Oh echt! Ik dacht dat het niet mocht haha, maar dan zal het anders vanzelf wel verwijderd worden.
Mijn podcast heet: Wat Keek Jij de Podcast en staat op Spotify, Apple Podcast en Podimo
Oh echt! Ik dacht dat het niet mocht haha, maar dan zal het anders vanzelf wel verwijderd worden.
Mijn podcast heet: Wat Keek Jij de Podcast en staat op Spotify, Apple Podcast en Podimo
En als het financieel enigszins mogelijk is, wil ik heel graag een schoonmaker.
Mijn rijbewijs halen en daardoor lekker veel op pad gaan met m’n dochter
Dingen/mensen los laten die niet voor mij zijn
Mijn Grote Liefde vinden
Goed sparen, heb al een reset gemaakt bij mezelf door een no buy in te stellen
Leuke dingen doen met vriendinnen, een weekendje Londen staat al gepland
Door omstandigheden was ik het even kwijt dus weer gefocust zijn in en op m’n werk
Ook in 2023 lekker blijven bewegen en hardlopen, is goed voor m’n hoofd
Me opgeven voor de Dam tot Damloop
Ik heb maar één voornemen: mijn auto schoonmaken.
Ik wil dit jaar graag meer seks
Ik wil mijn eerste echte job vinden (liefst in Parijs natuurlijk) en nieuwe vrienden maken die ik regelmatig kan zien want die heb ik helaas nog niet echt hier
Omvat ongeveer: op tijd slapen, voor mezelf opkomen, gezonder eten, me time/hobby’s hebben en tijd voor maken, sporten.
Ik wil afvallen niet meer als doel stellen want lijkt alleen maar te mislukken. Ik hoop dat het een bijkomstigheid wordt als ik beter voor mezelf zorg.
Even benieuwd: heb je ook concrete activiteiten voor ogen in het werken aan je relatie?
Nog niets concreets, zie leed wat een relatie heet-topic.
Ik heb 23 doelen maar de belangrijkste zijn: op (hoge) naaldhakken leren lopen, gespierder/sterker worden en crispy chili olie proberen. Verder heb ik altijd een spaar- en belegdoel, leesdoel, etc. Een mix tussen de standaard goede voornemens en leuke nieuwe dingen die ik wil doen.
Komen ze dan met zo’n wagentje je boodschappen naar het park brengen?
Leuk! Ik zorg er dus wel altijd voor dat het niet 23 (of 22 of 21) strenge doelen zijn en ik haal ze ook nooit allemaal, maar dat is ook niet erg. Het is een goede inspiratiebron om dingen te ondernemen.
Oh als je aanraders hebt qua Franse podcasts, laat maar weten