Hm ja ik zou voor dat argument dus niet alsnog meebetalen, als mijn vriend en ik ergens samen naartoe gaan betaalt hij de helft vd benzine.
Ik heb zelf geen auto maar deel hem met m’n vader, ik betaal de helft van de apk, ik laat hem tegenwoordig altijd met een volle tank achter (ja meiden ik heb geleerd hoor!), maar ik betaal geen wegenbelasting of verzekering mee (vindt m’n vader niet nodig, ik heb wel eigen anwb op die auto).
Ik vind het gratis meerijden meer opgaan bij situaties als wanneer je anderen op moet halen, maar snap het wel en dan zou ze mss de volle benzine kunnen betalen?
@victoria hm ik snap wat je bedoelt maar het zijn en geen noodzakelijke dingen en je partner biedt het aan, alleen die wasmachine is wel handig.
Ja ik weet niet m’n gevoel zegt gewoon komt wel uit, ik heb m’n vriend vanwege corona ook 4 x uit z’n werk opgehaald want wilde niet dat die met het ov ging, maar dat doe ik omdat ik het fijn vind lieve dingen te doen, als ik daar geld voor terug ga vragen vervalt dat hele idee