Gierige acties

Als het bestellen was zou het een gierige tatta actie zijn, maar wel een standaard gierige tatta actie.

Maar er is dus een frituur, dat maakt dit wel een extreme :joy:. Haal ff 2 extra zakken friet en frikandellen van de ah basic, max 10 euro man, zelfs met een fles mayo en ketchup erbij.

Maar neemt iedereen ook serieus zā€™n eigen ding mee? Ik zou een appje in de groep gooien met jongens ik fiets wel ff langs de appieā€¦

2 likes

Ohhhh wat erg! Ik heb ook medelijden met die kinderen, want die krijgen op deze manier een raar beeld mee over gastvrijheid, waardoor ze later waarschijnlijk uitgelachen/bekritiseerd worden totdat ze erachter komen dat het gedrag van hun ouders niet normaal is. Groot gelijk dat je niet gegaan bent trouwens hahaha, zulke gierigheid is toch totaal niet gezellig?

7 likes

Maar ook echt zelf meenemen?!
Zeg dan; joh geef ff aan of je mee eet, dan koop ik het bij de AH en verdelen we de kosten (Max 1.50 ofzo?). Zou ik alsnog niet zelf doen, maar goed als je het niet kan missen prima.

1 like

Als je bij de snackbar gaat halen dan snap ik op zich wel dat je de kosten zou willen delen oid, maar zelf thuis bakken woowwwww. Misschien waren ze gewoon lui en hadden geen zin om nog een keer naar de supermarkt te gaan, dat excuus zou ik beter kunnen aanvaarden dan de gierigaard excuus.

3 likes

Ik ben trouwens best gierig van mezelf (i got it from my mamaā€¦ i guess), maar ik ben er eindelijk eens overheen aan het groeien en dat voelt goed :ā€™) Dus met uiteten ben ik niet meer spastisch dat ik mijn eigen deel wil betalen en niet te veel fooi wil neerleggen etc. En in plaats van dat ik nu denk ā€˜godver ik had 5 euro minder uit kunnen gevenā€™ denk ik nu alleen maar aan de gezelligheid. Wat een bevrijding. (Mijn bankrekening is misschien wel iets minder blij hiermee, maar ik koop ook kleding etc. dus daarom kan ik het niet meer naar mezelf verantwoorden om zo gierig te doen).

30 likes

Omg dit frietverhaal
:exploding_head:

6 likes

Het gierig zijn met de friet is niet het enige schandalige. Je laat mensen bij je komen om de finale te kijken, maar je hebt geen stokbrood met smeersels en toetje??? Ik mag hopen dat er wel drinken was en dat er niet alleen water gedronken werd (en je dan een tikkie van 1 cent krijgt).

11 likes

Ik begrijp de friet gate oprecht niet!!! Wat zijn dit voor mensen haha.

Hadden ze misschien zelf niet genoeg in huis?? Maar dan zorg je dat je wat gaat halen lf nodig geen mensen uit wtf. Wat verwachten ze dat bezoek met hun koelbox en bevroren snacks meeneemt?? Een bakje saus erbij?

Hoofdpijn

So many questions

Ik zou idd zelf ook niet gaanā€¦

5 likes

Maar er staat ook gewoon ā€œvriendenā€. Dus iemand is met het voorstel gekomen om iedereen zijn eigen patat mee te laten nemen, waarop dus iemand anders ā€˜ja goed planā€™ moet hebben gezegd :neutral_face:
Dit kan ik niet meer loslaten

2 likes

Hoe is het patat verhaal afgelopen??

7 likes

Ze gingen niet

8 likes

Jawel haar vriend is wel gegaan, toch @Knofje ?

Lol voor wie meer informatie wil.

Dit was het originele bericht:
Morgen vanaf 16.30 uur bij ons de wedstrijd kijken. Ik heb 1 krat bier koud en genoeg Hugo om zelfs (xxx) onder tafel te krijgen. Al het andere zal je zelf mee moeten nemen (cola, sinas, XTC, ect.). Kinderen zijn ook welkom mocht je die mee willen nemen. Wij eten friet tijdens/na de wedstrijd, mocht je dit ook willen moet je zelf wat meenemen. We hebben geen vetpan maar wel een airfryer.

Mijn vriend wist 100% zeker dat ze het bier en de hugo van een verjaardagsfeestje over hadden.

Ik ben niet gegaan, heb in mijn eentje thuis gekeken. Had ook sowieso geen zin om weg te gaan. Vriend is wel gegaan. Uiteindelijk wilde de gastheer (dit woord is niet echt geschikt haha) in de rust toch nog friet gaan bestellen voor iedereen. Maar mijn vriend had dat afgewezen, omdat hij na de wedstrijd zo snel mogelijk naar huis wilde komen. Niet vanwege gebrek aan friet, maar vanwege alle schreeuwende kinderen daar.

De enige reden die ik me kan bedenken voor dit hele gedoe: de supermarkt in het dorp is dicht op zondag en misschien hebben ze een kleine vriezer?

21 likes

1 krat bier en genoeg Hugoā€¦ lol dan moet je met vrachtwagens aankomen voor je wat wil voelen
En XTC aub ff zelf meenemen ? :joy:

11 likes

XTC en kids, goeie combi :+1:

33 likes

Hahaha ook niet eens frisdrank :sweat_smile: dat maakt het nog erger

Ben van mā€™n studentenhuis veel gewend maar xtc op een maandagavond tijdens een voetbalwedstrijd verbaasd me wel een beetje

9 likes

Het lijkt me stoer/grappig bedoeld (om de sneuheid van de rest van de boodschap te compenseren?)

55 likes

Oh haha dan heb ik dat gemist, vond het er zo random tussenstaan

1 like

@Paddington @Lort Inderdaad als grapje bedoeld, om aan te geven dat ze zeker niet burgerlijk zijn! Spoiler: dat zijn ze wel.

52 likes