Dit vind ik niet gierig hoor. Soms koop ik bewust een product vanwege de 35% korting. Daarom controleer ik ook altijd goed de kassabon voordat ik naar huis ga.
Ja goed niet perse gierig maar voelde me wel heel skeer hahahah. Maar idd, anders had ik wel de verpakking gepakt waar geen sticker opzat haha
Ik heb een “lege” tube tandpasta uit de prullenbak gevist die mn vriend erin had gegooid. Uiteindelijk heb ik er nog twee weken mee kunnen doen, terwijl hij alvast de nieuwe gebruikte
Dit. En deze mensen. Mijn god wat een vreselijke types! Daar zelf de aso uithangen en dan de Blokker de schuld geven…
https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/4730901/uitverkoop-bij-magazijn-blokker-loopt-uit-chaos
Ja precies haha! Net als al die PAK MIJ ME V&D NIE AF-types die nóóit naar de v&d gingen tot ze hem konden plunderen.
Ik knip m ook altijd open om alles nog eruit te kunnen schrapen
Uit een stuk van het AD:
Degene die dit heeft georganiseerd is gewoon een oelewapper”, zegt Mikail Güzel uit Zeewolde. ,Ik ben net getrouwd en kwam voor drie tuinsets, ook één voor mijn ouders
A. Nou en dat je net getrouwd bent
B. Had je die tuinsets gewoon in de winkel gekocht dan waren ze nu niet failliet geweest heeeee
Is Blokker failliet?!!
Nee toch? Waarschijnlijk gewoon overschot van de laatste jaren
Blokker is toch echt al jaren “failliet”? Alle kleine filialen zijn al dicht, bij ons in het dorp echt al lang ook.
Nou, ze hebben het heel zwaar en teveel winkels. Dus ze kijken dan naar welke geld opleveren en welke niet. Bij ons is vorig jaar een grote Blokker dichtgegaan, maar er zit er nog wel 1, een wat kleinere.
Ik verbaas mij de afgelopen dagen ook over de nieuwe Blokker actie, met de voetbalspelerpoppetjes. Hele (waarschijnlijk dure) lange reclame met de spelers en Jantje Smit als zanger. Zodat mensen die poppetjes willen gaan sparen.
Maar dat werkt toch niet joh, niemand gaat toch ineens mega vaak naar de Blokker om die ongein te sparen? Echt een domme marketingafdeling. Ze hebben amper geld gaan ze hierop inzetten?!? Ik zou als personeel ook kwaad zijn haha.
Ik heb een airco in mijn woonkamer maar probeer dat feit te negeren omdat ik opzie tegen de stroomkosten
Het is ook bij elke 10 euro een leeuwin. Dan koop je een tuintafel en heb je er gelijk 10, dat heeft toch ook geen nut
Net als met die reclame met Sarah Jessica Parker een paar jaar terug. Wat een geld moet dat gekost hebben en niet echt groot effect gehad denk ik
Vandaag al voor de zoveelste keer een gratis proefabbo afgesloten bij videoland dmv een tijdelijk e-mailadres. Telkens gebruik ik een naam uit een serie. Dit keer heet ik Sansa Stark haha.
Moet je dan steeds een nieuwe email hebben?
Volgens mij wel ja