Grappige uitspraken van kinderen

Kind: Mama wat ga jij aantrekken?
Ik: Deze broek.
Kind: Die vind ik niet zo mooi die moet je maar even terug sturen.

35 likes

We kijken online naar koekvormpjes:

‘Ja die dino’s wil ik. Druk nu op afrekenen mama. En bestellen maar.’

Kind is aardig ingeburgerd in online shoppen :zipper_mouth_face:

25 likes

Als je kinderen boeken van Tosca Menten lezen leren ze heel grappige ‘scheldwoorden’ kennelijk. Alleen had ik dit niet zo door en heeft mijn jongste het overgenomen. Als iets niet lukt zegt ze: ‘plofzak drollemantels’.
Whaaaaaaaat?!

25 likes

Ik heb toen de jongste mij net weer begon uit te kleden tegen haar gezegd dat de melk op is en dat er vanavond weer melk voor haar is.

Lopen we net naar boven begint K:
“Mama melk op. Mama tiet leeg! Mama nieuwe tiet kopen”.
“Mama kan geen nieuwe kopen lieverd, maar vanavond is er weer melk voor je zusje hoor”
K. is even stil en je ziet haar nadenken.
“Papa nieuwe tiet mama kopen?”

Ze zal hem nog op ideeën brengen :joy:

15 likes

Ik: mama gaat straks even schoonmaken.
S: ja want het is hier heeeeeel vies! :roll_eyes:

Net zat ie op het aanrecht in zn slaapzak,net uit bed. Zegt ie ineens: oh oh wat zijn die nachten zwaar.
Ik ging helemaal stuk. Mn man zei later dat het uit een nieuw boekje komt wat ik nog niet met hem gelezen heb :joy:

44 likes

M. (2) snijdt een tomaat.
Ik: “goed zo!”
Ik snijd een tomaat
M.: “Goed zo mama!”

24 likes

Ik: zullen we vandaag naar het strand gaan?
S: nee ik wil even binnen blijven,sorry. :joy:

13 likes

Is er ook een ‘mijn kind heeft iets grappigs gedaan’ foto topic? :rofl: mijn kind zit in de fase alles moet een luier aan
 en uiteraard heb ik nog niet genoeg luiers verschoond en moet ik helpen (is het een hint?)

29 likes

We gaan eten! Dochter (net 4): sorry, maar ik ben nog even druk in de woonkamer

Het is af en toe net een bejaarde, zegt dingen als ‘nou zeg! Jeetjemineetje zeg!’ en ‘oh wat een práchtige dag vandaag, lekker dat zonnetje’ :laughing:

36 likes

Onze zoon van 4 gisteren: ‘stomme kut auto’
Ik: ‘nou zeg, wat is dat nou voor taal?’

Hij met strak gezicht: ‘Nederlands’

:rofl:

58 likes

Ze stond aan de tafel te hangen op haar step en viel.
Zegt ze nadat ze uitgehuild is: Ik let ook helemaal niet uit!

14 likes

Ik loop met m’n dochter (2) op m’n arm de trap af. Ik moet hoesten maar wil de leuning niet loslaten.
M. : “hand mond, mama”

17 likes

Ik zei “nietes”, zegt zij van 2,5 “jatus”

22 likes

Dochter (4) lag vannacht bij ons in bed, toen ze wakker werd vroeg ze me wat en ik gaf antwoord. Riep ze opeens midden in mijn zin ‘HĂ©! Je ruikt als een aardappel!’
:grimacing::grimacing::grimacing:

13 likes

Het was gisterenochtend mistig bij ons. T kijkt uit het raam en zegt ‘Het is een beetje misselijk buiten’

23 likes

Meisje van 4: Ik ben mijn diarree kwijt!
Huilen huilen maar ik begreep niet wat ze bedoelde
 Uiteindelijk vond ze hem terug, ze was haar diadeem kwijt :smiley:

26 likes

Moet voor mijn zoontje van 4,5 een filmpje opzoeken over hoe een bevalling gaat want:
“Ik heb het toen zelf niet kunnen zien.”

68 likes

Meestal hebben we een grote pot Nutella in huis maar die hadden ze nu niet in de winkel dus had een klein potje gekocht. S toen hij het zag: ojee mama,je hebt een KLEINE chocopasta gekocht!

9 likes

Ik stond vanochtend met E. te wachten voor de supermarkt en naast ons stond een meisje van een jaar of zes. Ze vertelde heel trots dat zij een babyzusje heeft maar ze wist niet zeker hoe oud de baby is. Dus ik vroeg wanneer ze is geboren. Antwoord: vorig jaar op vrijdag!

31 likes

Ik had een nieuwe trui aan (okergeel)
L: mama heb jij nieuwe trui??
Ik: ja klopt
L: hmm die is
 geel

Ik: goed zo hij is inderdaad geel
L: en niet mooi

:sob:

48 likes