Wat is hier vreemd aan? Ga je in een bungalow of …?
Ik zou sowieso zelf beleg meenemen omdat ik vrij kieskeurig ben haha en dan vind ik dat juist makkelijk
Ja dat lijkt me ook. Gelukkig gaat het voorstel niet door en worden er algemene boodschappen gedaan en is alleen alcohol ed voor eigen rekening (wat mij betreft had dat er ook gewoon bij gemogen, maar die snap ik nog wel enigszins).
@anon44347600 ik vind het persoonlijk handiger om boodschappen te halen en de kosten te delen. Nu zou iedereen zelf van alles meenemen omdat je anders mogelijk een paar euro te veel betaald? Gaat om een huisje.
Ja maar sinds kort volgens mij? Ik heb het maar bij 1 partij gehad - heel gek
Owh ik dacht dat je dan als andere optie de campingwinkel of uit lunchen, uit eten enz had.
Allemaal halen in 1 keer zodat je niets verspilt is natuurlijk wel veel beter indd.
Kijk dat je misschien de boter en het afwasmiddel van thuis meeneemt omdat zoiets niet op gaat in een weekje snap ik.
Maar ik vind het ook gewoon ‘ongezellig’ als er dan iets in de koelkast ligt wat ik niet ‘mag’ pakken omdat dan van een ander is ofzo. (Allergie of iets natuurlijk daar gelaten)
Het zou voor mij af doen aan de onbezorgdheid van een gezellig weekendje weg.
Alcohol is idd altijd lastig, sommigen drinken heel veel, anderen (zo goed als) niks. Wij doen het daarom altijd naar rato, degenen die veel drinken betalen meer dan degenen die weinig drinken. Vriend van me is goed met excel en heeft daar een hele sheet voor gebouwd, ideaal, nooit meer gezeik erom
Dat zou ook echt een goede oplossing zijn! Al vind ik zelf meenemen ook geen probleem
Toen wij eind augustus met de schoonfamilie een week weg waren naar de Ardennen (we zaten ook in een huisje) heeft iedereen ook dingen meegenomen zoals kaas, hesp, … omdat het anders slecht was tegen dat we terug waren. Iedereen nam van elkaars spullen.
Als je het nog hebt thuis en het anders idd slecht wordt vind ik het niet gek om het mee te nemen, maar ik vond het bij het voorbeeld van @Mimi eerder overkomen alsof het echt de bedoeling was dat ieder voor zich eten en drinken kocht en meenam specifiek voor het weekend weg. Dat vind ik heel vreemd.
Haha dit vind ik echt nice. Al zou ik er waarschijnlijk niet goed vanaf komen in de cijfers.
Ik zit ook in de hogere regionen, heb twee mensen boven me (van de 10) Maar vind het idd wel zo eerlijk tegenover de vrienden die niet/nauwelijks drinken, die hoeven niet op te draaien voor mijn/ons alcoholmisbruik
Precies! Ik vind het niet gek om dingen mee te nemen die je anders weg zou gooien voor algemeen gebruik. Dit was in het kader van iedereen een koelkast plankje met je eigen spullen. Daar keek ik van op.
Wat is hesp
Ik denk dat dat ham is in Nederland.
Wa is da?
Smos kaas en hesp eerder! Smos impliceert al dat er groentjes op zitten
Ik dacht dat smos stond voor kaas en hesp en ieder belegd broodje heeft toch groentjes of vergis ik me? Haha
Hangt van de regio af. In mijn stad is een smos kaas en hesp en dan zeg je er groentjes bij(tuinkers, wortel en ei FTW)
Ik vind groentjes zo schattig klinken haha