Ik wil in de komende 365 dagen naar het Rijksmuseum (voor het eerst omg) en zuurkool eten.
Dat was het.
Ik wil in de komende 365 dagen naar het Rijksmuseum (voor het eerst omg) en zuurkool eten.
Dat was het.
Dit zou je in 1 dag kunnen fixen.
Hahahahhaha
Jij misschien; ik heb dit over 5 jaar waarschijnlijk nog niet gedaan. Wilde eigenlijk ook naar de Apenheul of Beekse Bergen maar dacht ff tranquilo!!!
Leuk! Ik doe dat ook al een paar jaar en ik doe meestal lang niet alles van de âto do lijstâ maar het geeft ook inspiratie. Een weekendje alleen weg lijkt me ook fantastisch!
Voor 2025 heb ik een âvaker doenâ lijstje gemaakt. Paar dingen die ik vaker wil doen:
Een creatieve workshop. Mis beetje een creatieve hobby.
Meer balans en vrjheid voor mezelf creëren, door bijvoorbeeld minder doelloos op de telefoon.
Doorgaan met sporten en nu ook eten letten.
2025 staat voor mij in het teken van:
Beter in mijn vel komen te zitten. Voornamelijk minder troep eten zodat ik wat gewicht verlies en daardoor meer energie krijg / minder suikerdips. En hopelijk ook minder stress.
Besluiten of we wel of geen 2e kindje willen.
Nog vaker leuke dingen ondernemen met mijn dochter.
Het huis / spullen / administratie meer opgeruimd houden zodat mijn hoofd ook meer opgeruimd is.
Leuk! Mijn goede doelen / voornemen:
Het afgelopen jaar voelt alsof de tijd heeft stilgestaan omdat ik het hele jaar ziek was en verplicht heb thuis gezeten. Terwijl ik in feite ben verhuisd, een hond heb geadopteerd én op persoonlijk vlak echt heel grote stappen heb gezet (dmv therapie, bijvoorbeeld). Deze jaarwisseling voelt voor mij een beetje als een niemandsland dit jaar, maar ik heb toch even nagedacht over goede voornemens, doelen en wensen voor 2025!
Volhouden:
Toevoegen:
Wensen:
Ik ga dit jaar als het goed is voor het eerst een halve marathon lopen, en het lijkt mij eigenlijk ook heel leuk om aan een lange trailrun mee te doen (20-50km, even kijken wat past en waar ik zin in heb). Verder hoop ik heel erg in eerste helft van dit jaar weer aan het werk te kunnen na langdurig ziekte, en dus een leuke functie te vinden die nu passend is maar wel uitdagend, want daar ben ik echt aan toe. En ik zou heel graag weer willen gaan pianospelen en dus eigenlijk les nemen, want in mân eentje vind ik het moeilijk - maar wat dat betreft ga ik even kijken of ik daar dit jaar ruimte voor heb. En als laatste hoop ik dit jaar weer vooruitgang te boeken met mân lieve reactieve hond.
En hierbij ook mijn lijst voor 2025!
Het lijkt net alsof je een lijst gemaakt heb van elk denkbaar doel Alle categorieën komen voorbij.
Ik vind het heel knap van mensen die dit kunnen hoor, maar ik zou meer dan een jaar nodig hebben om dit allemaal te realiseren
Mijn doelen zijn eigenlijk meer (en consequenter) sporten, meer in het moment leven (minder telefoon, meer wandelen lezen enz) en beginnen met het aflossen van mijn studieschuld.
Met dat laatste ben ik net meteen begonnen door een eerste aflossing te doen, woohooo
Ik denk vooral bij de meeste lijstjes, zet er toch eens wat leuke dingen op omg dit is toch geen doen why so serious
Klopt, dat is ook de bedoeling. En @babushkababy ik vind het zonde om weer een jaar voorbij te laten gaan zonder ergens aan te werken, dus dit geeft mij voldoening en invulling.
En waarom zou er iets leuks op zoân lijst moeten staan? Ik zie die als dingen die ik wil verbeteren, en mijn leven is op het gebied van âleukâ al goed genoeg. Ik heb geen goede voornemens lijst nodig om mân vrienden te zien of uit eten te gaan
Haha ja zoveel todolijstjes komen er hier voorbij. Supersaai.
Maak zelf een leuke dan
Maar er staan toch ook gewoon leuke dingen op? Films kijken enzo.
Haha jeeetje mina zeg. Ik vraag me echt af waarom je in godsnaam andermans voornemens af zou gaan zeiken? Alsof je die lijst zelf moet gaan waarmaken?? laat iemand lekker ambitieus met het nieuwe jaar beginnen
Oh dit wil ik ook gaan doen, kind vraagt er zelf al een tijd om! Ga je 1 op 1 met je kind, of met man erbij?