Gierige acties

Toen ik nog achter de kassa werkte was mijn favoriete moment als ik zulke gierige oudjes aan m’n kassa had met tasjes ‘afgewogen’ groente en fruit. Gewoon doen alsof ik de sticker niet zag en nogmaals wegen: klopte echt NOOIT. Even 3 appels afwegen en vervolgens 3 erbij doen, een goedkopere soort ergens van aantikken, dat soort dingen.

Ik keek ook altijd extra verbaasd naar de sticker na het wegen.

80 likes

Dit is niet gierig maar gewoon stelen toch haha?

6 likes

Ja is inderdaad zo, maar mijn Albert Heijn had zulk typisch publiek er in het team besloten werd gewoon zelf te wegen ipv het te zeggen tegen elke klant :rolleyes:

1 like

Was laatst bij de Appie en had een product met een 35% sticker. Dit had ze niet gezien aan de kassa dus mocht ik het kortingsbedrag bij de balie nog ophalen. Ging om 40 cent :+1:

37 likes

Dit vind ik niet gierig hoor. Soms koop ik bewust een product vanwege de 35% korting. Daarom controleer ik ook altijd goed de kassabon voordat ik naar huis ga.

6 likes

Ja goed niet perse gierig maar voelde me wel heel skeer hahahah. Maar idd, anders had ik wel de verpakking gepakt waar geen sticker opzat haha

1 like

Ik heb een “lege” tube tandpasta uit de prullenbak gevist die mn vriend erin had gegooid. Uiteindelijk heb ik er nog twee weken mee kunnen doen, terwijl hij alvast de nieuwe gebruikte :roll_eyes:

32 likes

Dit. En deze mensen. Mijn god wat een vreselijke types! Daar zelf de aso uithangen en dan de Blokker de schuld geven…

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/4730901/uitverkoop-bij-magazijn-blokker-loopt-uit-chaos

10 likes

Nooit komt er iemand in de blokker, maar zodra mensen denken dat het bijna gratis is komt het slechtste in de mensheid naar boven. Echt zo triest altijd.

24 likes

Ja precies haha! Net als al die PAK MIJ ME V&D NIE AF-types die nóóit naar de v&d gingen tot ze hem konden plunderen.

9 likes

Ik knip m ook altijd open om alles nog eruit te kunnen schrapen :roll_eyes:

1 like

Uit een stuk van het AD:
Degene die dit heeft georganiseerd is gewoon een oelewapper”, zegt Mikail Güzel uit Zeewolde. ,Ik ben net getrouwd en kwam voor drie tuinsets, ook één voor mijn ouders

A. Nou en dat je net getrouwd bent
B. Had je die tuinsets gewoon in de winkel gekocht dan waren ze nu niet failliet geweest heeeee

46 likes

Is Blokker failliet?!!

Nee toch? :scream: Waarschijnlijk gewoon overschot van de laatste jaren

Blokker is toch echt al jaren “failliet”? Alle kleine filialen zijn al dicht, bij ons in het dorp echt al lang ook.

3 likes

Nou, ze hebben het heel zwaar en teveel winkels. Dus ze kijken dan naar welke geld opleveren en welke niet. Bij ons is vorig jaar een grote Blokker dichtgegaan, maar er zit er nog wel 1, een wat kleinere.

1 like

Ik verbaas mij de afgelopen dagen ook over de nieuwe Blokker actie, met de voetbalspelerpoppetjes. Hele (waarschijnlijk dure) lange reclame met de spelers en Jantje Smit als zanger. Zodat mensen die poppetjes willen gaan sparen.

Maar dat werkt toch niet joh, niemand gaat toch ineens mega vaak naar de Blokker om die ongein te sparen? Echt een domme marketingafdeling. Ze hebben amper geld gaan ze hierop inzetten?!? Ik zou als personeel ook kwaad zijn haha.

29 likes

Ik heb een airco in mijn woonkamer maar probeer dat feit te negeren omdat ik opzie tegen de stroomkosten :face_vomiting:

2 likes

Het is ook bij elke 10 euro een leeuwin. Dan koop je een tuintafel en heb je er gelijk 10, dat heeft toch ook geen nut :joy:

4 likes

Net als met die reclame met Sarah Jessica Parker een paar jaar terug. Wat een geld moet dat gekost hebben en niet echt groot effect gehad denk ik

13 likes