Ik weet dat je met goede voornemens natuurlijk op elk moment van het jaar kan beginnen, maar ik vind het nieuwe jaar altijd zo een fijne nieuwe start! Kijk er altijd naar uit het helemaal anders te doen (gaat natuurlijk vaak mis, maar goed). Ik ga er gewoon weer voor:
- vanaf januari heb ik een nieuwe baan, ik weet mijn netto salaris nog niet, maar zodra ik dat weet een spaarplan maken om meer te gaan sparen dan nu.
- langer nadenken over aankopen. Er staat nu ook weer van alles in de kast wat ik eigenlijk niet wil hebben. Dus geen dingen meer klakkeloos kopen waar ik niet naar op zoek was.
- lijst maken met activiteiten die ik op vrije dagen met mijn zoontje kan doen. Blijf nu vaak in dezelfde dingen hangen, en hij wordt ook wat ouder. (Iemand tips? In Noord Holland?).
- gezonder eten. Was echt goed bezig, maar het begint weer uit de hand te lopen. En op mijn nieuwe werk wordt veel gesnoept, dus even de focus er weer op.
Edit: actiever worden op het forum. Ik lees al lang mee, maar was weinig actief. Veel leuker om interactie te hebben