Hier zei ze het ook!
Mijn kind zei ook pasgetti đ„č echt een tijdje geleden zelfs nog! Sinds hij op school zit zegt hij eigenlijk alles wel goed, behalve nieuwe moeilijke woorden. En werkwoord vervoegingen gaan nog vaak mis ![]()
mijn kind van net 2 roept de hele dag dat ze âpikkieâ wil (ipv kippie = plakje kipfilet)
Ahw ja mijne heeft het over blokkerie
đ„č
Haha mijn kleuter is ook een ster in dit soort emotionele chantage. Dan komt hierna vaak nog âmama, als je het toch doet, krijg je een heeeel dikke knuffel van mijâ en âmama, ik hou zoooo veel van jouâ, gevolgd door âals je me niet helpt, word ik heel verdrietig. Dan moet je me troosten, dus dan mĂłet je me wel helpenâ ![]()
Mijn man en ik waren elkaar aan het zoenen in de keuken. Zegt de peuter âéén is wel genoeg hoorâ met zoân hoofd erbij
.
Zoon van elf nadat ik hem had geholpen (nou ja geholpen⊠ik heb het grotendeels zelf gemaakt) met een surprise die niet helemaal was geworden zoals hij voor ogen had:
Ik vind het niet echt mooi geworden, maar ik zie wel dat je je best hebt gedaan.
Ok, bedankt vriend
Mama, six seven.
Ze is 4. Waar heeft ze dat gehoord?? Niet van mij ![]()
Op school đ« als ze al op school zit haha, anders opvang? Mijn zoon van 4 heeft het ook wel eens gezegd en die hoort het dan weer van oudere kindjes op het schoolplein
Hier zei mijn vriend het tegen dochter. Zij meteen âdat mag je niet op de BSO zeggenâ. Had ook niet verwacht dat ze het zou kennen.
Hahaha mijn kind van bijna 4 heeft een speel camera, elke keer als die een foto maakt moet ik zeggen six seven
Ja kan goed. Maar in de kindergarten zijn ze ook max. 6 jaar oud. Maar goed, zal daar wel iemand van een oudere broer of zus gehoord hebben ![]()
Mijn kind van 3 zegt het (met perfecte intonatie) want mijn kind van 5 zegt het want de kinderen van 8 zeggen het op de BSO. Ze mogen het wel zeggen op school maar niet meer six seven, (nine) eleven.
Mijn kind (5) tegen mijn man (35): âwowww, kom eens dichterbij? Wowww, jeetje, wow, papa, wat heb jij veel rimpels zeg, je lijkt wel 80 ofzo!â
Hoezo mag dat niet?
Dacht dat het verder niet echt wat betekende.
Wel grappig zoân hype, hier zeggen mijn kinderen van 4 en 6,5 het ook soms.
Mijn dochter (4,5) vroeg laatst hoe oud ik was. Maar 33 vond ze een lastig getal want zover kan ze nog niet tellen. Dus later vroeg ze: mama ben jij honderdduizend jaar oud?
Mijn kind zei opeens uit het niks: mamma als je fronst dan komen er opeens drempels op je voorhoofd. En bedankt!
âMam, ik heb even dikke sokken aangedaan want ik had brainfreeze aan mân voetenâ
Oh daar heb ik ook een leuke mee.
We waren op familieweekend en aten een ijsje en mijn kind (6) kreeg een brainfreeze (hij krabbelde aan zân neus). Dus ik benoem dat âoei, heb je een brainfreeze?â. Even laten zegt mijn neefje (ook 6) âik heb ook een breanfreezeâ. Zegt mijn kind: âoh, voel je dat ook in je neus?â. Neef zegt: ânee, wel in mn buikâ. Zegt mijn kind: âoh, dan heb je alleen de brean, niet de freezeâ
Mama mag ik een snottebel?
Eeeeh wat??
Een snottebel! Zoân klein kaasje!
Babybel ![]()