@SeatLeona
Vind echt dat de “lener” het initiatief moet nemen er in (als in terugbrengen), maar als uitlener als je het graag terug hebt, dan zou ik daar wel eens contact over hebben gehad, al vind ik het heel begrijpelijk dat dat in dit geval niet is gebeurt.
Heb je haar laten weten dat je zeker bent dat ze ze niet heeft terug gebracht? Anders blijft die twijfel bij haar bestaan, misschien denkt ze dat wel oprecht.
Je leent ze niet uit om niet terug te krijgen, anders had je er wel bij gezegd dat ze ze mocht houden toch?
En als ze ze niet kan vinden of inmiddels verkocht heeft op marktplaats of uitgeleend aan iemand anders, zelf wil houden… dan komt ze de afspraak niet na en vind ik dat zij jou tegemoet moet komen in een x bedrag wat ze (nog) waard waren. En dan wel op haar initiatief want dat zou wel zo netjes zijn. Zo zou ik dat doen in deze situatie als ik haar was, en ik zelf oprecht zou denken ik heb ze toch terug gebracht maar ik weet het niet zeker dus ik ga zoeken (maw ze weet het dus helemaal niet zeker), zou ik me oprecht rot voelen en dat recht willen zetten, ook als we geen (of weinig) contact meer hebben.