Haha zo hebben wij met 2 grote rollen vloerbedekking gereden. Kon echt niet
Een vriendin vind mij gierig
Ik zeurde al een paar dagen dat ze de tikkie eens moest betalen die ik haar had gestuurd. Nu zag ik haar gister irl en begon ze heel serieus of ik geldproblemen had ofzo omdat ik altijd hamer op (gelijk) terug betalen. Ik legde uit dat ik dat heel normaal vind, om gelijk van ‘schulden’ af te zijn bij een ander. Betaald is betaald. En toen vond ze me gierig:joy:
En hoeveel was het?
Ik krijg bijna een zenuwinzinking als ik denk aan wat mijn vader allemaal op het dak heeft vastGEHOUDEN en vastgebonden met touwtjes. Gelukkig kan hij dat tegenwoordig niet meer doen.
€22,50
Pfff wat loopt zij dan moeilijk te doen?
Klinktr meer of ze zelf geldproblemen heeft dat ze dr niet gelijk terug betaalt
Pure laksheid. Zij denkt mevrouwmand heeft het niet nodig, komt wel.
Ze denkt dat jij het niet nodig hebt maar vraagt ook of je geldproblemen hebt?
Ze betaalt het niet gelijk omdat ze denkt dat ik het niet nodig heb. Omdat ik er in haar ogen om zeur, denkt ze dat ik het dus wél nodig heb. En ben ik gierig omdat ik het niet nodig heb maar er wel om zeur.
Wow, niet netjes van haar, jij bent zo aardig geweest geld uit te lenen / iets voor te schieten dus niet meer dan logisch om dat zsm terug te betalen. Niet denken dat je hierdoor gierig bent hoor, ik zou inderdaad nog eerder denken dat zíj krap bij kas zit.
De fuck? Zou haar niet meer voorschieten nu je weet dat dit haar instelling is.
Ik vind dit ook wel weer een bedrag waarvan het 1. Logisch is dat je een tikkie stuurt en 2. Wat je nog wel graag snel terug ontvangt
Ik denk ook eerder dat ze zelf geldproblemen heeft, normaal betaal je zoiets toch wel direct?!
Fijn ook dat zij even voor jou gaat invullen of je het wel nodig hebt . En zelfs als dag inderdaad niet zo is. Sow? Dat geeft haar geen recht om dan het terugbetalen uit te stellen.
Heb dit soort dingen wel eens vaker met haar gehad. Maar nu was ze wel heel fel
Hoop dat er geen geldproblemen zijn want ze krijgt bijna een kindje.
Sowieso had ze in de tijd dat ze tegen jou loopt te klagen al 10x die Tikkie betaald kunnen hebben, want hoeveel moeite kost dat nou :’)
Ja sowieso? Je krijgt een tikkie, je opent het bericht (dus blijkbaar heb je 10 sec tijd), je drukt op de link en je betaald. Dat is allemaal een paar seconden werk.
Ik heb jullie mening nodig! Ik heb zelf een rijbewijs, maar ik heb sinds ik mijn rijbewijs heb gehaald nooit meer gereden en ik wil dat eigenlijk ook niet meer (dikke rijangst). Mijn vriend vindt het gelukkig nooit erg om te rijden. Nu hadden we een auto die we van een oudtante van mijn vriend hadden gekregen, was een auto van meer dan 20 jaar oud, maar hij reed. Alleen is die auto nu stuk gegaan. Mijn vriend wilde een nieuwe auto kopen, ook omdat hij die nodig heeft voor zijn werk als deze coronatijden voorbij zijn. Uiteindelijk heeft hij een tweedehands auto gekocht voor 4500 euro.
Nu wil ik niet gierig doen en opzich wel meebetalen want ik maak er natuurlijk ook wel gebruik van, bijvoorbeeld als we naar mijn oma’s of zijn opa en oma toe gaan. Maar tegelijkertijd zal ik hem in mijn eentje dus nooit gebruiken omdat ik niet rij en ook niet voor mijn werk.
Oke lang verhaal, maar mijn vraag is, hoeveel is redelijk om mee te betalen? Moet ik gewoon de helft neerleggen, of een ander bedrag? En hoeveel dan?
Wonen jullie samen?
Ja!