Dit is echt zo lief!!đ„č
De jongste (2) mocht geen hagelslag op haar brood. Niet van mij en óók al niet van haar vader.
Daar was ze, laten we zeggen ontstemd, over.
Zij: âOPAAA!! IKKE OPA TOE!â
Ze wil nu al uit huis
Mijn dochter keek laatst heel ernstig naar mijn buik en zei toen: âmama, het lijkt net alsof mijn zusje (naam zusje) nog in jouw buik zitâ.
En bedankt ![]()
Vanavond vroeg ze uit het niks ineens, âmama zullen we een grasmaaier kopen?â (We hebben niet eens een tuin lol) en daarna: âwat is grasmaaier in het Engels?â
Stom sta ik echt versteld van haar haha
Mijn diëtiste woont letterlijk tegenover mij. Ik was daar afgelopen week nog en mn kids moesten mee ivm studiedag. Gisteren waren ze een snoepje aan het eten en ik wilde er ook. Toen sprong mn zoon op en zei ik ren naar de overkant hoor om dit aan je diëtiste door te geven ![]()
Wij hebben een stukje gezamenlijke tuin en ik ging daar even heen met mijn peuter, hij liep alvast vooruit maar kwam toen weer terug en zei: âmama een mens!â
Er zat een buurman in de tuin maar het is zo droog dat hij dan nu âmensâ zegt als hij iemand ziet. Nog niet meneer/mevrouw/iemand.
En hij zegt nu ook; âmama ook luierâ maar heeft het dan over maandverband ![]()
âOh my god toch wel creepy dat God gewoon huizen kan spawnenâ - 6 jaar
Hoezo ken jij game termen? Ik laat je niet gamen ![]()
Mijn man en ik zijn in gesprek met mijn zoon van 9 over iets wat hij moest doen, en mijn dochter van 10 bemoeide zich er mee.
Ik: âJe hoeft hem niet op te voeden, dat doen wij. Als jij zelf ooit kinderen krijgt mag jij het opvoeden doenâ
Kind âEhhh ik voed al 2 cavias op hoor dus ik mag wel iets zeggenâ
![]()
Ook een parel gehoord op het schoolplein. Vriendje van mn jongste zegt tegen haar âIk ga vandaag wennen in groep 2! Gaan we eindelijk Ă©cht iets doenâ ![]()
![]()
![]()
Mijn dochter denkt nog steeds dat wij op werk ook de hele dag spelen. Ze heeft zelfs weleens bezorgd gevraagd of ik wel leuk speelgoed op kantoor heb đ„č
Met mijn dochter hebben we best wat gedoe gehad met poepen op de wc (heel veel controle houden, daardoor ophouden, obstipatie etc⊠niet leuk allemaal). Sinds een tijdje gaat het gelukkig super goed! Mijn dochter gaat gewoon lekker naar de wc.
En nu zijn we dus ook op het punt aanbeland dat ze de afgelopen dagen steeds heel enthousiast vanaf de wc roept: mama!!! Heb je de plons gehoord??? ![]()
Ik ben blij dat ze er zelf zo vrolijk van wordt
en haar plonsmoment met me wil delen hahahaha
Mijn kleuter (die de hele dag non-stop praat): ik wil ook kinderen, maar dan moeten ze niet te druk zijn
![]()
Dochter (7) zat met mij op de bank, en we hadden het over iets mega kleins, futiels, wat ze niet mocht oidâŠ
âMama, jij verpest Ă©cht mijn lĂ©venâ
Ze moest er later zelf ook echt om lachen hoor haha, omdat ik ook zo in een deuk lag.
Om allerlei redenen voel ik me de laatste tijd niet moeders mooiste, daarover zat ik te klagen bij mn partner. Vlak voor het slapengaan zei mn zoontje (bijna 4) ineens tegen me: mama ik vind jou echt mooi. Mooier dan een t-rex! ![]()
![]()
Vandaag aan het zwemmen op vakantie. Lagen de duikspullen van dochter (6) op de kant toen een jongetje er een pakte en er mee weg zwom. Dochter er achter aan gegaan en terug gepakt. Legde ze hem weer aan de kant, draait zich om en zegt âNO BOYS ALLOWED!â
Love the sas ![]()
Peuter (2.5) had nog niks gegeten, maar wilde wel chocolade mouse als toetje.
Man: eerst 5 happen eten
Zoon: nee, 4 happen
Man: 5.
Zoon: 4
Man: 5 happen.
Zoon, gaat met zoân eye roll en diepe zucht op zijn stoel zitten, kijk man strak aan: okĂ©. 3 dan.
Onderhandelen verloopt nog niet zo soepel ![]()
â-
Dochter (5) is pluk vd Petteflet aan het lezen en kennelijk net voorbij het stuk van de Hasselbramen. Van Hasselbramen eten gaan grote mensen zich gedragen als kinderen aldus het boek.
We stonden op zoân ringweg met allemaal stoplichten en nu voor ons 2 sportautoâs die elk stoplicht zoân optrek wedstrijdje gingen doen met hoop herrie en stank.
Zoon (7): wat doen ze nou dan?
Ik: ja spelen met hun autoâŠ
Dochter: oh die grote mensen hebben vast Hasselbramen gegeten, want anders zou je je niet zo gedragen ![]()
Mijn peuter keek net uit het raam. âHet is bewolkt. Wat een POKKENWEER!â
Ik knuffel mijn kind en zeg dat ik van haar hou. Wurmt zich eruit met een âjaaa, dat weet ik allangâ
Kind van 4 als ze naar de wc loopt âZo, deze meid gaat even plassenâ
Ik was gisteren met mijn 4 jarige dochter onderweg met de fiets. Ik zag een vriendin van vroeger en roep âdag Kelly!â
Achter mij hoor ik mijn dochter ook roepen âdag Kelly!â
Zij heeft Kelly nog nooit gezien ![]()
Vandaag was ze samen met oma pannenkoeken aan het maken. Ze was een beetje druk aan het doen en ineens hoor ik mij dochter zeggen âoma, adem in en adem uit! Veeeeeel beter zo e!â
Mân zoontje heeft ineens âofzoâ als stopwoord. Ik kon vanmorgen beetje moeilijk uit bed komen âben je laat naar bed gegaan ofzo?!â ![]()