Die app is zo handig! Vroeger vaak gedaan op vakantie met een groep vrienden. Maar toen werden gewoon gehele bonnen erop gezet en niet nog alles gesplitst met wie wat heeft gegeten of gedronken. Als we ergens waren waar men hun eigen deel wilde betalen dan deden we dat ter plekke. Alles wat ‘per hoofd’ gelijk verdeeld werd schoot een iemand voor en werd na de vakantie gesplit. Zo was het dus zo dat een aantal mensen het meeste betaald hebben omdat hun bankrekening dat toe liet. Na afloop kregen zij dus geld van de anderen die (bijna) niets voorgeschoten hadden. En ja sommigen moesten nog wel een mini bedrag betalen omdat ze toevallig een bon betaald hadden die bijna gelijk was aan het gemiddelde bedrag wat uiteindelijk uit de app kwam. Ik heb toen niets voorgeschoten omdat ik het wel makkelijk vond om achteraf een rekening te krijgen haha
Chill. Dat vind ik niet gierig maar score.
Nog wat tips
HAHAHAHAHAH emigreren naar Italië
Ach joh als jij ze niet pakt doet iemand anders het. Als ik ergens een muntje zie is hij ook van mij.
Ik heb iets gierigs gedaan gister. Moest een speciaal soort mos hebben en ik had in een orchideeën webshop eindelijk de juiste soort gevonden, toen ging ik afrekenen en zag ik dat ze 12 euro verzendkosten rekenden. Normaal verschepen ze dus tere plantjes, dat moet natuurlijk goed ingepakt etc en rechtop verstuurd. Maar omdat ik alleen dat pakje mos moest hebben heb ik ze gebeld om te vragen of ze er gewoon een brievenbuspakketje van wilde maken want dat is maar 3 euro om te verzenden. Mevrouw aan de telefoon maakte er geen probleem van maar toen ik de telefoon ophing voelde ik me wel een beetje kort pittig.
Ik vind het slim! Naar mijn mening ben je pas ultiem kort pittig als je het nu binnenkrijgt en het een beetje verkreukeld is en je er dan over gaat klagen ondanks dat je het zelf vroeg.
Niks schaamte, alleen maar chill. Vorig jaar op Lowlands vond ik 20 munten aan elkaar vast. Gezien je nou niet bepaald iemand kan traceren op zo’n festival wat betreft verloren munten is het lastig teruggeven en als ik het niet oppak, doet iemand anders het wel. Dus score
Op m’n werk wordt er een dag georganiseerd waar je verplicht heen moet en dat is buiten de deur. Dit betekent dat we ook buiten de deur lunchen, maar dat is voor eigen kosten. Nu moet ik verplicht geld uitgeven aan een lunch in een restaurant…
Of is dit gierig van mij dat ik dit niet wil? Helaas kan ik er niet onderuit, want ze willen dat je mee gaat lunchen.
Nee dat is niet gierig, ik vind niet dat ze van je kunnen verwachten dat je verplicht buiten de deur gaat lunchen op eigen kosten. Het bedrijf zou dat moeten betalen imo.
Zou ik ook gedaan hebben hoor. Maar ik vind nooit wat, ik verlies het eerder. Hoewel, tijdens mijn werk weleens een portemonnee met 700 e gevonden (wel netjes naar de politie gebracht).
Ik snap dat dus nooit. Als ik meer dan 20euro in mijn portemonnee heb ben ik als een havik en hou ik dat ding de hele tijd bij me en in de gaten. HOE verlies je in godsnaam 700 euro?
Vraag ik me ook af inderdaad. Meest bizarre was dat t geld letterlijk over straat vloog.
Misschien drugsdealertje ofzo, dat er beetje nonchalant mee omgaat
De kans op illegaal geld is zo groot, ik had dit zeker gehouden
Nou ja, ik heb zelf zo ooit een laptop betaald, dus hoeft niet
Ik zou spontaan Noro krijgen
Ik ben aan het bijlezen maar waarom liggen er mandarijnen tussen je ondergoed? Omdat het lekker ruikt? Mis ik iets? Ik heb altijd pech met die dingen dus ik zie nou een paar beschimmelde mandarijnen tussen verwassen hema ondergoed liggen, maar dat is toch het hopelijk niet?
Is het niet zo dat ze die tussen haar ondergoed verstopt zodat mensen ze niet pakken?
Het mysterie wordt alleen maar groter nou. Is er een run op mandarijntjes?