Grappige uitspraken van kinderen

Mama, six seven.

Ze is 4. Waar heeft ze dat gehoord?? Niet van mij :laughing:

2 likes

Op school đŸ«  als ze al op school zit haha, anders opvang? Mijn zoon van 4 heeft het ook wel eens gezegd en die hoort het dan weer van oudere kindjes op het schoolplein

4 likes

Hier zei mijn vriend het tegen dochter. Zij meteen “dat mag je niet op de BSO zeggen”. Had ook niet verwacht dat ze het zou kennen.

3 likes

Hahaha mijn kind van bijna 4 heeft een speel camera, elke keer als die een foto maakt moet ik zeggen six seven

1 like

Ja kan goed. Maar in de kindergarten zijn ze ook max. 6 jaar oud. Maar goed, zal daar wel iemand van een oudere broer of zus gehoord hebben :laughing:

2 likes

Mijn kind van 3 zegt het (met perfecte intonatie) want mijn kind van 5 zegt het want de kinderen van 8 zeggen het op de BSO. Ze mogen het wel zeggen op school maar niet meer six seven, (nine) eleven.

Mijn kind (5) tegen mijn man (35): ‘wowww, kom eens dichterbij? Wowww, jeetje, wow, papa, wat heb jij veel rimpels zeg, je lijkt wel 80 ofzo!’

6 likes

Hoezo mag dat niet?
Dacht dat het verder niet echt wat betekende.
Wel grappig zo’n hype, hier zeggen mijn kinderen van 4 en 6,5 het ook soms.

1 like

Mijn dochter (4,5) vroeg laatst hoe oud ik was. Maar 33 vond ze een lastig getal want zover kan ze nog niet tellen. Dus later vroeg ze: mama ben jij honderdduizend jaar oud?

7 likes

Mijn kind zei opeens uit het niks: mamma als je fronst dan komen er opeens drempels op je voorhoofd. En bedankt!

7 likes

“Mam, ik heb even dikke sokken aangedaan want ik had brainfreeze aan m’n voeten”