Haha ja! En het zijn wel neefjes/nichtjes, maar heb geen innige band met ze ofzo, dus ik begreep het niet helemaal. Ze gaven die foto toen ik bij hun op een verjaardag was, 2 maanden na mijn eigen verjaardag. Jaar erop zouden ze op mijn verjaardag komen dus toen zei ik als grap tegen de familie iets van ‘Haha als ik dit jaar wel een cadeautje van jullie mag krijgen (m’n andere broer kwam jaar ervoor met lege handen aan ‘komt nog’… jaja), tip blabla.’ Toen kreeg ik terug; je had wel een verjaardagscadeau gekregen, dat lijstje wat je op verjaardag van x kreeg. Het was niet zomaar een foto, maar een foto gemaakt door een professionele fotograaf…’
Ok, verandert ook echt de zaak 
Ik dacht dat het sowieso voor de ‘zomaar’ was, maar nee een heus verjaardagscadeau :’)
(edit; misschien ook wel gierig van mij om cadeautjes te verwachten/vragen, maar als je al paar jaar niks krijgt en je komt wel op hun verjaardagen aandraven + geboortecadeautjes + babyshower enzo, dan hoop ik toch stiekem wel op een cadeautje. maar ik houd vanaf nu maar de verwachtingen laag, lijkt me het verstandigste).