Hahaha ja altijd als iemand mij een bericht stuurt met de vraag of ik any affordable hotels ken (hint hint mag ik bij jou logeren) verwijs ik ze door naar booking
Wow schaamteloos! Alleen echt goede vriendinnen zouden dan bij mij mogen slapen
Please meer van die gastenverhalen, ze zijn echt hilarisch
Niet perse een gierig verhaal maar ik vond het zo vreemd. Mijn vriend komt uit het buitenland dus er komen wel vaker vrienden van hem op bezoek. Iedereen is altijd heel leuk en het is ook altijd gezellig/geen problemen. Maar één keer kwam een vriendin van hem op bezoek en toentertijd woonden we nog niet officieel samen maar toen heb ik gezegd dat ze van harte welkom was in mijn appartement waar ik een logeerkamer had omdat mijn vriend alleen een studentenkamer had. Nou allemaal leuk en dat weekend zouden we met allemaal mensen naar een groot dancefeest gaan. Maar toen kwam die meid en ze gaf letterlijk alleen mijn vriend aandacht. Ze negeerde mij gewoon echt compleet ?? Ook toen we met zân drieĂ«n een biertje gingen drinken reageerde ze niet op wat ik zei maar wel op alles wat mijn vriend zei. Ik vond het zo awkward allemaal, ook voor mijn vriend want die wist ook niet wat hij er mee aan moest. Het vreemde was dat ik dat meisje het jaar van te voren al had ontmoet en toen was ze heel vriendelijk dus ik begreep echt haar probleem niet.
De dag na het feest zat ze op mijn bank koffie te drinken uit mijn favoriete poezen-mok en toen was ik er helemaal klaar mee (haha petty van mij). Toen kwam ze er achter dat het OV naar het vliegveld helemaal op zijn kop lag en toen moest ze direct alles pakken en weggaan. Omdat ik er zo klaar mee was heb ik niet aangeboden haar met de auto naar het vliegveld te brengen.
Zeker omdat het dan ook om een grotere pot gaat vind ik dat wel kunnen. Dat kan behoorlijk smaakgevoelig zijn, dus zadel je de ontvanger misschien wel op met een pot die niet naar smaak is, maar wel best prijzig is geweest.
Ik vind het wel karig maar niet gierig.
Ik vind het niet perse gierig, maar wel onhandig. Want de ontvanger van de plant moet dan snel een pot regelen of een bord oid kunnen missen om onder die standaard pot te zetten. Want in zoân pot van de winkel zitten vaal gaten aan de onderkant toch?
Het hangt misschien ook nog van de omstandigheden af. Als het voor een normale verjaardag is vind ik het echt helemaal goed zo zonder pot. Als het voor bijvoorbeeld een huwelijk is, zou ik er misschien toch wel een pot bij doen. En dan zo neutraal mogelijk
Nee, is echt zo smaakgevoelig. Moet er bijvoorbeeld niet aan denken dat mijn Rotterdamse familie interieurspullen voor me zou kopen.
Ja wtf dat doen ze hier ook, sowieso zie ik echt vaak mensen met hun koffer richting de bushalte lopen en parkeren ze hier in de wijk hun auto, tyf een eind op aub.
Nu is parkeren op Schiphol ook wel achterlijk duur. Ik wilde laatst voor een lang weekend daar parkeren en dat was duurder dan mân vliegticket en hotel bij elkaar. Heb ik maar niet gedaan, vond ik zonde van 't geld en dat wilde ik dan liever op bestemming uitgeven.
Ik ben alleen niet gratis in een wijk gaan parkeren, maar heb wat anders geregeld. Want dat parkeren in een wijk vind ik ook heel stom
Jaaaa kunnen we hier geen apart topic van maken? Ik geniet echt. Of is het te specifiek? Heb zelf ook niet echt verhalen.
Over parkeren in een wijk gesproken, toen ik een paar jaar geleden in de buurt van Parijs was en goedkope airbnb had buiten de stad had ik geen zin om voor het dagje de stad in een duurder ov-kaartje te kopen (en p+r te hebben) of de auto duur in de stad te parkeren. Aangezien ik toch al een stuk met de auto richting het OV moest had ik dus uitgezocht vanaf welke halte het goedkoper was en daar mijn auto geparkeerd in een woonwijk. Scheelde me toch wel 5 euro, oftewel 1 drankje op het terras
Meer onhandig. Ik zelf heb geen grote pot staan in huis. Dus zal dan snel een pot moeten kopen voor de plant.
Dat lijkt me echt heel irritant aan in het buitenland wonen. Dat iedereen bij je op bezoek wil. Ik ken ook steeds meer mensen (vooral als ze bijv. 3 maanden of een half jaar gaan) die aangeven dat niemand hoeft te komen. Je gaat niet naar het buitenland om je Nederlandse vrienden en familie te entertainen.
Mocht ik ooit in het buitenland wonen dan zou ik daar echt geen zin in hebben. (En mensen die altijd âin het middenâ wilden afspreken toen ik buiten de ring woonde en dat was âzóóó verâ hoeven al helemaal niet te komen )
Ik vind het irritant als mensen die ik bijna niet ken of al jaren niet gesproken heb willen blijven slapen, omdat ze voor iets anders hier moeten zijn. Dan nog zeg ik eigenlijk altijd dat het wel mag trouwens, ik ben gewoon een beetje een zacht ei.
Maar als vrienden langs willen komen vind ik dat (bijna) altijd heel leuk, omdat het best moeilijk is om vriendschappen te onderhouden op afstand en ik het erg waardeer dat mensen ook die moeite doen.
Ik weet dat ik degene ben die verhuisd is naar het buitenland maar het moet daarom ook heel vaak van mijn kant komen, er wordt toch vaak verwacht dat ik degene ben die iedereen wel op komt zoeken als ik een keer in Nederland ben terwijl ik het dan meestal al druk heb.
Je merkt goed dat het nieuwtje er na een paar jaar wel af is, in het begin wil iedereen komen maar daarna is het toch vaak âgeen geldâ of âgeen tijdâ of hoor je gewoon niets meer. Wat iedereens goed recht is natuurlijk, maar daarom waardeer ik het wel als mensen nog wĂ©l de moeite doen om te komen.
Er is helemaal niemand die dat oprecht vindt en muizen ook niet dus die zijn ook present buiten de ring.
Ik vond het ook altijd heel gezellig maar er kwamen ook alleen leuke mensen. Ik vond het echt gezellig om vaak uit eten te gaan en dan in de weekenden leuke dingen doen. Als je zelf ergens woont ga je toch minder snel je eigen omgeving ontdekken.
Ja ik vond het van sommige mensen heel leuk dat ze langskwamen hoor! Maar wat ik wel vervelend vond is dat sommige mensen zich echt opstellen van âje past je maar aan aan wanneer voor mij uitkomt/de reis goedkoop is/ik geen college hebâ. Of toen ik een paar jaar terug in het buitenland woonde in een kamer van 7 m2, dat een vriendin van me er vanuit ging dat ze wel langs kon komen en kon blijven slapen met haar vriend??? die vriend had ik overigens ook nog nooit ontmoet :")
Moesten jullie dan op elkaar slapen? The audacity !