen laks?
Zo heb ik er niet eens naar gekeken kan je nagaan hoe ik in elkaar steek #braveburger.
Vind het ook echt aso
Als lener voel je toch wel de verantwoordelijkheid daarover, wtf. Snap echt niet hoe mensen zo laks kunnen omgaan met andermans spullen
@SeatLeona Moest ze sturen dat ze ze niet kan vinden, zou ik eerder aangeven dat je het wel een heel vervelende situatie vindt, aangezien je ze uiteraard had uitgeleend met het idee ze terug te zien. Zeggen dat je het jammer vindt hoe ze met andermans spullen omgaat en vragen wat ze zelf voorstelt. Ipv op het voorhand al een tikkie sturen.
Geen dag gaat er voorbij zonder dat ik de trui in mijn gedachten heb. Maar hij is nog steeds bij die meid.
En omg jullie zullen wel gek worden van die kut trui inmiddels
Die trui begint gewoon een cult figuur te worden in deze FF samenleving.
Gelukkig staat de geest van de trui je altijd bij.