Kind van 4.5: mama, ik ga je heel lang niet meer knuffelen!
5 minuten later: mama, heel lang is nu voorbij
Kind van 4.5: mama, ik ga je heel lang niet meer knuffelen!
5 minuten later: mama, heel lang is nu voorbij
Haha hier van de week tegen mij: je bent niet meer mân beste vriend!!
Ik: nog wel je mama?
Hij: ja dat wel
Ik was deze helemaal vergeten maar dankzij de like van @Flopsyunicorn ga ik nu een tegeltje bestellen met âsip zijn is mijn superkrachtâ voor vaderdag, want deze blijft toch een gouwe
Ooh dit is een goeie. Wij grappen altijd dat bij de keizersnede mijn man zijn ruggengraat ook is verwijderd
.
Ja wat is dat toch haha, mijn kind heeft als peuter ook een fase gehad dat hij opnieuw geboren wilde worden ![]()
De jongste van 1,5 had een tantrum en lag op de grond te spartelen. Zegt de oudste van 3,5 âNaambroertje Behéérs je!â
Dit heb ik echt nog nooit gezegd hahaha, zal wel uit een biebboekje komen ofzo.
Niet mijn eigen kind maar wel een uitspraak waar ik hard om gelachen hebt. In zijn klas is er het thema prehistorie en toen de juf vroeg hoe de mensen die in die tijd leefden heten (oermensen) zei een ander kind: âBoomers!â
Ik vraag mân dochter(4 jaar): ben je moe, meisje? En zij zo: ach Mama, ik ben niks.
I feel you.
Ik probeer een splinter uit haar handje te halen âIk vind je wel stoer hoor!â
Zij (2): âGRRRR PIEREBALLE!â
Mijn kind van 4 was heel geconcentreerd aan het tellen tot 15, naast haar tienerzus die met haar cavias aan het knuffelen is
â13âŠ14âŠ15!â
âWat ben je goed aan het tellen schatâ
âIk heb 15 caviadrolletjes op de bank gevonden mama!â
âZullen we naar de gele albert heijn?â (Jumbo)
Ik drink in de ochtend altijd een groot glas water met een vitamine c bruistablet erin. Mijn kind vind het fantastisch om dat tablet in het glas te gooien en vraagt nu iedere ochtend of hij de âpiet in de zeeâ mag gooien.
En een grassprietje is een graspiepertje. Ik wil dit echt nooit meer corrigeren đ„č
De oudste zit aan tafel te zeuren om het eten en de jongste piept want die wil een fles. Zegt de middelste aan tafel echt bloedserieus en super droog aan tafel: âmam, ik ben moe van het gezeurâ. ![]()
![]()
![]()
![]()
Je kon me opgeven.
Vanochtend was ik in de tuin met zoon (6) en de kerkklokken luidden en hij vroeg waarom. Ik uitleggen dat veel mensen op zondag naar de kerk gaan.
Even later zegt hij âik geloof niet in Godâ ik:âik ook niet, maar heel veel andere mensen welâ hij heel droog: âNou ik zou er niet op rekenen hoor dat ie bestaatâ
Ik vertelde aan mijn man een verhaal over een collega, die soms wat bot uit de hoek komt. Ik begon met: âZe is wel aardigâŠâ en toen viel mijn zoon (5) me in de rede: â⊠maar niet zo slim.â
Heb onderstaand shirt van de Hema gekocht voor de jongste, die naar een christelijke basisschool gaat:
âOh met bubble tea! En met hartjes waar de Here Jezus in kan wonen!â
âJij babbelkous!â
âUh nee, ik ben echt niet kouâ
Zoon van bijna 3:
Mama dit is koud! Ik wil dit niet, ik wil warm ijs!
Mijn dochter (6) heeft, net als de rest van het huis, altijd een ochtendhumeur. Maar deze keer was het wel heel erg, dus ik vroeg haar: âjeetje (naam), waar heb jij last van hey?â
Vervolgens scant ze mij van top tot teen en zegt ze met een stalen gezicht:
âVan jou. Ik heb last van jou.â
Hokeeeeeeeee dannnn
Mijn zoontje van 3 was verdrietig in bed dus ik ging hem even knuffelen.
Hij: âMama ga jij ook slapen?â
Ik: âNee ik ga eerst nog even opruimen.â
Hij: âDat kan papa toch ook? Dan kan jij rustig met speelgoed spelen.â