Ik zei: over een paar weken is het meivakantie.
Mijn dochter van net 4: waarom is het alleen jouw vakantie?
Ik dacht even huh. Maar zij hoorde natuurlijk MIJ vakantie ![]()
Ik zei: over een paar weken is het meivakantie.
Mijn dochter van net 4: waarom is het alleen jouw vakantie?
Ik dacht even huh. Maar zij hoorde natuurlijk MIJ vakantie ![]()
Mân zoontje noemt de badkamer een douchekamer (want we hebben geen bad) ![]()
Wij noemen onze badkamer zonder douche ook zo, want zodra ik badkamer zeg hoort hij alleen het woordje BAD en is het drama wanneer we dan alleen gaan douchen haha
Ik was met mn kind een spelletje aan het doen
Kind: âKijk, dit heb ik mooi opgelost zoâ
Ik: âDat is zeker mooiâ
Mijn man tegen kind âIk vind je moeder mooiâ
Kind: Pap, we zijn even bezig. Dit is niet het moment om te flirten.
We zitten in de auto en mijn man laat een scheet, dus ik doe het raam even open. Even later ziet mijn zoontje windmolens. Zegt ie: gaan die molens de stank van papa wegwaaien?
Ongevraagde tip maar deze unit staat echt massaal op Marktplaats voor âŹ10
Ik weet het maar wil het niet haha. Vind hem echt te groot en herrie op pvc. Heeeel misschien straks als we een huis hebben met tuin. Dan voor buiten
Hij staat hier ook buiten dus snap je helemaal
We zaten net aan tafel voor het avondeten en het viel even stil, zegt mij. Dochter van 3 âDus⊠Zitten we dan.â
Geen idee waar ze dat vandaan heeft.
Haha⊠bij ons ook zoân moment alleen bij mij zei ze: âFijn dat jullie er zijn!â terwijl ze onze handjes vast ging houden. Geen idee waar ze dat dan weer heeft gehoord of gezien ![]()
Hahaha dit klinkt echt alsof ze een vergadering opende
Aaw mân dochter omarmt me net en zei: vrolijke lente mama.
Ik hoop 't meid, na die sneeuwstorm van vandaag ![]()
âIk ruik iets stinksâ in plaats van: âhet stinkt hierâ ![]()
Winkelcentimeter in plaats van winkelcentum.
Mijn jongste van 3 was de dagen van de week aan het benoemen en dan op zijn vingers âmeetellenâ. Dus hij noemt maandag tm vrijdag op. Ik zei tegen hem en daarna komt het weekend dus zaterdag en zondag. Zegt hij ik heb daar niet genoeg vingers voor hahah
Ik zat in zân bed te wachten tot kind (6) terug kwam van het toilet, om voor te gaan lezen.
Hij kruipt er weer in en zegt âmama, leg je telefoon eens weg. Dat moet ik ook zo vaak tegen papa zeggenâ. Hij zucht. Denkt even na. âHoeveel schermtijd hebben jullie eigenlijk?â
âOpvegen met de bliksem en stof, dat vindt mama wel fijn!â
Tuurlijk jongen
đ„č
Haha, hier is het blikker en stof. Houden wij er ook in.
Krabbeltoren ipv wolkenkrabber ![]()