Gierige acties

Ik zie mezelf daar al aankomen met 1 bevroren frikandel en een handje friet. De frituur mag wel door iedereen gebruikt worden, gul he?

51 likes

Oh waaauuuuww. Lekker thuisblijven inderdaad. Wat kost patat voor paar man meer nou extra?

1 like

Vergeet de snacks niet hè!!! En de saus!!

1 like

Gewoon daarheen gaan en pizza’s en sushi bestellen.

20 likes

Omggg ja, de patatta, een gevaarlijke soort. @Knofje ze gaan het ook nog eens gewoon bakken daar ipv halen??? Wauw.

41 likes

Wow, nodig dan geen mensen uit om te komen.

2 likes

Vooral die saus doet het hem

1 like

Haha love al jullie reacties. Mijn vriend reageerde er een beetje lafjes op van: tja… Maar ik ben dus niet gek.

9 likes

Mannen hebben op wel meer dingen een ‘bijzondere’ kijk

8 likes

Ik zou naast de frituur gaan staan met een clipboard en frietjes turven.

34 likes

Maar wat dan als een frietje kleiner is dan de andere?

Ik stel een weegsysteem voor.

2 likes

Ja per centimeter rekenen! En ze bij het tellen een voor een allemaal even aanraken.

4 likes

Iets drinken bij de friet? Vanaf 2.50 per consumptie

6 likes

Ik dacht nog: stel je gaat frietjes halen, dan kan ik me voorstellen dat dat voor sommige mensen gewoon niet te betalen is. Maar dan verzin je toch wat anders om te eten? (Of als jij altijd je huis ter beschikking stelt omdat je bijv. het grootste huis hebt stuur je een tikkie of iets.)
Als je gaat frituren is het toch ook gewoon heel onhandig dat ieder zijn eigen portie meeneemt? Plus friet en snacks van bijv. ah basic is super goedkoop.
Als iemand namelijk had gezegd: “Komen jullie bij mij voetbal kijken maar nemen jullie wel allemaal iets te drinken mee.” dan had ik dat niet eens heel raar gevonden. (Zou het zelf niet doen maar het is niet super vreemd i.m.o.)

Ik vind dit niet alleen gierig maar ook gewoon heel vreemd.

14 likes

Kom bij mij kijken joh, ik heb wijn, chips, snacks etc.

5 likes

:grin:

Ik heb dit moment al aangegrepen om in ondergoed, met bak ijs op de bank te kijken. Heerlijk alleen.

Vriend is ondertussen wel vertrokken naar de gieren. Hij heeft geen eigen snack mee. Maar volgens mij wil hij gewoon friet gaan bestellen voor alle hongerigen daar.

13 likes

Ik was ook thuis gebleven, dan gaat ie maar alleen inderdaad haha

En het snufje zout

1 like

Dit over saus enzo doet mij opeens denken aan een collega. Die haalde 1 keer per week altijd een patat zonder en dan los een bakje pindasaus bij de snackbar(want dan kreeg ze meer voor hetzelfde geld). Een andere collega had toen een keer een broodje met iets gehaald en vroeg of ze een heel klein beetje pindasaus mocht hebben. Dat mocht, maar ze moest toen achteraf wel de helft van dat bakje saus betalen.

6 likes

Normaal gezien zou ik dit ook doen en me niet laten kennen. Maar eerlijk… ik zou nu idd ook thuisblijven (ice cream for dinner!) óf echt de meest jaloersmakende lekkerste maaktijd bestellen die er is voor alleen onszelf en wel daar laten leveren :smiling_imp:

3 likes