Ik kende iemand die voor haar nieuwe huis een €80 wcborstel met houder kocht. Vond ik best duur.
Is ook duur voor iets waarmee je je plee boent
Of ben ik nou de gier?
Geen dure wcborstel is toch niet gierig, dat is gewoon rationeel. Of hoogstens zuinig. Gierig is als je je visite afschrijvingskosten over de wcborstel laat meebetalen na elk toiletbezoek.
Ik moet wel zeggen dat mijn wcborstel van 20 euro wel aannemelijk chiller is, maar die is van gegoten beton ofzo wat lijkt op een uitgeholde steen en met een zwarte siliconenborstel ipv van die haren. Mega chill want de vorige van plastic viel zooo vaak om, daar werd ik helemaal gek van
Die prijs snap ik nog wel hoor, maar 80…
Haha ja 80 is wel echt bizarro. Maar ja ~~design
Ik koop elk jaar een nieuwe plee borstel. Zal wat zijn als ik iedere keer €80 neer lap. Wist niet eens dat ze voor zoveel geld bestonden.
Een aygo hahaha zie jullie al zitten
Mijn vader heeft me ooit één of ander natuurkundig principe uitgelegd waardoor als de auto rijdt dingen niet uit je kofferbak kunnen vallen omdat dat iets van aanzuigkracht veroorzaakt. Hij heeft dat toen voorgedaan met een velletje papier, maar met zo’n dure stoel zou ik ook bang zijn haha.
Dit doet me denken aan de keer dat mijn fiets midden op de snelweg van de fietsendrager die achterop de auto zat viel (ik was nog jong dus niet de bestuurder), ben me echt de tering geschrokken
Nou dingen kunnen wel uit je auto vallen hoor, heb helaas ervaring
Dit doet me denken aan onze lounge set😂 die wilde we ook niet laten bezorgen. Paste precies in de auto
Dit doet me denken aan toen ik ook 35 euro verzendkosten wilde besparen en ongevraagd advies kreeg van 5 man. Een loungeset past prima in een Kia Picanto. Wel pas na 5 verschillende manieren dat ding erin krijgen, maar als ik zeg dat het past gaat het passen.
Maar echt, wat is het dat verzendkosten van tuinmeubilair zo hoog zijn?
Waarschijnlijk omdat de meeste bezorgdiensten niet leveren in een Kia Picanto of Toyota Aygo maar in een vrachtwagen
Helaas, daar gaat mijn carrièreswitch naar pakketbezorger
Wij hebben een keer twee billy boekenkasten (mét glazen deuren) in een ford ka vervoerd (+ 3 inzittenden)
Haha zo zijn mijn ouders ook. Precies hetzelfde hier
Haha mijn vader is meer van de stylo ‘je kunt nooit genoeg plek hebben’ dus bij elke verhuizing komt de paardentrailer er weer bij kijken nooit kunnen we eens een boedelbakje huren ofzo
Maar dit lijkt me serieus handig, lekker hoog ook zodat (hoge) kasten rechtop kunnen staan haha😂
Hahaha dit herinnert mij eraan dat mij vriend en ik als eerste grote aankoop een pax kast hadden gekocht. Hadden bij mijn vriend thuis een nieuwe kast nodig en hebben toen gelijk maar een goede grote gekocht want kunnen we die over een paar jaar mooi meenemen als we uit huis gaan (dachten wij ). Hebben wij een huis gekocht waar die niet past op de bovenverdieping .
Dus hebben schoonouders hem maar overgekocht