Mama, six seven.
Ze is 4. Waar heeft ze dat gehoord?? Niet van mij ![]()
Mama, six seven.
Ze is 4. Waar heeft ze dat gehoord?? Niet van mij ![]()
Op school đ« als ze al op school zit haha, anders opvang? Mijn zoon van 4 heeft het ook wel eens gezegd en die hoort het dan weer van oudere kindjes op het schoolplein
Hier zei mijn vriend het tegen dochter. Zij meteen âdat mag je niet op de BSO zeggenâ. Had ook niet verwacht dat ze het zou kennen.
Hahaha mijn kind van bijna 4 heeft een speel camera, elke keer als die een foto maakt moet ik zeggen six seven
Ja kan goed. Maar in de kindergarten zijn ze ook max. 6 jaar oud. Maar goed, zal daar wel iemand van een oudere broer of zus gehoord hebben ![]()
Mijn kind van 3 zegt het (met perfecte intonatie) want mijn kind van 5 zegt het want de kinderen van 8 zeggen het op de BSO. Ze mogen het wel zeggen op school maar niet meer six seven, (nine) eleven.
Mijn kind (5) tegen mijn man (35): âwowww, kom eens dichterbij? Wowww, jeetje, wow, papa, wat heb jij veel rimpels zeg, je lijkt wel 80 ofzo!â
Hoezo mag dat niet?
Dacht dat het verder niet echt wat betekende.
Wel grappig zoân hype, hier zeggen mijn kinderen van 4 en 6,5 het ook soms.
Mijn dochter (4,5) vroeg laatst hoe oud ik was. Maar 33 vond ze een lastig getal want zover kan ze nog niet tellen. Dus later vroeg ze: mama ben jij honderdduizend jaar oud?
Mijn kind zei opeens uit het niks: mamma als je fronst dan komen er opeens drempels op je voorhoofd. En bedankt!
âMam, ik heb even dikke sokken aangedaan want ik had brainfreeze aan mân voetenâ