Gierige acties

Ik ben er echt heel blij mee! Dus ik zou het doen

3 likes

Ik heb ze van de week voor 48eu besteld! Of is dat 25%, geen idee

1 like

Doen! Mijn paren gaan ook jarenlang mee!

1 like

Dat is dan ook een lastige overweging. Begreep zij het?

Ja hoor. We hebben genoeg drama om ons hier druk om te maken.

Mijn vriend en ik wilden op een Felyx scooter naar de stad rijden. De eerste scooter die we tegenkwamen was kapot, maar dat kon je niet gelijk zien. Toen zagen we een andere, maar ook deze was kapot zonder het gelijk te zien, dus toen moesten we lopen. Doordat beide scooters wel even aan waren geweest was er 60 cent afgeschreven en toen ging mijn vriend Felyx bellen om te vragen of hij zijn geld terug kon krijgen…:’)

28 likes

Hahah ik voel me ook een gier als ik bij de AH terugga omdat ik iets heb gepakt met 35% korting en dit dan vervolgens niet verrekend is. Soms gaat het om 20-30 cent maar ja :’) het gaat om t principe dan bij mij hahaha bij je vriend denk ik ook

12 likes

Haha ja dat denk ik ook.

Ik kocht gisteren zo’n smerig broodje op het vliegveld en toen kreeg ik iets van een euro te weinig terug. Vind het dan toch een beetje gênant om terug te vragen terwijl het inderdaad gewoon om het principe gaat eigenlijk.

1 like

WK kijken bij vrienden: “Wij eten friet tijdens de wedstrijd, als je ook wat wil moet je zelf meenemen.”

56 likes

Ga je dat doen? Ik zou lekker thuis kijken. Wat een aso’s.

13 likes

Wow!

1 like

Dit is echt heftig! Zijn het studenten? (niet dat het een excuus zou zijn…)

1 like

Daar demonstratief met rommelende buik gaan zitten. Nee, ik blijf lekker thuis.

@Berlijn Dertigers met kinderen…

4 likes

Schaaaaaaamteloos

@grace weer een case van de tatta

9 likes

Ik zie mezelf daar al aankomen met 1 bevroren frikandel en een handje friet. De frituur mag wel door iedereen gebruikt worden, gul he?

51 likes

Oh waaauuuuww. Lekker thuisblijven inderdaad. Wat kost patat voor paar man meer nou extra?

1 like

Vergeet de snacks niet hè!!! En de saus!!

1 like

Gewoon daarheen gaan en pizza’s en sushi bestellen.

20 likes

Omggg ja, de patatta, een gevaarlijke soort. @Knofje ze gaan het ook nog eens gewoon bakken daar ipv halen??? Wauw.

41 likes