Gierige acties

Het is 4e gratis op goedkoopste product. Het goedkoopste product was 25euro. Dus als ik in 1 bestelling 12 producten zou bestellen zou ik 3x 25 pond, dus 75 pond korting krijgen.

De andere producten kosten 65 en 72 pond. Dus als ik alles gesplit bestel (dus 3x 4) krijg ik 25 + 65 + 72 pond korting.

8 likes

Oh. Ik begrijp het! Slim wel. Had ik dus nooit kunnen bedenken.

1 like

Kraamcadeau snap ik nog wel maar meerdere cadeaus voor één gelegenheid (bevallen dus) niet.

2 likes

Ik krijg net een tikkie van een euro, waar ik zelf niet eens wat mee te maken heb? Ik had niet voor dat cadeautje gekozen of zo en vind voor een euro best wel gierig, helemaal omdat ik er niks mee te maken had

3 likes

Als ik er niks mee te maken heb, zou ik het ook niet betalen. Heel simpel. Het is maar een euro, maar ik heb ook principes :stuck_out_tongue:

3 likes

Nee betaal het ook niet hahah. Stuur wel een Tikkie terug voor de kaart die ik heb gekocht en zij haar naam ook op heeft gezet

12 likes

Hi!
Ik heb uit gierigheid mijzelf laatst afgemeld van een vrijgezellenfeest. Ik zei voorheen altijd zonder nadenken ja tegen babyshowers en vrijgezellenfeesten maar heb mij gerealiseerd dat het mij altijd relatief veel geld kost, dat ik een hele dag kwijt ben aan activiteiten die ik niet echt top vind en dan met mensen de hort op ga die niet altijd mijn eigen vrienden zijn. Ik vind het gewoon zonde van tijd en geld en geef later liever een persoonlijk kado.
Het gaat niet perse om de hoeveelheid euro’s maar om het feit dat ik zelf wil beslissen wat ik van die euro’s betaal.
Herkent iemand dat?

29 likes

Ik heb het vrijgezellenfeestje van mijn schoonzusje geskipt. Voor €100 een hele dag met haar oppervlakkige vriendinnen doorbrengen leek me echt kut. Schoonzusje en ik hebben ook geen band. Ze spreekt haar broer (mijn vriend) alleen met verjaardagen en feestdagen.

6 likes

Niet gierig toch? Althans uit je bericht begrijp ik dat het je meer om haar persoonlijkheid gaat dan om het geld. Groot gelijk.

1 like

Nou, mijn eerste reactie was wel ‘hier ga ik toch geen €100 euro aan verspillen?!’. Vriend was het er mee eens. Voelde wel even gierig.

3 likes

Als je er niks mee te maken hebt is het apart.
Maar als je bv een kleinigheidje met 10 man geeft twv 10 euro vind ik het ook niet helemaal eerlijk als 1 iemand daarvoor opdraait maar iedereen bij de attentie hoort zegmaar

4 likes

We hadden niks afgesproken verder. Ze zei ik heb nog wel een doosje chocola die ik geef. Helemaal niet vanuit ons drie, dus opeens een tikkie was wel gek

1 like

:joy: ja dat is een frappante situatie. zou ook niet betalen

1 like

Maar degene voor wie het feest wordt georganiseerd is dan toch nog steeds een goede vriendin van je? Of word je echt uitgenodigd voor showers van vreemden?

Nee hoor! Natuurlijk is de hoofdpersoon van het feestje dan wel een vriendin, maar vaak is het grootste deel van de rest voor mij niet meer dan ‘bekend’. Terwijl zij misschien wel met elkaar een groep vormen.

Haha lekker attent, een doosje oude chocola uit je kast vissen en als cadeau geven.

@Beutyschooldropout snap ik ja. Om die reden ben ik ook niet naar mijn zusje’s vrijgezellendag gegaan. Ik ben ongeveer tien jaar ouder, hou niet van uitgaan, ken haar vriendinnen die dus tien jaar jonger zijn niet, en de hele dag zou 100e kosten en eindigen in uitgaan in Amsterdam. Echt 100% precies waar ik niet van hou, ik zou geen leuke toevoeging aan de dag zijn geweest. Omdat het mn zusje was heb ik wel meebetaald aan het cadeau, weet niet of ik dat bij iedereen zou doen.

3 likes

En er dan ook nog een tikkie voor sturen :astonished:

Da’s wel ballen hebben ja.

Ik heb momenteel geen Birkenstocks meer, maar misschien helpt het als ik zeg dat ze echt jaaaarenlang meekunnen, heb echt enorm lang op één paar gelopen!

5 likes

Ik ben er echt heel blij mee! Dus ik zou het doen

3 likes