Dat kan.
Ik zeg niet dat ze op dr knietjes dankbaar moet zijn he. De keren dat ik in het buitenland vriendin ging opzoeken kon ik ook bij hen slapen en omgekeerd zorg ik er zelf voor dat ze een eigen kamer hebben met een fatsoenlijk aerobed. We hebben zoân ding gekocht puur voor het geval mensen bij ons willen slapen en ik ze een fatsoenlijke plek aan wil kunnen bieden.
Ik zie alleen ook gebeuren dat vrienden van ons andere vrienden in het buitenland opzoeken die gewoon echt niet ruimte genoeg hebben voor 2 personen en die nemen daar altijd gewoon een hotel. Die gaan ook om de vrienden op te zoeken, maar ook om het land te ontdekken, uit eten te gaan, te gaan hiken, etc. Daar is niets mis mee,
als de ruimte er simpelweg niet is, vind ik.
Als de ruimte er wel is vind ik inderdaad het wel zo netjes om die ook te bieden en ervoor te zorgen dat het verblijf goed verzorgd is. En het enige wat ik zeg is dat ik daar blij mee zou zijn.
Blij. Niet (overdreven) dankbaar en alsof er iets gerealiseerd wordt wat heel veel van iemand vraagt en niet gewoon normaal is. Gewoon blij als in happy en oh wat fijn zeg.
Jezus, wat kunnen mensen hier toch op alle slakken zout leggen zeg. Ik zeg hoe ik ermee om zou gaan en dat ik BLIJ zou zijn, niet dat ik iemand mn eerste kind erom zou schenken.