Gierige acties

Ik vind het dus wel echt gierig om zó veel moeite te doen om videoland ‘op te lichten’.
Als je geniet van de series/programma’s betaal dan gewoon die tien euro per maand. (Of wat is het?)

Sorry voor deze omg reactie maar je schaadt de creatieve industrie er echt mee dus vind wel dat ik dit mag/moet zeggen.

(Tenzij je alleen temptation island kijkt, dan mag het van mij. Niemand moet dat programma steunen :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

58 likes

Precies dit. Zei er laatst al wat van toen het over Spotify ging, maar voor dit geldt precies hetzelfde. Vind het een middelvinger voor de creatieve industrie, waar ik het niet mee eens ben.

8 likes

(Ik weet dat dit geen aanval persoonlijk op mij is ofzo haha maar voel mij toch aangesproken haha. Dat verhaal over het puntjes in e-mail adressen gebruik ik enkel voor kortingscodes of iets dergelijks. Ik betaal gewoon netjes voor Videoland, Netflix deel ik met mijn broer en spotify hebben we een familieaccount. :see_no_evil:)

2 likes

Huh maar dit is toch super hack-gevoelig??
Ik ging ‘t testen en bij mij komen mails met puntjes erin verwerkt ook gewoon aan inderdaad maar wat als iemand nu mijn e-mail adres met puntjes gaat aanmaken? Krijgt zij dan ook alles van mij binnen :eek:

2 likes

Maar is het niet zo dat je geen e-mailadres met puntjes meer aan kan maken? Dus dat als pietjepuck@gmail.com al bestaat dat je dan geen pietje.puck@gmail.com meer aan kan maken omdat die dus eigenlijk al bestaat.

1 like

Dat weet ik dus niet :woman_shrugging:t2:. Volgens mij laat Gmail dit niet toe maar ik weet niet hoe het bij andere e-mail bedrijven zit. :see_no_evil:

Klopt! Mailadressen met puntjes zijn hetzelfde met versturen, maar ook met aanmaken en dit kan dus niet.

2 likes

Ik kan dit beamen


afbeelding

19 likes

Ik heb dit jaar al meer dan 100 euro moeten betalen voor zooi met collega’s. Echt om de haverklap komt er weer een tikkie. Ik heb daarom vorige week ook niet meer meegedaan met cadeaus en geld voor een collega die al meer dan een jaar op een andere locatie werkt(en die ik dus al die tijd niet meer heb gezien)

Ik heb ooit 20 euro in de lief en leed pot gedaan. Daar worden vooral kaartjes van gekocht als iemand ziek is of gaat verhuizen.

@ alle life hack videoland gebruikers:

zorg dan idd dat je ook snel je abb weer opzegt voordat je weer met een ander email adres komt. ik ben dat een keer vergeten en toen kreeg ik een boos berichtje van videoland dat dit niet de bedoeling was :joy: toen moest ik een maand betalen haha.

3 likes

Huh maar hoe zien ze dat dan? Ik ben het ook wel eens vergeten, nou ja dan betaal ik die paar euro en zeg ik alsnog op :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Geven jullie daar allebei een cadeau voor??

Is het heel gierig van me als ik dat echt onzin vind :no_mouth:

1 like

Ik ben net terug van een avondje tapas eten met een vriendin. In het restaurant werken ze met tablets waarop je je bestellingen doorgeeft en aangeeft dat je graag een medewerker naar je toe wilt laten komen. Dat laatste hadden we twee keer aangeklikt, maar er kwam niemand.

Toen was het tijd voor de rekening en de ober vroeg of alles naar wens was geweest. Ik heb eerlijk gezegd dat wij 2 keer onze drankjes niet gekregen hebben. Verkeerd verwoord, dus mijn vriendin corrigeerde me en zei tegen hem dat wij 2 keer iemand naar onze tafel wilden laten komen om drankjes te bestellen, maar er toen niemand kwam. De ober besloot onze 2 drankjes te vergoeden die we eerder op de avond wel gewoon gekregen hadden.
Mijn vriendin vond dit asociaal en niet oké van mij, terwijl zij mij tegenover hem gecorrigeerd had, dus we hebben niks achtergehouden. Ik heb sarcastisch geantwoord dat het heel erg is om minder te hoeven betalen.

Heb ik een enorme overtreding gemaakt of zo??? Ik snap haar reactie gewoon echt niet.

8 likes

Als je vriendin echt zo zit met die gratis gekregen drankjes, had ze er ook gelijk wat van kunnen zeggen tegen de ober. Ipv het aannemen en het jou vervolgens kwalijk nemen

8 likes

Nee vind t niet raar. Als ik twee keer op service duw maar er komt niemand vind ik het helemaal niet raar als ze er een drankje afhalen. Is gewoon niet netjes toch?

4 likes

Ik was er niet bij met mijn hoofd en wilde dus zeggen dat we 2x op service drukten, omdat we drankjes wilden bestellen, maar er 2x niemand kwam.

Klagen. Krijg je waarschijnlijk volgende keer bij de boodschappen het netje gratis als dit in een supermarkt gebeurd is.

Maar ook zodat zij betere kwaliteit controles kunnen uitvoeren. Hun zijn vaak wel blij met dit soort feedback.

1 like

Dan krijg je of je geld terug of een cadeaubon(groter bedrag) bij een supermarkt uiteraard.

Maar net zo kut… heb je zin in avocado zijn ze rot :frowning:

1 like

Ik vind de reactie van je vriendin raar. Het komt op mij over alsof de ober jullie drankje vergoed heeft ter compensatie van het ongemak dat er 2x niemand naar jullie tafel komt (wat natuurlijk erg slordig is). Dat lijkt me gewoon gepast. Je hebt alleen iets een beetje onduidelijk geformuleerd, wat daarna meteen rechtgezet is. Je hebt niks verkeerd gedaan en bent niet gierig!

8 likes