Gierige acties

Opnieuw aanslaan en dan kost het ze 5 cent ivm afronden :smiling_imp:

12 likes

Als ik voor mezelf spreek is het ook vooral gevoelsmatig denk ik. Ik heb het idee dat hij voor mij zorgt als hij meer betaalt dan ik en dat hoeft hij van mij niet te doen want ik zorg gewoon voor mezelf. Moet zeggen dat ik dat inmiddels stukken minder heb dan eerst hoor en in de praktijk betaalt mn vriend nu wel iets meer dan ik voor bepaalde dingen.
Andersom zou ik er geen probleem mee hebben om meer te betalen dan hij. Best gek eigenlijk! Gelukkig is geld geen item in onze relatie en doen we beiden nooit echt moeilijk omdat we weten dat we niet van elkaar willen/zullen ‘profiteren’, maar kan me voorstellen dat dat in bepaalde situaties (en vooral als iemand een slechte ervaring heeft gehad) wel het geval is.

Lidl wijn is niet altijd slechter dan wijn uit een wijn-winkel. Sommige wijnen bij de Lidl hebben zelfs prijzen gewonnen. :flushed:

18 likes

Ohh ik krijg hier echt jeuk van!

Uh Lidl wijn is fakking chill.

10 likes

Ik gebruik tegenwoordig de Vivino-app om een idee te krijgen welke wijn ik wil kopen. Ik heb namelijk nooit een idee en deze app geeft je info als je een foto van het label neemt. Wel nog niet in de Lidl geprobeerd.

4 likes

Ik neem de wijn waar een kaartje bij staat dat het verkozen is tot ik weet niet wat door ik weet niet wie hahah ik had een hele lekkere rode maar weet even niet uit m’n hoofd welke het was. Zal het eens opzoeken!

4 likes

Dit verhaal doet mij denken aan mezelf toen ik een jaar of 10/11 was. Toen had ik op Moederdag voor mn moeder raffaelo chocolaatjes gekocht als cadeautje. Ik kon t niet laten om 1 te proeven, maar daar bleef t natuurlijk niet bij. 1 werd 2, 2 werd 3 en ga zo maar door. Uiteindelijk heb ik Mn moeder bijna een leeg pakje cadeau gegeven. :joy:

21 likes

Ik ben vooral verbaasd dat men allemaal zo sophisticated is om wijn te kopen die specifiek bij het eten past hehe, ik zuip gewoon altijd alles wat ook maar aanwezig is in huis bij een etentje :stuck_out_tongue:

66 likes

Hahaha ja. En die keer dat wij flessen wijn meehadden naar een etentje waren ze én van de Lidl, én over van een feestje dat we een paar weken daarvoor hadden gegeven. Dus wellicht was het wel onze eigen gierige actie bij nader inzien :thinking: (Ookal is het onze favoriete wijn haha)

1 like

De GrĂŒner Veltliner van de Lidl is erg lekker!

4 likes

Ik koop altijd diegene die een leuk etiket heeft :grin:

23 likes

Of een leuke naam! Zo ben ik fan van Los Gansos. Met kleine ganzen erop :smile:

6 likes

Ik koop altijd wat er in de bonus is bij de ah. En er is altijd wel iets in de bonus van 7 naar 3 euro ofzo.
Maar ik ben dan ook maar een student die het niet echt uitmaakt welke wijn er wordt gedronken.

2 likes

Ik weet alleen dat witte wijn bij vis hoort en rode wijn bij (wild) vlees, maar daar houdt het ook wel mee op.

Ik koop huismerk droge witte wijn en verder heb ik er geen verstand van :unsure:

(wilde ook heel graag m’n plasje doen haha)

6 likes

Hahaha. Ach ja wat maakt het ook uit. Snap dat bepaalde smaken elkaar complementeren, maar uiteindelijk gaat het er om wat je zelf lekker vindt toch? Ikzelf ben niet zo’n fan van witte wijn, maar rode wijn daarentegen is liefde. Dus drink ik lekker tegen de regels in rode wijn bij mn vis hoor

4 likes

Dat deed ik eerst ook, maar kocht laatst eentje met leuke pinguĂŻns op het etiket, was niet lekker :sweat: dus dat doe ik niet meer haha

3 likes

Omg heerlijk! Welke wijn is het?

Sulfieten

4 likes