Als hij zelf die punten niet spaart, is het toch geen probleem?
Nog even terugkomend op de vriendin waarvoor mijn moeder en ik koken:
Heb mijn moeder bij haar afgemeld, het werd haar sowieso wat te veel en ze vond het lastig dat er geen einddatum was, iets waar je naartoe kon werken.
Dus heb mijn moeder afgemeld en iets gezegd van âwe gaan nu week 13 in, wat gaat de tijd snel he! Heb je een idee hoe je dit voort wil zetten op de lange termijn? Denk er maar rustig over na, je hoeft er nu niet op te reagerenâ.
Daar reageerde ze al vrij snel op, dat ze het begreep van mijn moeder en dat het haar steeds beter lukt om iets zelf te maken. En dat ze haar wil bedanken d.m.v. een cadeau (ik gaf aan dat dat niet hoeft, maar ze wil dat heel graag doen). Ze stelde voor mijn moeder een foto-shoot bij een fotograaf cadeau te doen waar mijn dochter en ik op staan maar dat is niet echt iets voor mij of mijn moeder, dus ze denkt nog even verder.
En verder weet ze niet hoe ze het koken van mij ziet, ze ziet het als een heel groot lief cadeau en ze weet niet goed wat wijsheid is. Dus heb gezegd dat we het voorlopig gewoon zo voort gaan zetten. Heb niks gezegd over financiën.
Misschien kan ze een VVV kadokaart geven en dan met de waarde van die fotosessie? Zoân kaart kan je tegenwoordig ook online gebruiken, dus kan je moeder zichzelf dan trakteren.
Het is iig fijn dat ze iets voorstelde en dat ze mee wilt denken
Ah wat fijn dat je het aangesproken hebt dit klinkt heel lief en volgens mij is ze echt heel erg blij met de hulp.
@Vaiana dat is misschien wel een goed idee!
@anon18050057 ja, dat doet ze ook. Ze zei ook âik hou van jou mijn naamâ zo lief.
Aaaah zo lief, van jullie allebei.
Haha! Aaawww
Ik moest vanochtend opeens aan een gierige actie denken, alhoewel gierig, misschien eerder heel ongastvrij.
Ik en een vriend zouden op bezoek gaan bij 2 vrienden in Londen. Zij woonden samen met nog een andere jongen. Er waren echter niet genoeg slaapplaatsen dus ze vroegen of mân vriend een luchtbed mee kon nemen. Ze hadden geregeld dat we allebei in de kamer van de 3e (ons onbekende) huisgenoot konden slapen: ik op de bank en vriend op luchtbed. Komen we er na 2 nachten achter dat ze gewoon allebei een 2 persoonsbed hebben? Terwijl wij dus met een onbekende moesten slapen en die vriend een super zwaar luchtbed mee moest slepen. Echt wtf? En wij de eerste avond nog wat eten halen voor het ontbijt maar toen we de volgende ochtend na te douchen in de keuken kwamen was al het eten al op
Geen contact meer gehouden met die knullen ook. Rare bedoeling was dat haha
Hadden die vrienden dan bij elkaar in bed moeten gaan slapen zodat jullie een tweepersoonsbed tot jullie beschikking hadden? Hahah dat had ik ook echt no way gedaan
Nee gewoon wij allebei bij een van hen in bed! Leek mij logisch (wij waren ook geen stel oid)
Hm weet niet ik zou niet met ieder van mijn vrienden een bed delen denk ik. Als het niet anders kan natuurlijk wel maar als een luchtbed uitkomst kan bieden, waarom zou je dan? Ik zou wel voor ontbijt zorgen, haha.
Ik vind dit eigenlijk alleen raar ten opzichte van de derde, onbekende jongen?
Dat hij ineens met twee onbekenden op zijn kamer ligt, terwijl de mensen die jullie uit hadden genodigd allebei hun kamer voor hun alleen hadden?
Of begrijp ik het helemaal verkeerd?
Klopt!
En @Flamoes zou je ook je gasten dan een luchtbed mee laten nemen in het vliegtuig terwijl er gewoon twee 2 persoonsbedden zijn?
@MadameMignon ik zou dit ook een beetje gek en ongastvrij vinden. Ik zou inderdaad of met mijn huisgenoot in bed liggen zodat jij en je vriend een eigen bed hebben of jou bij mij in bed en jouw vriend bij de huisgenoot in bed (of andersom). Mocht een luchtbed echt nodig zijn, dan zou ik daarvoor zorgen ipv van jullie (mijn gasten) een luchtbed mee laten nemen in het vliegtuig.
Oh en je krijgt in Hotel Bakkes ook gewoon ontbijt
Nou ik zou dat dus echt nooit doen. Ik heb mijn nachtrust hard nodig en kan niet slapen met iemand anders in mijn bed.
Ik snap niet dat je een zwaar luchtbed meeneemt in een vliegtuig nee.
Ik zou bij een plaatselijke winkel een goedkope kopen bij aankomst en het als dank voor het gratis mogen blijven overnachten achterlaten bij mn gastheer.
We waren 4 vrienden (geen stel!)
dus we kenden elkaar allemaal 3 jaar
Ah oke ja ik dacht dat je bedoelde dat ze elkaar niet kenden
En @anon86562306 dat was idd een goed idee geweest, geen idee waarom we daar niet aan hadden gedacht toen ze vroegen dat mee te nemen
@MadameMignon Ik heb zelf ook niet zoveel problemen met vriendinnen in bed slapen (alhoewel, de meesten, die zijn lekker stil, 1 snurkt als een bootwerker helaas), maar ik denk dat als ik dit van te voren geweten had misschien wel een hostel geboekt had.
Ik vind het het raarste dat je niet bij je vrienden op de kamer mocht liggen⊠dus dat het luchtbed niet bij hun maar bij de onbekende lag?