Gierige acties

Ik snap dat dus nooit. Als ik meer dan 20euro in mijn portemonnee heb ben ik als een havik en hou ik dat ding de hele tijd bij me en in de gaten. HOE verlies je in godsnaam 700 euro?

4 likes

Vraag ik me ook af inderdaad. Meest bizarre was dat t geld letterlijk over straat vloog.

Misschien drugsdealertje ofzo, dat er beetje nonchalant mee omgaat

1 like

De kans op illegaal geld is zo groot, ik had dit zeker gehouden :joy:

Nou ja, ik heb zelf zo ooit een laptop betaald, dus hoeft niet :stuck_out_tongue:

tenor%20(1)
Ik zou spontaan Noro krijgen

3 likes

Ik ben aan het bijlezen maar waarom liggen er mandarijnen tussen je ondergoed? Omdat het lekker ruikt? Mis ik iets? Ik heb altijd pech met die dingen dus ik zie nou een paar beschimmelde mandarijnen tussen verwassen hema ondergoed liggen, maar dat is toch het hopelijk niet?

1 like

Is het niet zo dat ze die tussen haar ondergoed verstopt zodat mensen ze niet pakken?

2 likes

Het mysterie wordt alleen maar groter nou. Is er een run op mandarijntjes?

4 likes

14 likes

Het is echt een ding

2 likes

Whaha ik had een keertje op het oude forum iets gepost over dat ik gierig ben met m’n mandarijnen. Vriendinnen vreten dan het hele netje in een keer op zonder pardon. Niet erg als je ze koopt voor die gelegenheid, maar wel jammer als je er niet per se rekening mee had gehouden dat ze die wilden en dan dag erna niks meer hebt. Dus een keer had ik ze ergens verstopt en ik kon geen betere plek verzinnen dan m’n ondergoed lade :’)
Soms heb ik ook de behoefte om noten te verstoppen. Iedereen die in m’n voorraadkast kijkt wil altijd noten snacken. Ik laat ze wel hun gang gaan, maar soms denk ik heel gierig “mijn noten gaan nu op…”.

19 likes

Er was een paar jaar geleden zo’n spaaractie van de AH waarbij je met zegels kon sparen voor wijnglazen enzo. Ik woonde toen nog maar net op mezelf en had nog geen glazen dus ik was daar enthousiast voor aan het sparen. Een collega van mij was ook aan het sparen. Een paar andere collega’s wisten dat. Er kwam toen dus iemand met 4 zegels aanzetten en die gaf ze aan mij terwijl die andere collega er niet was. Ik dacht nou mooi dan krijg ik er 2 en geef ik de andere 2 aan mijn collega, is het netjes verdeeld. Dus toen ze terug kwam lagen die 2 zegels op haar bureau en had ik iets gezegd van ‘Kijk we hebben zegeltjes gekregen van R’. Een dag later kwam er nog een collega onze kamer binnen lopen met echt 50 zegels ofzo en die gaf ze aan haar. En zij plakt ze doodleuk allemaal op haar eigen vel. Ik vond het zoo gek, maar heb er niks van gezegd. Maar ik heb daarna alle zegels die ik kreeg ook lekker zelf gehouden haha
Super onbenullig verhaal eigenlijk.

42 likes

Vind ik niet onbenullig hoor! Wat een inhalige collega.

2 likes

Dit is wel heel erg snoezig. En waarschijnlijk zal ik elke keer als ik nou een hamster zie aan een ondergoedla vol noten en mandarijnen denken.

Stel, je gaat naar een activiteit en je vriendin haalt kaartjes voor jullie beiden. Zij heeft de optie om een kaartje te kopen a 6 euro p.s. maar ook voor 8 euro p.s. waarbij 2 euro naar een goed doel gaat. Zonder overleg met jou koopt ze 2 kaartjes van 8 euro. Wat maak je naar haar over?

• 8 euro overmaken, het is maar 2 euro extra en gaat naar een goed doel
  • 6 euro overmaken, zij hoeft niet te bepalen voor mij of ik extra wil bijdragen
  • anders (vertel?

0 stemmers

Ik zou nu dan wel die acht euro overmaken maar wel erbij zeggen dat ik het raar vind dat ze het niet effe overlegt met mij :thinking:

66 likes

7 euro overmaken

3 likes

Ik zou die goede doel vriendin zijn, maar zou niet verwachten dat de andere vriendin dat zou willen betalen.

2 likes

Dit vind ik zelf lastig als ik drank als cadeau krijg. Het voelt gierig om het meteen in je voorraadkast te zetten, maar het voelt ook raar om het meteen uit te schenken omdat het dan net lijkt of je er je voordeel mee doet dat je dat niet zelf hebt hoeven komen.