Ja ik ook!
- De hele Wheel of Time serie lezen
- Dam tot damloop lopen
- Minder (online) shoppen haak ik bij aan.
Ja ik ook!
Meer slapen en tuinieren.
Mag ik vragen hoe je gaat proberen een nieuwe kennis of vriendschap te vinden? Staat voor mij ook onder andere op mijn goede voornemens lijstje. Maar loop er een beetje tegenaan hoe of waar
Niet mijn voornemen, maar mijn vrijwilligerswerk (in dit geval bij een poppodium) is hier echt mega gied voor geweest!
Voor mij
Terugblik op 2022
2023
Ik had eerst een ‘22 for 2022’, maar 22 goede voornemens was teveel. Heb er 8 gehaald, waaronder makkelijk afstreepbare dingen als: "weer contact opnemen en koffie drinken met x, (vriend van vroeger).
Mijn goede voornemen: 23 nieuwe recepten uitproberen.
Haha ja, heb een hekel aan file rijden en op elkaar gepakt staan in de metro. Kan echt genieten van fietsen. De jaren erna ga ik deze afstanden niet meer halen dus nog even van genieten
Hahaha lekker gewerkt dit jaar Nieuwe baan is wel deels gelukt, heb dezelfde werkgever, maar zit sinds februari/maart bij een opdrachtgever waar ik het waanzinnig naar mn zin heb, dus die reken ik half goed. Twee keer in de week sporten is ook deels gelukt, er zijn periodes waarin dat heb volgehouden en merk stomgenoeg dat ik dan echt beter in mijn vel zit. Laatste is echt niet gelukt, doet evenveel pijn als vorig jaar.
Anyway voor 2023:
2500km fietsen. (dit jaar was het 1300, maar was echt een waardeloos fietsjaar)
Creatieve cursus doen
Nieuwe vriendschap vind ik ook een leuke. Ken de meeste van mijn vrienden al > 10 jaar
Wel wat, maar dat zijn niet per se echt dingen die ik op 1 januari moet gaan doen. Meer dingen waar ik volgend jaar aan toe hoop te komen.
Ja ga ik sowieso doen! Heb al jaren fysio in mn pakket zitten, maar het wordt nooit echt beter. Dus nieuw goed voornemen, nieuwe fysio zoeken die zich ook meer op preventie richt.
Nieuwe doelen
Edit, nog meer doelen
Vorig jaar heb ik maar één doel voor mezelf gesteld en dat was om eindelijk weg te gaan bij mijn werkgever. En dat is gelukkig gelukt, heb nu een veel fijnere baan.
Voor dit jaar:
Ik ga in 2022 eindelijk helemaal vegetarisch eten. Ga nog even los met het kaasplankje met oud en nieuw en daarna geen vlees of vis. Vooral dat laatste gaat lastig zijn.
Doelen 2023
Doelen 2023:
Misschien dat ik de lijst nog aanvul, tis ook een werklijst voor mezelf:
Dat laatste is me goed gelukt dit jaar. Er zijn best wat dingen nog gebeurt dit jaar, maar we hebben wat vaker gedacht fuck it. Zo heb ik vrij impulsief kaarten gekocht voor een concert in het buitenland vorig jaar, zijn we wat vaker heel uitgebreid uit eten geweest en hebben gewoon heel veel fijne moment gehad dit jaar.
Nog steeds doe ik niet echt aan goede voornemens, maar heb wel wat dingen waar ik dit jaar mee verder ga.
Doelen 2023