Gierige acties

Ja ik wist eigenlijk niet in welk topic het moest :thinking: echt gierig is het inderdaad niet, denk meer dat ik het een beetje raar vond dat ze daar geld aan hadden uitgegeven. Die schoonmaakspullen lijken me superhandig als je net alleen gaat wonen :joy: ook die happy meal, top verhaal haha.

Eigenlijk zie ik ook de humor ervan in, maar het is meer ā€˜zondeā€™ denk ik want ik gooi niet graag eten weg, maar no way dat ik ooit corned beef ga eten :upside_down_face: om het dan maar over datum te laten gaan ā€¦

2 likes

Ik vind grappige cadeaus (zoals het shirt van hierboven) wel leuk en daar kan ik de humor wel van inzien. Maar zoals jij het beschreven hebt, zou ik ook net zo lief geen cadeau willen krijgen. Het is toch zonde als je iets weg moet gooien omdat je toch al weet het niet te gaan gebruiken.

5 likes

Haha maar dan zou ik ook moeten mee-eten :grimacing:

1 like

Grappige cadeauā€™s zijn prima maar dan moeten ze wel daadwerkelijk grappig zijn.

9 likes

Maar achter de grappige cadeaus die jij nu benoemt zit nog wel een leuke en oprechte gedachte.
Een cadeau hoeft imo niet per se duur te zijn, maar meer de gedachte erachter.

Een pot koolrabi lijkt mij zelf niet leuk om te krijgen of om te geven, maar goed dat is ook persoonlijk denk ik. Zonde als het weggegooid wordt vind ik.

Ik ben zelf ook wel van de humor cadeaus, maar geef het vaak als extraatje of cadeau zonder aanleiding, maar meer als ik gewoon eens met een vriendin afspreek.

2 likes

Ik zou het wel grappig vinden, beter dan iets lelijks wat totaal niet in je huis past. Maar dan inderdaad zou het leuker zijn als het dingen zijn die jij zelf ook lekker vindt. Misschien vindt hij corned beef en koolrabi uit pot wel heel lekker :nauseated_face:

1 like

Haha wie weet. Ok volgende doel: een lekker recept met koolrabi vinden :grin: als iemand er toevallig Ć©Ć©n weet, hit me up :joy:

2 likes

Grappige cadeaus zijn gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend. Bij de supermarkt kan je vaak ook een Bol.com kadokaart of VVV kadokaart kopen. Geef dan dat. Vooral als je van plan bent om een pot koolrabi (whut?) te kopen.

5 likes

Als het niet zo duur is en het ook echt grappig is (inside joke ofzo) is het best leuk vind ik, maar ik kreeg ooit van een aantal vrienden een grote doos met allerlei ubergezonde (hennep poeder, vieze biologische thee, chiazaad, dat soort dingen) met een waarde van echt wel 50 euro als ā€˜grapjeā€™ omdat ze me regelmatig als ā€˜grapjeā€™ (wat ik nooit grappig heb gevonden, had altijd een nare bijklank vond ik) een hipster noemden. Dat vond ik echt niet grappig en enorme geld- en etensverspilling.

1 like

Love orchideƫen in pot :redface:

6 likes

Oh buh, hoe moet je dan reageren :frowning: zeker omdat je de ā€˜grapā€™ zelf eigenlijk niet leuk vond, kan het me zo voorstellen

1 like

Wij deden altijd met studiegenoten (8 man) 10 euro inleggen voor een cadeau. Ik was jarig en ik kreeg: een snoep bh, een mini vibo, piemelpasta, piemelsnoep en een kamasutraboekje. Ik zat echt zo ??? Had ook eens net een nieuwe vriend dus vond de vibo een beetje overbodig. Ben dol op lezen, had me voor 70 euro boekebonnen gegeven?

7 likes

Iemand die ik ken vroeg specifiek om houdbare producten zoals worteltjes en bonen voor haar housewarming. Dat vond ik geen probleem haha. Maar ik zou echt zo niet blij worden als iemand me ongevraagd zulke etenswaren geeft. Het is niet gierig maar wel heel jammerlijk. Ik kreeg een luxe pot met een mix om te bakken in de oven. Ik heb geen oven. :sleepy:

2 likes

Een vriend van mij kreeg van een vriend een kinderboekje over rekensommen op zā€™n 30e verjaardag. Laten we zeggen dat hij Sander heet en het boekje heette dan ā€œSander leert aftrekkenā€ :ā€™) Was misschien ook een gierig cadeau maar we hebben er wel om gelachen

28 likes

Haha sorry maar het enige wat in me opkomt is: wat is in hemelsnaam piemelpasta? Dit klinkt zĆ³ smerig :eek:

4 likes

Haha deze ja!

Salty snake :snake:

2 likes

Haha ja daar dacht ik dus aan wow zo vies :face_vomiting:

1 like

Kalm maar, natuurlijk gooi ik het niet weg. Verkeerd geformuleerd misschien, maar het feit dat mijn vrienden niet nadachten over mensen ongewenst zoveel eten ā€˜kadoā€™ doen terwijl je weet dat diegene dat eten niet lekker vindt vind ik niet echt doordacht met het oog op voedselverspilling. Ik heb nog maanden met al die pakjes en zakjes lopen leuren bij collegaā€™s en kennissen totdat alles weg was en dat vond ik stront irritant.

4 likes

Hahaha ik zal al zoĀ“n soort vleeskleurige tube voor me waar je dan een soort Ā“pasteĀ“ uit kan duwen. Lekker voor op brood ofzo. :sweat_smile:

2 likes