Gierige acties

Wat is de volgende gierige actie??

@Mhysa deel die van de bosbessen pannekoeken aub

Ik vind het mega gierig hahahahahahhaha

6 likes

Mijn enige reactie hierop is: WTF !?
Ik zou zelf van die pannenkoeken eten


3 likes

Ik herinner me ineens een gierige actie van jaren geleden!
Het restaurant waar ik werkte werd verkocht aan een nieuwe eigenaar. De oude eigenaar had nog de fooienpot gedeeld en voor iedereen een extraatje in een envelop gedaan. De verkoop ging vrij abrupt en sommige collega’s waren op vakantie dus die konden niet meteen hun envelopje ophalen.
De nieuwe eigenaren begonnen gelijk met verbouwen en een groot deel van de werknemers werden ook overgenomen. Zaten die twee nieuwe eigenaren dus eens tijdens een naborrel te vertellen over die keer dat ze kastjes gingen slopen en allemaal enveloppen met geld vonden en dat geld hebben gebruikt voor de verbouwing. En sommige collega’s wiens envelop ‘kwijtgeraakt’ was, zaten daar ook bij (inclusief ik). Zo lullig want ze wisten dondersgoed dat het fooienvelopjes waren (stonden namen op).

20 likes

Wow maar dit is niet eens meer gierig maar gewoon frauduleus!! Heb je er wat van gezegd?

4 likes

Nou wij waren allemaal nogal verbouwereerd. Maarja je kan er niks mee want fooi is gewoon zwart geld natuurlijk en je krijgt gewoon wat er in de pot verzameld is.

Paar weken later heb ik er ook ontslag genomen en hoefde mn dienst niet af te maken. Oke prima.

Jeetje dat is niet eens gierig, maar gewoon aso. Ik heb ook zo’n schoonfamilie waarbij alles om dat kind draait.

We waren eens met z’n allen op vakantie, dus ik en m’n vriend hadden boodschappen gedaan voor iedereen voor een aantal dagen (ontbijt, lunch, snacks en drinken enzo), waaronder best veel fruit voor het ontbijt.

De volgende ochtend wilde ik wat mango in mijn yoghurt doen (een halve ofzo en er waren er 2). Toen werd m’n schoonzus boos, want die was voor haar zoon. Dus ik zei ”uuh er is nog meer hoor ook genoeg voor hem”. Maar hij moest per se die hele mango :woman_shrugging: Dus toen pakte ik papaya. Maar neee die was ook voor hem (wtf moet een kind van 3 met een hele papaya). Toen pakte ik de aardbeien, maar ik mocht niet te veel want ja ook voor m’n neefje.

De dag daarna was ĂĄl het fruit op, dus ik dacht al van wow dat gaat snel en vroeg aan haar hee is er nog wat fruit. Gaf ze me een tomaat! Voor in de yoghurt?

Later die middag wilde ik iets uit een kastje pakken, ligt daar die hele stash met fruit. Ook echt weggestopt?! Zo weird, maarja misschien verplaatst door de schoonmaker ofzo, want de koelkast zat ook heel vol? Anyway, ik snij lekker wat ananas, mango en papaya (ja ook al mocht het niet) enzo voor iedereen, wordt m’n schoonzus woest! Want ze had dit allemaal apart gelegd voor mn neefje.

Er was letterlijk genoeg fruit gekocht voor zes volwassen personen en zij had ALLES apart gelegd voor hem! En ik had die freaking boodschappen betaald in de eerste plaats (niet dat dat uitmaakt, maar wel als ik er niets van mag :smiling_imp:).

105 likes

Wauw wat bezielt mensen hahaha, hoe dan al dat fruit voor een peuter.

1 like

Belachelijk. En ook zo zonder overleg ook. Had ze d’r eigen fruit mee moeten nemen of moeten kopen. Je kunt toch niet alles zelf toe eigenen. Doe even normaal.

2 likes

Jezus, wat een verhalen. Lijken me allemaal hele nare, ongezellige mensen


5 likes

Waaauw.

Ik had uit protest alles in 1x opgegeten. Vooral omdat jullie het ook nog eens zelf gekocht hebben xD

5 likes

Sommige mensen zijn gewoon vreemd


1 like

omg hou opppp
jongens ik kan deze verhalen allemaal niet aan maar toch lees ik dit topic altijd als eerste :thumbsup:

29 likes

Haha wtf. Misschien was ze bang dat haar zoon anders scheurbuik kreeg.
Heb je gevraagd wtf ze met dit fruit wilde?

Soms vind ik het wel jammer dat niemand ooit vraagt: ‘wat wil je hier nu mee bereiken dan?’ omdat ik daar super nieuwsgierig naar ben maar ik snap het wel want ik zou het zelf ook niet vragen.

10 likes

Ik leef voor dit topic haha.

Dit is een verhaal van een vriendin, die bleef ooit slapen bij iemand en diegene zei dat ze voor t ontbijt wel haar eigen boterhammen moest meenemen hoor.

Sorry maar HOE.

Of van die mensen die nooit eten met je delen totsat ze zelf pas volzitten en het niet meer hoeven :slight_smile:

30 likes

Wat erg dit!! Heb je er wat van gezegd? Wat een lef heeft ze haha

Hoe kan je vrienden zijn met zo iemand? :scream::scream::scream:

13 likes

Ja ik snap dit ook niet. Ik zou geen vrienden kunnen zijn met zo iemand @anon95960165.

6 likes

heh?!?!!? :face_with_raised_eyebrow:
spreekt niemand haar hierop aan??!

1 like

Dit hoor je wel vaker over gierige mensen (dat ze hun douchegel verstoppen ofzo) en ik snap dat echt echt echt niet. De rest van de dingen in dit topic ook niet, maar dit echt.
Als er vriendinnen blijven slapen vind ik het juist superleuk om mn lekkerste zeep etc. te ‘serveren’ omdat ik ze dan ook die ervaring gun ofzo hahaha
Ook met creme delen op vakantie ofzo, dan zit ik altijd achteraf: “zacht is je huid he? En lekker ruikt het he???”

68 likes