Gierige acties

Volgens mij registreert een e-mail dienst wel de e-mail adressen met een punt maar komen ze altijd op dezelfde server aan van het e-mail adres zonder punt. Dus ik geloof dat jouw naamgenoot best wat mailtjes van jou kan ontvangen. Ze komen namelijk als het goed is (in dat van jou dus slecht) allemaal ook aan op het e-mail adres zonder puntjes.
Maar ik weet het niet 100% zeker… dus pin mij er niet op vast :see_no_evil:

1 like

Bij Netflix en Spotify controleren ze op betaalrekening en niet op mailadres. Precies om die reden.

1 like

Ik ben dus altijd bang dat je bij dat soort dingen ineens van fraude beschuldigd wordt. Ik ben een schijterd. En gierig. Dus nog steeds laatste seizoen nieuwe buren niet gezien

4 likes

Daarom betaal ik ook altijd via paypal.

Nou zo begrijp ik het dus ook! Zat daar ook aan te denken ja

Maar dat mailtje wat ik kreeg wat voor mijn naamgenoot was bedoeld was wel geadresseerd aan het e-mailadres van mijn naamgenoot(dus die zonder puntje). Maar kreeg ik dus wel! Lijkt dan inderdaad zo het geval te zijn

1 like

ik ging net mezelf proberen te mailen met een punt ertussen en kreeg gewoon een mailtje terug met een soort foutmelding. Het zal dus niet altijd zo werken.

3 likes

Nee lijkt me ook niet. Ik heb in circa 5 jaar tijd drie keer een mail gehad die niet voor mij bedoelt was. Dus tenzij ze dat adres vrijwel nooit gebruikt zal het dus niet vaak mis gaan

Nee, het is niet mogelijk om dat e-mail adres aan te maken bij Gmail.
Bij Google zien ze punten als het ware
Niet om een e-mail adres van elkaar te onderscheiden

Dit werkt niet bij mij? Heb t meer twee versies geprobeerd maar krijg geen mailtjes

1 like

Dit is echt 1 van die weetjes die ik ga delen zonder bronvermelding :joy:

12 likes

@ wat gebruik je? Want ik gebruik altijd mijn @gmail en dan werkt het voor nieuwsbrieven/aanmeld dingen enzo wel

Ja ik geloof dat het komt door @live. Heb ook een gmail dus dat ga ik voortaan proberen :grin:

1 like

Dit heb ik ook net gedaan, steeds mailadres met op andere plek een punt maar meerdere kwamen wel aan?

Ik gebruik vaak cijfers erachter voor bijvoorbeeld videoland
Aapbanaan@hotmail.com
Aapbanaan+1@hotmail.com
Aapbanaan+2@hotmail.com
Enzovoorts, die mailtjes komen altijd gewoon aan. Misschien nog een extra tip

1 like

Bij ons is het 20 euro, maar je krijgt daarvan voor je verjaardag ook een cadeautje van 10 euro. Dus eigenlijk ben je 10 euro per jaar ‘kwijt’ eraan. Vind 30 euro vrij veel maar ook weer niet onoverkomelijk.

1 like

Ligt ook aan de grootte van de groep en wat je er van doet lijkt me? Wij betaalden €25 voor de duur van je contract (maximaal 2 jaar), we waren met 16-18 arts-assistenten en er werd dan een kaartje voor de nieuwe collega’s en een cadeautje voor de vertrekkende collega’s (à €20) gekocht, en in overleg kaartjes en bloemetjes voor collega’s buiten de assistentengroep. Binnen de groep werd er verder niet zoveel gekocht, want net-afgestudeerden zijn nog niet zoveel langdurig ziek/trouwen nog niet zo veel/maken nog niet zoveel baby’s.

Bij ons is het dat als de pot leeg is iedereen €10 betaald, ik heb in 11 maanden nu €20,- betaald.

Bij ons is het 25 euro en volgens mij ben ik de enige die er niet aan mee doet :joy: maar sowieso word er bij ons om de haverklap gevraagd om bij te leggen voor elke onzin dus het is ook niet dat als je meedoet met die pot dat je ervan af bent

Bij ons 50 per jaar p.p. a 30 personen op een afdeling. Ik vraag mij ernstig af wat ze ermee doen, ik zie er weinig van momenteel. Ik doe ook niet mee. Ik stuur wel een persoonlijke kaart indien nodig.

Is €2,50 per maand, dus dat vind ik op zich wel meevallen