Voornemens 2022:
- 2 boeken schrijven en uitgeven
- Meer dingen loslaten
- Meer ervaringen doen, ook al vind ik ze eng
- Meer sparen en minder uitgeven
Voornemens 2022:
Vind ik wel genoeg voor 1 jaar.
Eentje uit het asiel sowieso, ras maakt niet zoveel uit maar hij moet gewoon bij ons passen qua huis en levensstijl zodat het voor het hondje ook fijn is om bij ons te zijn. Zal neerkomen op klein tot middelgroot en niet een mega actieve hond die 5x per dag 2 uur wil doggygymmen.
Mijn doelen voor 2022 zijn 40 boeken lezen en 500 km hardlopenđââïž
Mijn doel is verhuizen want de huurhuizen worden gesloopt
Ik dacht dat ik geen doelen had gesteld voor 2021 want ik kon ze nergens terug vinden maar ik kreeg vanmorgen een brief binnen via futureme, echt een leuke verrassing.
Ik wilde minder druk op mezelf en mijn activisme leggen, op mezelf is niet helemaal gelukt maar op mijn activisme wel. Heb daar echt een stap in terug gedaan.
Ik gunde mezelf een mooi en rustig jaar en dat is het iig wel sinds ik zwanger ben haha.
Ook sprak ik uit dat we misschien wel gingen proberen zwanger te worden en dat ik dat heel spannend vind maar dat mân man en ik het goed hebben samen en het ook goed gaan doen met elkaar. Dat vond ik echt bijzonder om te lezen want ik ben ondertussen zwanger en dat gevoel dat het spannend is overheerst nog steeds.
Tot slot had ik nog een spaardoel (2500âŹ) maar dat is echt niet gelukt hahah, heb juist spaargeld deels uitgegeven. Maar ik merk ook dat dat me eigk niet uitmaakt.
Als ik terug ben van vakantie ga ik een nieuwe brief voor mezelf schrijven :).
2021
De eerste was wisselend. Heb me echt slecht gevoeld door het weinig sporten tijdens de lockdown. Heb wel een e-bike gekocht waarmee ik veel op de fiets naar werk (38km retour) ben geweest, dat heeft me wel goed gedaan. Was de laatste twee maanden wel erg onrustig, maar daar ben ik al mee aan de slag.
Sporten 4x per week niet altijd gelukt, maar wel stuk meer frequent gesport dan 2020.
Meer sparen niet gelukt, veel uitgegeven en door e-bike en mooie vakantie ingeteerd op spaargeld.
2022
Ik wil een boek schrijven (ben in december al begonnen ) en ik wil beginnen met yoga!
2021:
- Minder internet, meer lezen
![]()
- Loopbaanbegeleiding volgen
om gezonder om te gaan met werk
![]()
- Hopelijk een huisje kopen met mijn vriend, mocht dat niet lukken, alsnog verhuizen naar een huurhuisje buiten de stad.
![]()
- Na de verhuis en als alle chemo uit mijn vriend zân lichaam is kunnen we hopelijk aan een nageslacht beginnen werken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou kut haha, change of plans want ik ben sinds kort vrijgezel.
Wel een hele fijne job gevonden waar ik me ontzettend thuis voel.
2022
Ik vind het stom dat ik hier vorig jaar niet over gepost heb dus speciaal zodat ik het volgend jaar terug kan lezen, al zijn het voornamelijk clichés:
Voor mij onbekende provincies in NL ontdekken
Mini pelgrimswandelingen maken in Limburg
Uit elk kookboek dat ik heb iets maken
Gaan kamperen
Poëzie lezen
Een nachtje alleen weg naar een hotel of huisje
Vaker thuis een vakantiegevoel creëren
Een goed doel steunen
Ja!
Ja ik ook!
Meer slapen en tuinieren.
Mag ik vragen hoe je gaat proberen een nieuwe kennis of vriendschap te vinden? Staat voor mij ook onder andere op mijn goede voornemens lijstje. Maar loop er een beetje tegenaan hoe of waar
Niet mijn voornemen, maar mijn vrijwilligerswerk (in dit geval bij een poppodium) is hier echt mega gied voor geweest!
Voor mij
Terugblik op 2022
2023
Ik had eerst een â22 for 2022â, maar 22 goede voornemens was teveel. Heb er 8 gehaald, waaronder makkelijk afstreepbare dingen als: "weer contact opnemen en koffie drinken met x, (vriend van vroeger).
Mijn goede voornemen: 23 nieuwe recepten uitproberen.