Gierige acties

Niet iets wat ik zelf heb meegemaakt, maar ik zag dit op twitter (ja ik zit op twitter)

42 likes

Mag spuit elf nog even een geinig plaatje van die Blokker gierigaards posten?

Gaat wel passen joh!

32 likes

Vandaag al voor de zoveelste keer een gratis proefabbo afgesloten bij videoland dmv een tijdelijk e-mailadres. Telkens gebruik ik een naam uit een serie. Dit keer heet ik Sansa Stark haha.

38 likes

Moet je dan steeds een nieuwe email hebben?

Volgens mij wel ja

Maar zo veel emailadressen heb ik niet :sob: hoe doe je dat dan

1 like

Google op tijdelijke email en je vindt veel sites waarop je een tijdelijk emailadres kunt aanmaken. Wel is het belangrijk dat je gelijk je abbo opzegd.

2 likes

Gewoon nieuw gmail adres aanmaken

3 likes

Of een puntje tussen je mail invullen :see_no_evil:. Dus je e-mail is bijv. Pietjepuk@gmail.com als je die al gebruikt hebt kun je P.ietjepuk@gmail.com gebruiken en vervolgens ook weer Pi.etjepuk@gmail.com etc. etc. Je krijgt alleen wel telkens weer die mailtjes maar zo hoef je niet telkens een nieuw e-mail adres aan te maken.
Puntjes in je e-mail komen namelijk op ‘hetzelfde’ e-mail adres aan. Gebruik ik ook regelmatig met kortingscodes die je maar een keer per e-mailadres kunt gebruiken :raising_hand_woman:t2:

135 likes

Dit is echt een life hack. Dit wist ik niet!! :hushed:

4 likes

Held :open_mouth:

2 likes

Ik heb net mijn stofzuigerzak leeggehaald, omdat ik geen nieuwe in huis heb. Wat een ranzigheid kwam daar uit…

5 likes

Oh wow! Nu snap ik dus ineens waarom ik een e-mail kreeg voor mijn naamgenoot dus die pietjepuk@gmail.com heeft en ik dus pietje.puk@gmail.com heeft!
Maar dit is toch eigenlijk heel raar? Dit zijn twee verschillende adressen??
Vraag me ook af of zij nu ook die e-mails voor mij krijgt?

1 like

Dit doen toch zoveel mensen? Het is dat ik zelf nu geen stofzuiger met zak heb, maar anders zou ik dit constant doen, want met mijn hond zit zo’n stofzuigerzak zo vol.

1 like

Waarom zouden veel mensen dit doen? Als hij vol is doe je er toch gewoon een nieuwe stofzuiger zak in?

9 likes

Omdat ze duur zijn :neutral_face:

Voor mijn Miele stofzuiger koop ik 5 zakken voor 2 euro bij de Action :stuck_out_tongue: Dus dat is wel te overzien haha

1 like

Dat valt nog wel mee ja :open_mouth:

1 like

Ik koop ze ook bij de action voor een paar euro. De moeite niet om ze te legen voor dat geld.

De zakken voor mijn Miele koop ik bij Big Bazar!