Grappige uitspraken van kinderen

Ja hier ook regelmatig hand op m’n mond. Maar ook gewoon wel eens in een gesprek en dan zegt ze “stoppe praten” :sweat_smile:

1 like

S (2,5) vanmiddag: kom mama gaan we een kopje drinken en even kletsen!

20 likes

Goed opgevoed

3 likes

faith in humanity restored

2 likes

I love it

2 likes

Haha ik heb hier hardop mee gelachen, Frank heeft mn maandagmorgen veel beter gemaakt :grinning:

1 like

Mijn kind vanochtend na bijna drie zakken sinterklaascadeaus (Mijn ouders en broer hadden nog twee bijna volle zakken voor de deur gezet, omdat ze het zo sneu vonden dat ik corona heb):

“Komt vandaag de kerstman?” :laughing:

14 likes

M. stopt haar handjes in haar mouwen. Mompelt tegen zichzelf: “M. handje weg? Oké, doei”

15 likes

Ik heb nieuwe laarsjes met hakken gekocht die mijn dochter van 6 ook wel erg mooi vindt. Vanmorgen trok ze ze aan en zei ze ‘Mama als jij dood bent mag ik dan deze laarsjes hebben?’

Ok schat.

En erna zei ze nog ‘jij bent ouder dan ik dus ga jij eerder dood dan ik en dan kan ik jouw laarsjes aan’.

81 likes

Ik zou vanacht met 1 oog open slapen.

31 likes

Oh ja goeie!

3 likes

N. (2): “Ik wil graag Hoofd en de Boom luisteren”. Wij snapten er helemaal niks, totdat ze begon te zingen op het wijsje van Oh Denneboom :joy:

29 likes

M heeft een boekje van Peppa Pig gekregen en ze is er echt op gebrand dat de juffrouw niet ‘mevrouw Gazelle’ heet, maar ‘mevrouw gezellig’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

14 likes

Vanavond had mijn duo de meest orginele smoes om niet naar bed te hoeven tot nu toe: ‘Nee mama wij moeten nog trouwen’

29 likes

Hahah Frank is lekker droog😂

1 like

Haha dit doet me denken aan het zoontje van een vriendin, die wil dan het liedje van de oom zingen. Oom Denneboom. :heart:

12 likes

Hier is het ‘Oh Dannyboom’ bij mijn nichtje

9 likes

Tijdens het eten opeens de hele tijd “lullo”. Na een tijdje hadden we door dar hij dat zij en dan zijn lepel in zijn hand had of hiernaar wees.

Heel veel dingen noemt hij ook “dood”; groot, bloot en nog wat dingen die ik nog niet door heb… dus ik hoor heel vaak dood, uit het niks.

Oh en natuurlijk, ik zeg 1 keer blauwie inplaats van blauw, en nu is alles opeens blauwie.

8 likes

Ik had m’n dochter laten schrikken met zo’n verjaardagstoeter. Best sneu, was niet de bedoeling dat ze zo erg zou schrikken. Woest was ze op me. Heb een paar keer mijn excuses aangeboden. Ze bleef nogal hangen in haar boosheid dus was er op een gegeven moment klaar mee.

Toen zat ze op de bank en zei “je troost me niet eens (had ik daarvoor wel steeds gedaan) wat ben je nou weer voor een moeder, het is toch gewoon jouw taak om mij te troosten of niet”

Ze is net 6 geworden, dat wordt nog wat. M’n kleine bozert :heart:

52 likes

De oudste (7) ging samen met haar broertjes logeren bij opa en oma.

T: ik heb even zitten denken. Ik kan slapen op de kamer bij L en S maar ik kan ook op opa’s werkkamer slapen.
Ik: ja dat moet je even met oma overleggen misschien.
T: nou ik heb even de voordelen en de nadelen bekeken. De voordelen zijn dat het rustiger is en ik kan uitslapen in de ochtend, en ik hoor L zijn gesnurk niet. De nadelen zijn dat het minder gezellig is. Dus je kunt wel zeggen dat er meer voordelen zijn.
Ik: … oke?
T: ik zal ze even voorleggen aan oma en dan komen we samen wel tot een beslissing.

:sob: next level betweter bereikt

68 likes