Gierige acties

8008 gratis sms, love it. En via de Vodafone website 5 gratis smsjes versturen via desktop. Haha mooie tijden.

16 likes

Jaa was dit niet smscity?

5 likes

Ik kocht altijd vodafone blox en dan had ik voor 10 euro 1000 smsjes haha

8 likes

ooja en hotsms had je ook

2 likes

Hahah ik kocht elke keer een nieuwe sim want die was €7,50 en dan kreeg je €10 btg en dan kon je die 1000 sms kopen :joy:

15 likes

Hahahaha maar had je dan niet steeds een nieuw nummer?

Hahah ja dat wel, maar ik kocht die alleen als mijn normale 1000 sms van mijn beltegoed op was en als de nieuwe maand dan weer begon had ik weer mijn eigen nummer

1 like

Maar ik ben ook nog een jonge baby, haha

1 like

Ik kreeg bij tmobile 300 gratis SMS als ik opwaardeerde met 10 euro. Dus dat deed ik maandelijks. En als het dan eerder op was (altijd) baalde ik keihard want dan moest ik beltegoed kopen zonder dat ik gratis sms’jes kreeg.
En op die site kon je ook krediet kopen door een nummer te bellen en dat deed ik dan met de huistelefoon.
En ik stuurde ook wel eens sms’jes naar de huistelefoon als ik niet kon bellen en dat werd dan afgespeeld als je opnam (ouders hadden geen mobiel). En dan sloot ik af met je jongste dochter. Want die smsdienst kon mijn naam niet uitspreken.

11 likes

Ik kan me herinneren dat ik vroeger gratis sms’jes had met standaardteksten zoals ‘waar ben je’ en ‘how are you’ en nog een paar. M’n vriendin en ik hadden die standaardsms’jes andere betekenissen gegeven, dus ‘how are you’ betekende dan bijvoorbeeld ‘ik sta bij de fietsen op je te wachten’ oid.

49 likes

Wat slim!

2 likes

Jaa Blox! Was ik alweer helemaal vergeten. Ik was echt Vodafone fan ook. Heb ooit een simkaart gehad waarbij je als je naar een ander Vodafone nummer belde je alleen de eerste 3 minuten van het uur betaalde. Geweldige uitkomst aangezien ik gemakkelijk 2 uur belde met mijn vriendje. Natuurlijk hingen we op na het eerste uur en belde ik hem daarna opnieuw

2 likes

Er staan in de winkel wel eens dingen die we mee mogen nemen. Dit keer een hele levering ‘gepelde tomaten’ wat in feite tomatenblokjes inzitten. Mogen we niet verkopen. Dus mogen we meenemen. De teller staat nu op 8 blikken en moet morgen en zondag ook nog werken.

7 likes

Nou dat blijft ook forever goed dus ik zou gewoon inslaan. Je hele huis vol.

7 likes

Mijn vriend en ik zijn met zijn ouders op vakantie*. Ik moest plassen en we stopten bij een tankstation in Duitsland waar je 70ct betaald en er een bonnetje van 50ct terug krijgt. Daarvoor is de wc tenminste schoon en is er voldoende wc papier.
We stappen weer in de auto en we zijn de parkeerplaats nog niet af, zegt mijn schoonvader: “bij de volgende parkeerplaats met wc moet je even stoppen.” Ik zo:“huh, waarom ben je niet hier gegaan??”. Wilde hij dus niet betalen
Toen zijn we bij zo’n mega gore wc gestopt en klaagde hij dat het er vies rook


*ik zal waarschijnlijk ook in het leed wat schoonouders heet-topic gaan plaatsen :joy:

63 likes

Nu al zin in :smiley:

1 like

Heb al wat gepost xD

Ik had die tas in z’n gezicht gesmeten. Gierige aap

1 like

Wauw, dat is echt gierig. Profiteren van je vrienden ook echt.

Heb trouwens het idee dat er iemand anders was die dit ook had, volgens mij eerder ook al zo iets gelezen. Vind het echt bizar dat er dus meer mensen zijn die dit doen?!

1 like

Wow! Ik vraag me ook echt af hoe dat eerste gesprek dan ging. Dat jij aangeeft de pot te beheren die avond en dat hij dan er tegenin gaat. Wat zeg je dan terug? “Nee ik doe het vanavond want jij doet het niet eerlijk?” Heel ongemakkelijk (van zijn kant he)

1 like