2021:
- 1 boek schrijven
- 2 boeken uitbrengen
- Meer inkomen generen
- Minder rommel kopen
- Strakker leren budgetteren
- Meer sparen
- Meer met mensen in contact blijven
2021:
Sauna is gelukt! De rest nietđ. Voor volgend jaar:
De eerste is gelukt, ben al gestart met mân vervolgopleiding.
Minder alcohol drinken absoluut niet haha, zeker niet de eerste covid golf. Wel wat minder escalatie avonden.
Heb wel beter leren ontspannen, paar keer massage genomen. Sporten wel meer frequent, maar 4x was helaas niet haalbaar met werk.
Doelen voor komend jaar
Huis kopen is gelukt en ik lees vaker een boek. Heb 11 boeken gelezen dit jaar. De rest is niet uitgekomen.
2021:
Vanaf volgend jaar wil ik
Mijn scriptie in maart afhebben.
Elke dag tijdens de pauze een rondje wandelen.
Op thuiswerkdagen een leukere outfit aantrekken en make up op doen.
Zolang het thuiswerken is in de ochtend een 15 min workout doen en daarna rustig een kopje koffie drinken voordat ik begin met werken.
Doordeweeks geen frisdrank drinken.
vorig jaar:
minder op telefoon. niet gelukt, heb juist het idee dat ik er dit jaar nog meer op zat.
meer offline zijn en meer dingen doen zoals puzzelen en lezen. puzzelen is in de eerste golf wel gelukt verder nog niet echt en lezen ben ik niet aan toegekomen helaas.
gezond blijven eten, dat is opzich best goed gelukt.
meer dingen/kleding tweedehands kopen, dit is opzich ook best goed gelukt.
mijn doelen dit jaar:
Minder gehaast leven en, lekker cliché, meer (genieten van) in het moment leven ipv maar door te razen.
En minder dramaqueen zijn bij mân vrienden, achteraf schaam ik me dan zo als ik weer heb zitten huilen en alles eruit heb gegooidâŠ
Eigenlijk doe ik niet aan goede voornemens en zijn mijn doelen iets wat ik al langer wil en niet perse met het nieuwe jaar te maken
Ah leuk om al deze lijstjes te lezen, mijn doelen zijn:
Ik heb geen specifieke voornemens maar maak wel graag een vision board met stukjes tekst en fotoâs die ik in magazines vindt (en dus niet dat ik een lijstje maak en dan specifiek fotoâs of woorden daarover ga zoeken) maar met dingen die ik tof zou vinden voor dit jaar, of waar ik een beetje naar zou willen leven
Nou dit is allemaal niet helemaal gelukt, haha.
Vaker lezen heb ik precies 3 maanden volgehouden en toen ging ik weer netflixen. Door de benzine prijzen ben ik wel iets meer gaan fietsen, maar sporten lukte niet helemaal door blessures en omdat ik gewoon lui ben.
Die jurk kon ik ook dit jaar niet aan, omdat ik niet naar de bruiloft in het buitenland kon (en omdat ie nog steeds niet past).
Doelen voor 2022:
Ik weet dat je met goede voornemens natuurlijk op elk moment van het jaar kan beginnen, maar ik vind het nieuwe jaar altijd zo een fijne nieuwe start! Kijk er altijd naar uit het helemaal anders te doen (gaat natuurlijk vaak mis, maar goed). Ik ga er gewoon weer voor:
Edit: actiever worden op het forum. Ik lees al lang mee, maar was weinig actief. Veel leuker om interactie te hebben
en niet echt een voornemen, want ligt aan de huizenmarkt etc, maar zou volgend jaar wel graag willen verhuizen naar een eigen plekje!
Oké even kijken hoe dit vorig jaar is gegaan
Mijne voorlopig voor volgend jaar: