Meer onhandig. Ik zelf heb geen grote pot staan in huis. Dus zal dan snel een pot moeten kopen voor de plant.
Dat lijkt me echt heel irritant aan in het buitenland wonen. Dat iedereen bij je op bezoek wil. Ik ken ook steeds meer mensen (vooral als ze bijv. 3 maanden of een half jaar gaan) die aangeven dat niemand hoeft te komen. Je gaat niet naar het buitenland om je Nederlandse vrienden en familie te entertainen.
Mocht ik ooit in het buitenland wonen dan zou ik daar echt geen zin in hebben. (En mensen die altijd âin het middenâ wilden afspreken toen ik buiten de ring woonde en dat was âzóóó verâ hoeven al helemaal niet te komen )
Ik vind het irritant als mensen die ik bijna niet ken of al jaren niet gesproken heb willen blijven slapen, omdat ze voor iets anders hier moeten zijn. Dan nog zeg ik eigenlijk altijd dat het wel mag trouwens, ik ben gewoon een beetje een zacht ei.
Maar als vrienden langs willen komen vind ik dat (bijna) altijd heel leuk, omdat het best moeilijk is om vriendschappen te onderhouden op afstand en ik het erg waardeer dat mensen ook die moeite doen.
Ik weet dat ik degene ben die verhuisd is naar het buitenland maar het moet daarom ook heel vaak van mijn kant komen, er wordt toch vaak verwacht dat ik degene ben die iedereen wel op komt zoeken als ik een keer in Nederland ben terwijl ik het dan meestal al druk heb.
Je merkt goed dat het nieuwtje er na een paar jaar wel af is, in het begin wil iedereen komen maar daarna is het toch vaak âgeen geldâ of âgeen tijdâ of hoor je gewoon niets meer. Wat iedereens goed recht is natuurlijk, maar daarom waardeer ik het wel als mensen nog wĂ©l de moeite doen om te komen.
Er is helemaal niemand die dat oprecht vindt en muizen ook niet dus die zijn ook present buiten de ring.
Ik vond het ook altijd heel gezellig maar er kwamen ook alleen leuke mensen. Ik vond het echt gezellig om vaak uit eten te gaan en dan in de weekenden leuke dingen doen. Als je zelf ergens woont ga je toch minder snel je eigen omgeving ontdekken.
Ja ik vond het van sommige mensen heel leuk dat ze langskwamen hoor! Maar wat ik wel vervelend vond is dat sommige mensen zich echt opstellen van âje past je maar aan aan wanneer voor mij uitkomt/de reis goedkoop is/ik geen college hebâ. Of toen ik een paar jaar terug in het buitenland woonde in een kamer van 7 m2, dat een vriendin van me er vanuit ging dat ze wel langs kon komen en kon blijven slapen met haar vriend??? die vriend had ik overigens ook nog nooit ontmoet :")
Moesten jullie dan op elkaar slapen? The audacity !
Haha nou ik heb gewoon gezegd dat met zân tweeen bij mij slapen niet kon (eentje kon wel, ik had wel een luchtbed nog), toen wilde die vriendin ook meteen niet meer langs komen. Die wilde gewoon een cheap weekendje weg met dâr nieuwe vriend? Maar wat ze dan met mij hadden willen doen, geen idee hahaha
Romantisch weekendje weg ook haha. Zou dan echt derde wiel voelen.
@suvi!
Yep, douche wasbak wc, niet bepaald luxe, oud en foeilelijk maar soit.
En 5 jaar geleden voor een prikkie een tweedehands keuken overgenomen die nog heel netjes was en die hebben we er in geplaatst, er is zelfs een vaatwasser
Maar dat zijn denk ik voor de gastheer/vrouw ook juist de leukere bezoekjes denk ik? Want dan ben je gewoon aan het chillen met je vrienden. Beter dan voor de 100ste keer naar de toeristische hotspot van jouw stad (heb de colleges in Cambridge echt 10 x vaker gezien dan ze interessant waren, echt heel vermoeiend haha).
âMijn saldo is te laag maar dan ben ik niet op tijd terug na het betalenâ o.i.d. Dan neem je een busje later. Je bent op het grootste station van Nederland en de bus komt elke 15 minuten.
Nee aub zonder pot, want ik heb hier drie planten in potten staan die alledrie niet bij mijn interieur passen en (imo) lelijk zijn. Maar wel van dierbare vrienden dus kan ze ook niet stiekem wegmoffelen ofzo
Jammer dat planten ook wel eens verpot moeten wordenâŠ
Haha, precies! Bij het verpotten zijn net toevallig die drie potten kapot gevallen, balenâŠ
Niet te erg doen alsof je baalt, straks krijg je nog nieuwe omdat het zo sneu is
Volgens mij hebben veel mensen ook niet in de gaten dat je, als je aan de andere kant van Amsterdam woont, ook gewoon 1,5 uur onderweg bent naar Schiphol dus rij gewoon lekker vanuit je eigen woonplaats er naar toe.
haha ja dit herken ik, verschrikkelijk
ook dat vrienden mân (studenten)huis altijd afkraken maar er wel standaard vanuit gaan dat ze er mogen slapen als ze vroeg op Schiphol moeten zijn âwant dat is zo dichtbij en 's nachts gaan de treinen ookâ
het is ook echt maar 25 minuten van deur tot deur maar alsnog!!!
De buurman van mijn ouders noemde mij een keer flauw dat hij hier niet kon blijven pitten omdat hij de dag erna hier in de stad moest zijn. Ja wat denk je zelf vriend? Dat ik met een 50 jarige man die ik nauwelijks ken lekker samen in een studio ga liggen? Boek lekker een hotel
Ik vind dit zo bizar. Alsof je iedereen die je kent als gratis hotel kunt gebruiken? Blijkbaar denken sommige mensen dat echt, kan ik echt niet bij.