Gierige acties

oh dit vind ik wel een fijne verklaring heel erg voordeel van de twijfel gevend! hoop dat je gelijk hebt, dat zou me echt gerust stellen haha. vind het helemaal niet spreken uit het bericht, qua toon enzo, dan zou ik eerder denken dat je schrijft “hee lijkt ons leuk als jullie langskomen, maar we hebben niet genoeg eten enzo in huis, wil iemand daar even mee helpen?”

1 like

Update:
Mijn broer is weer bijna jarig (wel 21 hele jaren oud wordt 'ie) en hij heeft weer een topper van een kaart gekregen.


Deze had ze waarschijnlijk nog ergens liggen. Dan ben je dus niet gierig om een postzegel te kopen, maar een kaart voor een man, ho maar.

33 likes

Zo ben ik ook :joy:. ‘Wat ruik jij lekkerrrrrr’

Misschien een biecht, maar ik ben ook enorm gierig met eten. Ik kan echt mijn eten niet delen. Als mijn broer zijn vriendin komt slapen dan hoop ik altijd dat ze niet mijn hagelslag, bananen, brood etc pakt :flushed:

2 likes

Ja ik heb er wel wat van gezegd :joy: Het probleem is dat zij ‘de joker’ aka m’n neefje heeft waar iedereen voor buigt. Dus toen zij eiste dat ik nieuwe mango’s ging halen zei ik ja doeei :raising_hand_woman: Maar vervolgens moeten we met zn allen opnieuw boodschappen doen en gaat zij heel geforceerd een eigen wagentje met fruit kopen en overal de naam van m’n neefje op zetten :joy::joy:

De reden was idd een bijzondere obsessie met zijn gezondheid. Hij dronk bijv ook een liter rijstmelk per dag, want koemelkallergie. Daar heb ik ook wat van gezegd (bad idea), maar is ze wel geminderd met het fruit en de melk op advies van de dokter. Want mn neefje had dus best wel overgewicht hierdoor :sweat_smile:

En iedereen doet daar van die rare dingen, dus ik ben vaak ik m’n eentje ah WTF’en. En zelfs zo erg dat mijn andere schoonzusje mij erbij haalt als ze iemand duidelijk wil maken dat bepaalde dingen niet ok zijn.

12 likes

oh haha. Dat snap ik nog, maar dit waren niet eens haar boodschappen :joy: en ik had echt meer dan genoeg fruit gehaald, want ik eet dat ook graag en veel. Maar echt voor zes mensen meerdere stukken fruit voor meerdere dagen.

En dan wil ik niet vervolgens een tomaat in mn yoghurt moeten eten :grimacing:

7 likes

Er was die week al wel eerder een keer geroepen: zullen we samen voetbal kijken? En zij waren wel de enigen die dus met een voorstel kwamen. Maar ja, bied het dan niet aan als je geen tijd/zin hebt om iets in huis te halen. Het had echt niet duur/uitgebreid hoeven zijn.

2 likes

VAIANA DOESNT SHARE FOOD

3 likes

Hahahaha, maar vroeger leek het ook gewoon heel veel :joy: Ik kan me echt niemand herinneren die zijn mobieltje uitleende. Behalve de mensen die Orange hadden en in het weekend gratis mochten sms’en

12 likes

Echt hé!! Terwijl tegenwoordig ieder kind aangeleerd krijgt dat ze altijd hun telefoon aan ieder vriendinnetje uit moeten lenen want ouders inlichten waar je bent is belangrijk.

3 likes

Maar op die leeftijd vind ik dat wel ff wat anders.

1 like

Haha zo herkenbaar! Echt, blijf van mijn eten af :joy:

1 like

Ik belde mijn ouders altijd, dan liet ik een keer overgaan en dan belden zij mij terug zodat ik geen beltegoed opmaakte haha.

44 likes

Jaaa en dan pissig zijn als ze meteen opnamen. Halloo dat kostte me geld ja!! (ik moest dat ook zelf betalen dus nog kutter)

1 like

Ik heb een beetje skeere tijden deze week. Ben al twee keer naar mijn ouders huis gegaan terwijl er niemand thuis was. Eerste keer heb ik 3 flessen cola meegenomen en vandaag wat ingevroren maaltijden :flushed: stiekem

97 likes

Nou weet niet hoor, iedereen neemt het op voor dat meisje maar ik vind dat wel gierig. Zeker als je vriendin door jou later thuis is. Mijn ouders hadden me echt straf gegeven als ze dit zouden horen.

13 likes

Haha, dat heb ik gedaan met wc papier. Ze was vorige week op vakantie en heb toen een aantal wc rollen mee gejat :’)

2 likes

En als ze dan een keer bij jou is? Hoe gaat dat dan hahaha

Die kan ik ook nog wel gebruiken :ok_hand: morgen even terug

3 likes

Hahah die gratis smsjes heb ik ook gebruikt! En je kreeg geloof ik maar 100 tekens ipv de normale 160 (in ieder geval minder dan normaal), dus je moest nog meer inkorten dan je normaal al deed. Dn wrd ht zoits, snp j?

13 likes