Ik vind het slim! Naar mijn mening ben je pas ultiem kort pittig als je het nu binnenkrijgt en het een beetje verkreukeld is en je er dan over gaat klagen ondanks dat je het zelf vroeg. 
Niks schaamte, alleen maar chill. Vorig jaar op Lowlands vond ik 20 munten aan elkaar vast. Gezien je nou niet bepaald iemand kan traceren op zoān festival wat betreft verloren munten is het lastig teruggeven en als ik het niet oppak, doet iemand anders het wel. Dus score 
Op mān werk wordt er een dag georganiseerd waar je verplicht heen moet en dat is buiten de deur. Dit betekent dat we ook buiten de deur lunchen, maar dat is voor eigen kosten. Nu moet ik verplicht geld uitgeven aan een lunch in een restaurantā¦
Of is dit gierig van mij dat ik dit niet wil? Helaas kan ik er niet onderuit, want ze willen dat je mee gaat lunchen.
Nee dat is niet gierig, ik vind niet dat ze van je kunnen verwachten dat je verplicht buiten de deur gaat lunchen op eigen kosten. Het bedrijf zou dat moeten betalen imo.
Zou ik ook gedaan hebben hoor. Maar ik vind nooit wat, ik verlies het eerder. Hoewel, tijdens mijn werk weleens een portemonnee met 700 e gevonden (wel netjes naar de politie gebracht).
Ik snap dat dus nooit. Als ik meer dan 20euro in mijn portemonnee heb ben ik als een havik en hou ik dat ding de hele tijd bij me en in de gaten. HOE verlies je in godsnaam 700 euro?
Vraag ik me ook af inderdaad. Meest bizarre was dat t geld letterlijk over straat vloog.
Misschien drugsdealertje ofzo, dat er beetje nonchalant mee omgaat
De kans op illegaal geld is zo groot, ik had dit zeker gehouden 
Nou ja, ik heb zelf zo ooit een laptop betaald, dus hoeft niet 

Ik zou spontaan Noro krijgen
Ik ben aan het bijlezen maar waarom liggen er mandarijnen tussen je ondergoed? Omdat het lekker ruikt? Mis ik iets? Ik heb altijd pech met die dingen dus ik zie nou een paar beschimmelde mandarijnen tussen verwassen hema ondergoed liggen, maar dat is toch het hopelijk niet?
Is het niet zo dat ze die tussen haar ondergoed verstopt zodat mensen ze niet pakken?
Het mysterie wordt alleen maar groter nou. Is er een run op mandarijntjes?
Het is echt een ding
Whaha ik had een keertje op het oude forum iets gepost over dat ik gierig ben met mān mandarijnen. Vriendinnen vreten dan het hele netje in een keer op zonder pardon. Niet erg als je ze koopt voor die gelegenheid, maar wel jammer als je er niet per se rekening mee had gehouden dat ze die wilden en dan dag erna niks meer hebt. Dus een keer had ik ze ergens verstopt en ik kon geen betere plek verzinnen dan mān ondergoed lade :ā)
Soms heb ik ook de behoefte om noten te verstoppen. Iedereen die in mān voorraadkast kijkt wil altijd noten snacken. Ik laat ze wel hun gang gaan, maar soms denk ik heel gierig āmijn noten gaan nu opā¦ā.
Er was een paar jaar geleden zoān spaaractie van de AH waarbij je met zegels kon sparen voor wijnglazen enzo. Ik woonde toen nog maar net op mezelf en had nog geen glazen dus ik was daar enthousiast voor aan het sparen. Een collega van mij was ook aan het sparen. Een paar andere collegaās wisten dat. Er kwam toen dus iemand met 4 zegels aanzetten en die gaf ze aan mij terwijl die andere collega er niet was. Ik dacht nou mooi dan krijg ik er 2 en geef ik de andere 2 aan mijn collega, is het netjes verdeeld. Dus toen ze terug kwam lagen die 2 zegels op haar bureau en had ik iets gezegd van āKijk we hebben zegeltjes gekregen van Rā. Een dag later kwam er nog een collega onze kamer binnen lopen met echt 50 zegels ofzo en die gaf ze aan haar. En zij plakt ze doodleuk allemaal op haar eigen vel. Ik vond het zoo gek, maar heb er niks van gezegd. Maar ik heb daarna alle zegels die ik kreeg ook lekker zelf gehouden haha
Super onbenullig verhaal eigenlijk.
Vind ik niet onbenullig hoor! Wat een inhalige collega.
Dit is wel heel erg snoezig. En waarschijnlijk zal ik elke keer als ik nou een hamster zie aan een ondergoedla vol noten en mandarijnen denken.